kan gebeuren.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:52 schreef Myrr het volgende:
Ja zonder context ben ik niet erg duidelijk met mijn uitspraken.
Daar ben ik nu ook volgens mijquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja echt ga maar naar de klaagkroeg doei.
Godverdomme jij hebt het echt verneukt vandaag.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook volgens mij
Ja bedoel wielrennerd.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook volgens mij
quote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Goudenvis het volgende:
Niels zal wel het sletje zijn van de sc circlejerk
hoe laat gaan we vliegenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef Goudenvis het volgende:
Niels zal wel het sletje zijn van de sc circlejerk
Altijdquote:Op maandag 25 februari 2019 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoi, ben jij nog wel echt?
Ik heb niet lopen kloten met de reeksen, we worden keihard genaaid door @Der_Mannquote:Op maandag 25 februari 2019 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Godverdomme jij hebt het echt verneukt vandaag.
ik hoop echt dat die ontslagen wordt en geen uitkering krijgtquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen kloten met de reeksen, we worden keihard genaaid door @:Der_Mann
lekker hoorquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen kloten met de reeksen, we worden keihard genaaid door @:Der_Mann
Geen baan meer en geen sc meer wat moet je dan nog met je levenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop echt dat die ontslagen wordt en geen uitkering krijgt
Je had dit niet zo wispelturig moeten openen en sluiten en weer openen.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
le epic troll xDquote:Op maandag 25 februari 2019 10:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
straatmuzikant wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 10:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen baan meer en geen sc meer wat moet je dan nog met je leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |