abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2019 @ 22:01:23 #101
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185244123
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen. :P
Tenminste als ze dat doet mag ik van geluk spreken. Ook vaak genoeg gaat ze zich vervelen om 08:05 als ze net vijf minuten wakker is en gaat ze me wakker klieren. :'(

Heb een erg zwaar leven merken jullie wel.
Daar zijn wel oplossingen voor hoor :D
pi_185244134
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Restyler het volgende:

[..]

Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen. :P
Tenminste als ze dat doet mag ik van geluk spreken. Ook vaak genoeg gaat ze zich vervelen om 08:05 als ze net vijf minuten wakker is en gaat ze me wakker klieren. :'(

Heb een erg zwaar leven merken jullie wel.
Oeh ja.....dat is wel echt naar......wakker gemaakt worden door je lief......sterkte ermee hoor! :D :D
pi_185248412
Wakker klieren ook nog _O- wat moet ik me daarbij voorstellen?

En Vlaggenroof, ik vind je gedrag na je eerdere meltdown wel discutabel. Nee, officieel doe je niks verkeerd, maar het komt niet over dat jij echt voor haar wil gaan zo.

Oh, en aan iedereen een goeiemorgen :*
Gek? kan je dat eten?
pi_185248656
Ja.....wat zou Restyler nou bedoelen hè QS :6

Goodmorning guys and dolls, just another sunshiny day! *O*
pi_185248703
Ik nam dus aan echt klieren. Niet 'klieren'. :+

En inderdaad. De thermometer zegt dat het binnen koud is, maar ik vind 't lekker. Zonnetje en lentegevoel *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185248722
Ha ha :D

Tis ook nog echt frissies, maar het zonnetje doet al veel goed......speciaal voor jou op je vrije dag!
pi_185248834
Jaaa *O* strakjes lekker de deur open zodat de katten ook een frisse neus kunnen halen op het balkon O+
Gek? kan je dat eten?
pi_185248862
Dat is altijd leuk om te zien....dan snuffelen ze echt zo in de lucht en dan zoeken ze precies het plekje waar de zon schijnt :)
pi_185249087
Zeker O+ vogeltjes kijken, beetje soezen in de zon. Slecht leven!

Al mag ik vandaag ook niet klagen *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185249095
Geniet er dan maar van met je snoespoezels!
pi_185249150
Dankjewel, dat gaat zeker lukken! O+ jij nog speciale plannen? En de rest?
Gek? kan je dat eten?
pi_185249166
In elk geval wel even een blokje om en lekker in de tuin zitten :)
pi_185249316
Heerlijk O+
Gek? kan je dat eten?
pi_185249693
Ik ga verder met de andere helft van terras.

Ondertussen heb k weer een nieuwe 3d creatie gemaakt :P Om het te verwerken ofzo moet je het laten renderen... Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat een render is. De gene die ik gister heb gemaakt heeft 250 frames dus dacht gister toen ik ging slapen zet het aan en we zijn vandaag wel klaar. Ben pas op frame 140 :')

Dus ben nu aan het googlen hoe het sneller kan zonder teveel te verliezen op kwaliteit. Ben er ook achter dat er dus 'renderfarms' bestaan waar prof's hun dingen naar toe sturen. Daar staan super pc's ofzo die dat tegen betaling doen :D

Het lullige is dat mijn pc onbruikbaar wordt tijdens het renderen.
pi_185249754
Spannend projectje dus! En succes met de mosbestrijding! :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_185249892
Goedemorgen allemaal :W
pi_185249910
Mogguh Sarabi!

Klinkt ingewikkeld Yasmin, succes ermee!
pi_185250054
Goedemorgen :W
Klinkt idd ingewikkeld en lang duren @Yasmin23 . Hopelijk ontdek je iets waardoor het sneller kan. En succes met he terras verder schoonmaken!
Geniet van je vrije dag @quickstepster en jij ook van het zonnetje @Cinderelladreamer . Is de plek op je heup inmiddels al wat minder beurs?

Ik moet even naar de bieb (wilde alles verlengen maar 1 moet vandaag terug want is gereserveerd) en wil alwel vast even kijken wat voor brillen ze hebben bij de Pearle als ik dan toch in de stad ben. En verder ook lekker van het zonnetje genieten 8-)
pi_185250091
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:12 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
Klinkt idd ingewikkeld en lang duren @:Yasmin23 . Hopelijk ontdek ke iets waardoor het sneller kan. En succes met he terras verder schoonmaken!
Geniet van je vrije dag @:quickstepster en jij ook van het zonnetje @:Cinderelladreamer . Is de plek op je heup inmiddels al wat minder beurs?

Ik moet even naar de bieb (wilde alles verlengen maar 1 moet vandaag terug want is gereserveerd) en wil alwel vast even kijken wat voor brillen ze hebben bij de Pearle als ik dan toch in de stad ben. En verder ook lekker van het zonnetje genieten 8-)
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beurs *O*

Mijn nieuwe bril is ook van de Pearl.....hopelijk heb ik die eind deze week...
pi_185250093
Hier heel mijn planning in de soep. Manlief is onverwachts nog een dagje vrij.
pi_185250100
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer werken?
pi_185250135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer werken?
Duurt nog wel even hoor........
pi_185250144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Hier heel mijn planning in de soep. Manlief is onverwachts nog een dagje vrij.
En nu? Samen wat doen? ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_185250154
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Fijn *O*
Ja ik koop ook echt altijd mijn brillen daar. Geloof dat ze nu ook wel allemaal pastelkleuren hebben, dus dat is wel mijn ding.

Oeh dus ook lekker samen genieten van het weer dan @Sarabi?
pi_185250165
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Duurt nog wel even hoor........
Mis je werk of vind je het wel fijn zo? Afgezien van de heup natuurlijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')