Is driepink dikker dan jij?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd ook om je dubbele kin te verbergen
Wat raar, je was immers ook al het zonnetje in huis.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg hier echt de zon van in mijn bol.
die inhammen geven veel glans danquote:Op maandag 25 februari 2019 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat raar, je was immers ook al het zonnetje in huis.
Wie immer.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat raar, je was immers ook al het zonnetje in huis.
Ben blij dat ik je een beetje heb kunnen opvrolijken 🌈quote:Op maandag 25 februari 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg hier echt de zon van in mijn bol.
wil jij nu stoppen met mij te vervelenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die inhammen geven veel glans dan
vriend, laat mij. het is kwart over 3, het is mooi weer buiten, ik verveel me, ik wil naar huis, ik moet nog langer dan een uur door. dan ga ik thuis douchen, eten, een paar korte uren van mijn vrije tijd genieten en morgen het weer helemaal opnieuw doenquote:Op maandag 25 februari 2019 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil jij nu stoppen met mij te vervelen
rot op teringashquote:Op maandag 25 februari 2019 15:15 schreef ArischeAlex het volgende:
Wat vind jullie van Indos's/house negros?
Ik heb vragen en een mening.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:17 schreef ArischeAlex het volgende:
Hoi, ik kom uit Jakarta en mijn naam is Johan de Geus.
Is er een volk te vinden met minder trots dan hen:r?
The originele house negros, een heel volk bestaande uit Ebru Umars.
Heel hard schreeuwen over buitenlanders omdat ze diep van binnen weten dat Nederland hen ook niet moet hebben. Aanpassen prima maar je cultuur weggooien om vervolgens de house negro uit te hangen voor je witte overheerser is
.
Geert Wilders is hier een goed voorbeeld van met z'n Nederlandse naam, blauw-gephotoshopte ogen en geblondeerde coupe.
Maar moet dit ten koste van mij?quote:Op maandag 25 februari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend, laat mij. het is kwart over 3, het is mooi weer buiten, ik verveel me, ik wil naar huis, ik moet nog langer dan een uur door. dan ga ik thuis douchen, eten, een paar korte uren van mijn vrije tijd genieten en morgen het weer helemaal opnieuw doen
Las dat je gesprekje goed ging, ben trots op jequote:Op maandag 25 februari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend, laat mij. het is kwart over 3, het is mooi weer buiten, ik verveel me, ik wil naar huis, ik moet nog langer dan een uur door. dan ga ik thuis douchen, eten, een paar korte uren van mijn vrije tijd genieten en morgen het weer helemaal opnieuw doen
ik zal er altijd voor je zijn met mijn brandslangquote:Op maandag 25 februari 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie op het moment alleen maar vuur en zal alles wat op mijn pad komt afbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |