Wat wil die dan dat je zus er heen gaat of zo?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:47 schreef hollandia02 het volgende:
Mijn teamleider dwong me nu om vervanging te regelen (wat niet gelukt is)
Hij verplicht mij er heen te gaan en anders krijg ik een officiële waarschuwing.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Wat wil die dan dat je zus er heen gaat of zo?
Laat hem die waarschuwing dan in elk geval op papier zetten.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef hollandia02 het volgende:
Hij verplicht mij er heen te gaan en anders krijg ik een officiële waarschuwing.
Zeg maar dat je hem, als hij niet heel snel normaal doet, een officiële waarschuwing bezorgd.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij verplicht mij er heen te gaan en anders krijg ik een officiële waarschuwing.
Dit.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:59 schreef Schanu het volgende:
Ziek is ziek, jouw werkgever kan en mag jou niet verplichten om te komen werken. Ongeacht of dat bij hun planningsproblemen oplevert, die hoef jij niet voor ze op te lossen. Mocht er getwijfeld worden aan jouw ziekmelding door je werkgever, dan ligt het op hun weg om je op te roepen bij een bedrijfsarts.
Die berisping slaat natuurlijk al helemaal nergens op.
En dan over een paar jaar klaagt de manager dat hij wordt weggesaneerd omdat hij overbodig blijkt.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:07 schreef Postbus100 het volgende:
En nee, ziek is ziek. Moet er nog bijkomen dat je ziek ook nog eigen vervanging moet regelen.
Hij had moeten zeggen sorry, ik was straal bezopen en had een heel slechte nacht met mijn vrouw. Dat heb ik per ongeluk op jouw af gereageerd. De procedure waar hij op doelt kan namelijk nooit bestaan hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
De werkgever heeft nu gezegd dat ‘de procedure inderdaad veranderd is’ en ik niet hoef te komen.
Idd sta je dan voor ¤3 de tent overeind te houden.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:07 schreef Stoney3K het volgende:
De werkgever gaat er natuurlijk vanuit dat hij 16-jarigen met een bijbaantje gewoon ongestraft als voetveeg kan behandelen omdat die meestal toch niet naar een rechtsbijstand of een advocaat stappen.
Ik zou echt zorgen dat ie van een koude kermis thuis komt.
Amen.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:38 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Hij had moeten zeggen sorry, ik was straal bezopen en had een heel slechte nacht met mijn vrouw. Dat heb ik per ongeluk op jouw af gereageerd. De procedure waar hij op doelt kan namelijk nooit bestaan hebben.
Oftewel hij hanteerde een verkeerde procedure, want de wet is op dit punt de laatste tijd niet gewijzigd.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Hartelijk dank!
De werkgever heeft nu gezegd dat ‘de procedure inderdaad veranderd is’ en ik niet hoef te komen.
carnaval is toch pas volgende week?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:20 schreef Luxuria het volgende:
Of woon je in een gebied waar flink carnaval wordt gevierd en denkt hij dat je gisteren op stap bent geweest?
Verandert in 1952 ofzoquote:Op maandag 25 februari 2019 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Hartelijk dank!
Klopt maar de weekenden ervoor is er ook al vanalles te doen, hier in Limburg in ieder geval.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
carnaval is toch pas volgende week?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |