Daar zijn wel oplossingen voor hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Restyler het volgende:
[..]
Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen.![]()
Tenminste als ze dat doet mag ik van geluk spreken. Ook vaak genoeg gaat ze zich vervelen om 08:05 als ze net vijf minuten wakker is en gaat ze me wakker klieren.![]()
Heb een erg zwaar leven merken jullie wel.
Oeh ja.....dat is wel echt naar......wakker gemaakt worden door je lief......sterkte ermee hoor!quote:Op maandag 25 februari 2019 21:58 schreef Restyler het volgende:
[..]
Het enige wat ze doet qua gamen is 's ochtends Assassins Creed spelen op mijn computer omdat zij altijd om 8 uur wakker wordt en ik altijd tot minstens 9 uur blijf liggen.![]()
Tenminste als ze dat doet mag ik van geluk spreken. Ook vaak genoeg gaat ze zich vervelen om 08:05 als ze net vijf minuten wakker is en gaat ze me wakker klieren.![]()
Heb een erg zwaar leven merken jullie wel.
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beursquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:12 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Klinkt idd ingewikkeld en lang duren @:Yasmin23 . Hopelijk ontdek ke iets waardoor het sneller kan. En succes met he terras verder schoonmaken!
Geniet van je vrije dag @:quickstepster en jij ook van het zonnetje @:Cinderelladreamer . Is de plek op je heup inmiddels al wat minder beurs?
Ik moet even naar de bieb (wilde alles verlengen maar 1 moet vandaag terug want is gereserveerd) en wil alwel vast even kijken wat voor brillen ze hebben bij de Pearle als ik dan toch in de stad ben. En verder ook lekker van het zonnetje genieten
Wanneer ga je weer werken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beurs![]()
Mijn nieuwe bril is ook van de Pearl.....hopelijk heb ik die eind deze week...
En nu? Samen wat doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Hier heel mijn planning in de soep. Manlief is onverwachts nog een dagje vrij.
Fijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voelt inderdaad wel elke dag een beetje minder beurs![]()
Mijn nieuwe bril is ook van de Pearl.....hopelijk heb ik die eind deze week...
Mis je werk of vind je het wel fijn zo? Afgezien van de heup natuurlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Duurt nog wel even hoor........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |