Moet je weer naar het vliegveld vanuit de stad en vanaf Samui weer een boot. Want Samuiquote:Op maandag 25 februari 2019 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat heb je met vliegen ook toch
Naar samui vliegen is echt duur. Je kan ook naar ander vliegveld op vaste land en dan met de boot.quote:Op maandag 25 februari 2019 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet je weer naar het vliegveld vanuit de stad en vanaf Samui weer een boot. Want Samui
Zou sowieso naar Koh Tao gaanquote:Op maandag 25 februari 2019 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naar samui vliegen is echt duur. Je kan ook naar ander vliegveld op vaste land en dan met de boot.
Ik lees ook nieuwsgierig meequote:Op maandag 25 februari 2019 15:19 schreef quickstepster het volgende:
Klinkt allemaal heerlijk exotisch
Ook gaafquote:Op maandag 25 februari 2019 15:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben ooit alleen maar door Europa gereisd met een vriendin en haar ouders in een camper
Dat was zeker gaaf...... 's morgens nog tot m'n knieën in de sneeuw, door de Gotthardtunnel.... 's avonds met korte mouwen op het terras in de zon!quote:Op maandag 25 februari 2019 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook gaaf
Ik ben alleen in Turkije, Griekenland, Spanje, Polen, Letland, Engeland en Frankrijk geweest.
Dus ook niet erg exotisch.
Coolquote:Op maandag 25 februari 2019 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was zeker gaaf...... 's morgens nog tot m'n knieën in de sneeuw, door de Gotthardtunnel.... 's avonds met korte mouwen op het terras in de zon!
Inderdaad. Vooral ook voor vriend. Frustrerend dat ze duidelijkheid steeds blijven vooruitschuiven. Het gaat niet om een dagje Amsterdam, maar minimaal 12 dagen buitenland!quote:Op maandag 25 februari 2019 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat zou wel fijn zijn.......weten waar je aan toe bent.
Dat zou me nou echt niet trekken eerlijk gezegd.....ik wil wel nog een keer naar Italië, Toscanequote:Op maandag 25 februari 2019 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Hier staat Tokyo 'ooit' nog een keer op de planning
Oh wauw dat is idd best lang en snap dat jullie dan duidelijkheid willen hebben zodat je daarna wat tijd samen kunt plannen. Wel een goed idee van je dat je morgen spontaan vrij hebt genomen. Geniet er lekker vanquote:Op maandag 25 februari 2019 17:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral ook voor vriend. Frustrerend dat ze duidelijkheid steeds blijven vooruitschuiven. Het gaat niet om een dagje Amsterdam, maar minimaal 12 dagen buitenland!
Hoezo niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 17:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zou me nou echt niet trekken eerlijk gezegd.....ik wil wel nog een keer naar Italië, Toscane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |