Ah dan snap ik het.quote:
Alles wentquote:Op maandag 25 februari 2019 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
@:Vanillekwark
@:haags_kwartiertje
Fix even die TT's, wordt een puinhoop zo. Dit topic is de originele SC en KLB / [KLB SC] De enige echte is de klaagkroeg.
Niemand, debiel, Der_Mann heeft als gebbetje deze SC de klaagkroeg genoemd en toen werd het een puinhoop.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Welke malloot heeft de gewone SC aan deze gelinkt en vice versa?
even forumbreed uittesten dan maarquote:Op maandag 25 februari 2019 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
He krijg je geen ban meer als je iemand kanker toewenst? nice
lekker manquote:Op maandag 25 februari 2019 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
even forumbreed uittesten dan maar
Een ban is op z'n plaatsquote:Op maandag 25 februari 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niemand, debiel, Der_Mann heeft als gebbetje deze SC de klaagkroeg genoemd en toen werd het een puinhoop.
ah dan snap ik het.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niemand, debiel, Der_Mann heeft als gebbetje deze SC de klaagkroeg genoemd en toen werd het een puinhoop.
EN M'N FUCKING REEKS DANquote:Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ah dan snap ik het.
Naja dit is nu de klaagkroeg.
Nice.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ah dan snap ik het.
Jij bent helemaal niet aardig.quote:
Alleen bij de juiste personen lees ik netquote:Op maandag 25 februari 2019 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
even forumbreed uittesten dan maar
nee, dat is het nietquote:Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ah dan snap ik het.
komt door onsquote:Op maandag 25 februari 2019 10:48 schreef Goudenvis het volgende:
Klaagkroeg heeft de originele sc ingehaaldwat een succes
ik wilde eigenlijk gaan werkenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
@:Flamarande, @:HPLC, @:Der_Mann, @:2NutZ kom terug
Heyyyyquote:Op maandag 25 februari 2019 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
@:Flamarande, @:HPLC, @:Der_Mann, @:2NutZ kom terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |