Kom er net uit vandaag. FF afkoelen.quote:
Wie weet dat? En op wie?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:05 schreef Ranah het volgende:
jens legt zijn tim strategie uit aan mylene, hoe hij tim bespeelt om info ls te trekken, boevenstreekje
uithalen, meedrinken maar net iets minder
jessie kijkt dan van hee gast wtf...
dan kijk ik jessie aan en hij weet het
dus hij moet denken jens is te vertrouwen en jens doet ook 3 stemmen en dan gaat het mis want ik ga niet stemmen wat tim dan verwacht
het lijkt voorbarig maar is nodig
laat maar gebeuren mylene, hij weet al dat je op hem gaat stemmen
Een hele verademingquote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef DKUp het volgende:
Wat een gezelligheid zonder Tim op de streams
4 uur?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef DKUp het volgende:
ow jaquote:
ze laten ons alvast wennen aan hoe het zal zijn na de stemmingenquote:Op maandag 25 februari 2019 16:06 schreef DKUp het volgende:
Daar is hij alquote:Op maandag 25 februari 2019 16:09 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
ze laten ons alvast wennen aan hoe het zal zijn na de stemmingen
Allebei een mooi koppie.....karakters moeten we nog uitvissen.......quote:Op maandag 25 februari 2019 16:22 schreef QuarterBack het volgende:
En dit is geen normale houding, die twee gaan meer doen, Mileen heeft haar prooi al in vizier
[ afbeelding ]
Ik zie stelletje nummer zoveel in de maakt, allebei trollekoppen met een houding die totaal niet past in Utopia maar in GTSTquote:Op maandag 25 februari 2019 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Allebei een mooi koppie.....karakters moeten we nog uitvissen.......
Want je kan als vrouw natuurlijk niet met een gozer omgaan zonder dat er iets achter zit.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:32 schreef QuarterBack het volgende:
Mileen heeft haar keuze gemaakt, dat gozertje past in haar straatje
[ afbeelding ]
Dat klopt in dit geval, en het klopte in alle andere voorgaande gevallen ookquote:Op maandag 25 februari 2019 16:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want je kan als vrouw natuurlijk niet met een gozer omgaan zonder dat er iets achter zit.
Ik vind haar top 20 jaar de jongste daar daar kan de rest nog iets van opsteken.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:33 schreef juul. het volgende:
Ik vind Mylene geen bal aan, aanstellerig, betweter ect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |