Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1quote:
https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneerquote:Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1
geen idee. ik heb sowieso geen principesquote:en heb geen tv en fox ken ik alleen van die Trumpiaanse Amerikaanse zender....is dat dezelfde?
Geloof het welquote:Op maandag 25 februari 2019 11:02 schreef Barreltje het volgende:
https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneer
rtl4 blijkbaar.. die hebben toch ook een streamingsdienst?
wel eens aan kodi gedacht?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof het wel
Maar dat is al seizoen 2, dus eerst 1 opscharrelen. Wel leuk dat ze dat uitzenden
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ookquote:Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou hoe tof, klokken gemaakt van langspeelplaten: https://www.etsy.com/shop/FollowDream/items
Ja maar toen wilde ik het niet en nu welquote:Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ook
gewoon een platenspeler niet een optie?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog 750+ LP’s
Nu nog iemand met een CNC Snijder
Voor die klokken heb je een Snijder nodigquote:Op maandag 25 februari 2019 11:52 schreef liedetector het volgende:
[..]
gewoon een platenspeler niet een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
We hebben allebei een mobiel sim-only abo met meer dan genoeg data en belminuten voor 8 euro per maand en daarnaast een vaste telefoonlijn met antwoordapparaat voor soms inkomende gesprekken. Zit in totaal abo van provider en opzeggen van vaste telefoonlijn scheelt 1 euro per maand. Dus houden wij het maar zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie mobiel - duh - vast of combi?
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken diequote:Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef AnneX het volgende:
Van de euro verschil ben ik inmiddels ook achter.
Mobiel bereikbaar zijn ben ik niet zo van, geef zelden mijn mobiele nr. aan instanties enzo.
Nou ja, ik vroeg het ook om te horen of er nog meer goedkopere oplossingen zijn.
Pennywise - poundfoolish
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
ik heb werkelijk nooit een telefoon erin geplugged, zou niet weten waarom ofzoquote:Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.
Is een bulk levering dan niet een stuk goedkoper?quote:Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |