abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185231391
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_185231472
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Barreltje het volgende:

das toch gewoon op fox?
Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1 8-)

en heb geen tv en fox ken ik alleen van die Trumpiaanse Amerikaanse zender....is dat dezelfde?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185231516
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, kijk, ik hou er niet zo heel erg van om midden in een serie te beginnen. Ik begin graag met seizoen 1, aflevering 1 8-)

https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneer
rtl4 blijkbaar.. die hebben toch ook een streamingsdienst?

quote:
en heb geen tv en fox ken ik alleen van die Trumpiaanse Amerikaanse zender....is dat dezelfde?
geen idee. ik heb sowieso geen principes ;)
pi_185231545
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:02 schreef Barreltje het volgende:

https://www.veronicamagaz(...)vertellen-je-wanneer
rtl4 blijkbaar.. die hebben toch ook een streamingsdienst?
Geloof het wel :Y

Maar dat is al seizoen 2, dus eerst 1 opscharrelen. Wel leuk dat ze dat uitzenden O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185231752
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geloof het wel :Y

Maar dat is al seizoen 2, dus eerst 1 opscharrelen. Wel leuk dat ze dat uitzenden O+
wel eens aan kodi gedacht?
pi_185231807
Wij hebben allebei een zakelijke mobiele telefoon die ook voor privé is en thuis alleen een zakelijke vaste lijn. Alleen het nummer voor zakelijke klanten staat naar huis doorgeschakeld.
Spoilers!
pi_185231923
Kijk nou hoe tof, klokken gemaakt van langspeelplaten: https://www.etsy.com/shop/FollowDream/items
Spoilers!
pi_185231982
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou hoe tof, klokken gemaakt van langspeelplaten: https://www.etsy.com/shop/FollowDream/items
dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ook
pi_185232055
Kost je wel je naald.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_185232188
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:22 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat ois toch al 20 jaar oud? okay met een kleine twist, maar dat is echt jaren terug al een hype geweest toch, net als fruitschalen en andere object van vinyl, net als dat je toen cd-rs kon kopen die op singels leken, daarna kwam vinyl ook steeds meer terug als iets wat je wilde draaien ook
Ja maar toen wilde ik het niet en nu wel :P
Spoilers!
pi_185232298
Goedemorgen :)
pi_185232525
Heb nog 750+ LP’s :7

Nu nog iemand met een CNC Snijder :7
pi_185232558
Even tussendoor. De pork roast (voor op de boterham) van de Jumbo _O_
pi_185232606
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog 750+ LP’s :7

Nu nog iemand met een CNC Snijder :7
gewoon een platenspeler niet een optie?
pi_185232646
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 11:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

gewoon een platenspeler niet een optie?
Voor die klokken heb je een Snijder nodig :+

Maar ik wil weer twee (of drie) platenspelers.. het begint toch weer te kriebelen.. wellicht eerst eens met een controller de (DJ) hobby weer oppakken.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:02:44 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_185232841
O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 februari 2019 @ 12:25:03 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_185233201
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:

Hebben jullie mobiel - duh - vast of combi?
We hebben allebei een mobiel sim-only abo met meer dan genoeg data en belminuten voor 8 euro per maand en daarnaast een vaste telefoonlijn met antwoordapparaat voor soms inkomende gesprekken. Zit in totaal abo van provider en opzeggen van vaste telefoonlijn scheelt 1 euro per maand. Dus houden wij het maar zo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_185233484
Van de euro verschil ben ik inmiddels ook achter.
Mobiel bereikbaar zijn ben ik niet zo van, geef zelden mijn mobiele nr. aan instanties enzo.

Nou ja, ik vroeg het ook om te horen of er nog meer goedkopere oplossingen zijn.
Pennywise - poundfoolish o|O
pi_185233500
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-02-2019 12:51:37 ]
Spoilers!
pi_185233511
Ook een volledig abo dat incl vaste lijn goedkoper is dan excl. Schrik me wel iedere keer als die telefoon gaat een hoedje, want eigenlijk belden alleen m'n ouders daar nog op en dat zit zo in m'n systeem. De anderen die daarop bellen zijn oude vrienden die dan hun eigen vaste lijn gebruiken :P

Ook weer terug van de tandarts, het gaatje dat gevuld moest worden werd toch een grotere uitdaging (bij boren kwam er een breuk te voorschijn en die brak natuurlijk af). Maar het wel weer gezellig daar, klinkt raar maar beide assisentes en de tandarts zijn gezellig mensen.

Verder even gekeken naar een nieuw kleed in huis, straks maar even vragen of mijn zus morgen kan rijden om 'm op te halen. Nu een broodje eten en de ramen op het balkon lappen. 1x per jaar is het niet al te overbodig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_185233718
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:42 schreef AnneX het volgende:
Van de euro verschil ben ik inmiddels ook achter.
Mobiel bereikbaar zijn ben ik niet zo van, geef zelden mijn mobiele nr. aan instanties enzo.

Nou ja, ik vroeg het ook om te horen of er nog meer goedkopere oplossingen zijn.
Pennywise - poundfoolish o|O
goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
pi_185233798
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:57 schreef liedetector het volgende:

[..]

goedkoopste zou zijn dan je mobiel weg te doen mwoawahaha. nee maar serieus, geloof dat die vaste lijnen op een rare manier instand gehouden worden terwijl steeds minder mensen er echt gebruik van maken, vroeger was het voordeling om daarmee een vaste lijn te bellen, maar tegenwoordig gaat doie vlieger niet meer op en steeds minder mensen hebben er 1 of gebruiken die
Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.
pi_185233835
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze konden mij laatst ook niet uitleggen waarom een pakket incl vaste lijn goedkoper was dan excl vaste lijn. En ach, het ding staat me niet in de weg, ik zou er op een kastje 10x10 cm mee winnen. Zo af en toe zie ik dat er iemand gebeld heeft maar zelden spreekt iemand wat in.
ik heb werkelijk nooit een telefoon erin geplugged, zou niet weten waarom ofzo
pi_185233924
Ding zit er al ruim 20 jaar, en ik moet een kastje aan de kant schuiven om 'm los te halen. Verder staat het me niet in de weg

mmmm...broodje eten met een half verdoofde mond valt nog niet mee :(
pi_185233977
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, moestuinieren is on! Vrijdag 8 maart wordt een pallet met 132 zakken potgrond geleverd.
Is een bulk levering dan niet een stuk goedkoper?

https://www.123natuurprod(...)gEAQYASABEgK_Z_D_BwE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')