Weet je wie pas een baas is?quote:
@vogeltjesdans is niet zomaar een baas. Hij is een eindbaasquote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Weet je wie pas een baas is?
Vogeltjesdans
johquote:Op maandag 25 februari 2019 14:22 schreef Goudenvis het volgende:
Als je braddie intikt komt er automatisch fok achter
waarom hebben jullie als act gekozen om net te doen alsof 1 willekeurige kutuser een goeie user is?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
@:Vogeltjesdans is niet zomaar een baas. Hij is een eindbaas
Wat is dit voor enge sekte?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vogeltjesdans
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom hebben jullie als act gekozen om net te doen alsof 1 willekeurige kutuser een goeie user is?
Dit vraag ik me ook al maanden af, het antwoord is nog niet voorbijgekomen.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom hebben jullie als act gekozen om net te doen alsof 1 willekeurige kutuser een goeie user is?
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
merk wel dat jullie goed zijn in nooit antwoorden geven, helemaal mooi
En ons maar betichten van kliekjesvorming en het zijn van een incestbende.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ach, ze vinden de aandacht die ze krijgen al helemaal mooi joh, gun ze dat pleziertjequote:Op maandag 25 februari 2019 14:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zijn jullie toch ookquote:Op maandag 25 februari 2019 14:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En ons maar betichten van kliekjesvorming en het zijn van een incestbende.
maar dat is alleen maar omdat we ons vervelen op het werk, ik vind hun posts niet interessant genoeg om in mijn vrije tijd op te reagerenquote:Op maandag 25 februari 2019 14:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ach, ze vinden de aandacht die ze krijgen al helemaal mooi joh, gun ze dat pleziertje
kun je me naar 1 post van hem verwijzen die niet middelmatig of kut was?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:27 schreef Plompzakker het volgende:
Haten op vogeltjesdans![]()
Moge zijn toorn jullie eeuwig straffen
Tsja, ik wil ook zoveelquote:Op maandag 25 februari 2019 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dat is alleen maar omdat we ons vervelen op het werk, ik vind hun posts niet interessant genoeg om in mijn vrije tijd op te reageren
zou graag willen dat ze er iets meer werk in steken
quote:Op maandag 25 februari 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je me naar 1 post van hem verwijzen die niet middelmatig of kut was?
Kun je mij een slechte post van hem aanwijzen?quote:Op maandag 25 februari 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je me naar 1 post van hem verwijzen die niet middelmatig of kut was?
https://forum.fok.nl/user/history/112333quote:Op maandag 25 februari 2019 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je mij een slechte post van hem aanwijzen?
Allemaal goede postsquote:Op maandag 25 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/112333
tel uit je winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |