quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel te veel tijd om te snaaien nu
precies, met honger boodschappen doen levert bij mij nooit veel goeds op in mijn mandje.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt met een lege maag
Al heeft dat ook geen 100% succes ratio
Dit klinkt echt zo dapper hè ha ha!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt met een lege maag
Al heeft dat ook geen 100% succes ratio
En vooral bij alle paaseitjes die nu in de winkel liggen. Dat is mij van de week niet geluktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:28 schreef quickstepster het volgende:
Of boodschappen online bestellen en dan heel braaf bij de koekjes en chips wegblijven
Ssst, ik ben bezig ze vakkundig te negeren ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
En vooral bij alle paaseitjes die nu in de winkel liggen. Dat is mij van de week niet gelukt![]()
Bij Jumbo heb je paaseitjes met brownievulling, die zijn zo lekker![]()
Ik pluk nu nog steeds de vruchten van snoep in huis toen ik laatst met honger naar de supermarkt gingquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit klinkt echt zo dapper hè ha ha!!
Jij kan dat hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel te veel tijd om te snaaien nu
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregenquote:
Whahaha held!!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik pluk nu nog steeds de vruchten van snoep in huis toen ik laatst met honger naar de supermarkt ging
Ik heb ze ook nog liggen jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregen
Maar hij hoefde ze niet, dus die liggen hier gezellig naast de paaseitjes
Vergeten????quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog liggen jaiets met beheersing en soms glad vergeten
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Mn buurman had vanmiddag bij de Voedselbank chocolade pepernoten gekregen
Maar hij hoefde ze niet, dus die liggen hier gezellig naast de paaseitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |