Thanks! Dat wordt genieten het komende uurquote:Op maandag 25 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/112333
tel uit je winst
Misschien dat er dan toch een kern van waarheid in zitquote:Op maandag 25 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik zocht op vogeltjesdans en kwam dit topic van 2016 tegen
KLB / Vogeltjesdans felicitatietopic
deze act is al langer dan 2 jaar gaande
je hebt al minstens 2 jaar geen eigen persoonlijkheid. wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien dat er dan toch een kern van waarheid in zit
Nou ja, ik had dat ook wel een beetje met wch en niels natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik zocht op vogeltjesdans en kwam dit topic van 2016 tegen
KLB / Vogeltjesdans felicitatietopic
deze act is al langer dan 2 jaar gaande
vond WCH's act van boze kale man die altijd carede maar deed alsof hij niet carede wel mooiquote:Op maandag 25 februari 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja, ik had dat ook wel een beetje met wch en niels natuurlijk.
Ik ben wel fan van jouw actquote:Op maandag 25 februari 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond WCH's act van boze kale man die altijd carede maar deed alsof hij niet carede wel mooi
ik care om jouquote:Op maandag 25 februari 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond WCH's act van boze kale man die altijd carede maar deed alsof hij niet carede wel mooi
ik ga knokkeldiep.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedrijf zweterige homoseks met me
Zegt wie?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt al minstens 2 jaar geen eigen persoonlijkheid. wat is daar leuk aan?
je kunt jezelf niet eens makenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt wie?
Ik ben de trendsetter van klb. Ik kan users maken en breken
Ik geloof dit niet.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt wie?
Wie de klaagkroeg ben jijquote:Op maandag 25 februari 2019 14:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt wie?
Top. Niks meer aan doen dus.quote:
Mijn naam is niet Herman.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de act van grootste droeftoeter in de userfamfare?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |