quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef rubbereend het volgende:
Romarioooooooooooooooooooooooooooooooo
gegarandeerd puntverlies. Verwacht zelfs een nederlaag.quote:
Dan is het seizoen voorbij. En als je hier niet eens kan winnen verdien je het ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
gegarandeerd puntverlies. Verwacht zelfs een nederlaag.
die kans is wel groot dan ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dan is het seizoen voorbij. En als je hier niet eens kan winnen verdien je het ook niet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
gegarandeerd puntverlies. Verwacht zelfs een nederlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen is toch al voorbijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dan is het seizoen voorbij. En als je hier niet eens kan winnen verdien je het ook niet.
Hier gaat iets vreselijk misquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:11 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Seizoen is toch al voorbijbeker klaar, competitie wordt het nog een uitdaging 3e plek vast te houden, maar lukt vast wel gezien AZ's laatste paar wedstrijden. Ben je 3e op straatlengte afstand van Ajax en PSV, wat prima recht doet aan de huidige stand van zaken volgens mij
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
Niet zo indekken jongens. Wordt gewoon een overwinning voor PSV.
Krijg je dan geen straf van de KNVB?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Als ze hier punten verliezen kan je stoppen dit seizoen .
Nog meer? PSV is al genoeg gestraft lijkt me.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Krijg je dan geen straf van de KNVB?
Je hebt niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:52 schreef Moustachio het volgende:
Zal wel 1-1 worden. Zou me echt verbazen als ze eens goed spelen en er 0-5 overheen gaan.
Ik acht Excelsior niet in staat twee keer te scoren maar verdedigen kunnen ze wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt niet goed opgelet.
Na de winterstop is het: PSV uit -> 2-2
Dus niet 1-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |