En de bijtelling is toegenomen "loon".quote:Op zondag 24 februari 2019 23:49 schreef Queller het volgende:
Weet je het zeker? Ik zou eerder zeggen dat de boete in mindering kan worden gebracht op de bijtelling.
True, maar negatief loon gaat een stuk verder. Toch?!quote:Op maandag 25 februari 2019 06:08 schreef investeerdertje het volgende:
En de bijtelling is toegenomen "loon".
https://www.vzr.nl/nieuws(...)ng_gewoon_aftrekbaar
Stond inderdaad ook in de link die ik er bij poste ;-)quote:Op maandag 25 februari 2019 08:14 schreef Queller het volgende:
[..]
True, maar negatief loon gaat een stuk verder. Toch?!
Edit: ow, zie snabbi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door snabbi op 25-02-2019 20:49:43 ]
Zeg je nu dat je denkt dat de salarisadministratie ernaast zit (dat denk ik in elk geval).quote:Op maandag 25 februari 2019 20:41 schreef snabbi het volgende:
Ik zou zelf even zoeken op de regels en niet alleen blind op de salarisadministratie afgaan. Jij hebt zelf de plicht juist aangifte te doen. Los van dat de belastingdienst gewoon duidelijke omschrijving heeft, is het ook logisch. Bijtelling is de belasting over loon in natura. Dat is natuurlijk niet negatief. want dan is er geen sprake van loon.
Ja absoluut. Volgens mij is het heel simpel. Je moet de constructie eerst zo opzetten dat die boete van vroegtijdige afkoop gezien wordt als een eigen bijdrage privegebruik. Daarna kan je met die eigen bijdrage de bijtelling naar nihil terugbrengen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je denkt dat de salarisadministratie ernaast zit (dat denk ik in elk geval).
Dan zijn we het eens. Zuur voor TS want als je ervan uitgaat dat je nog een aanzienlijk deel terugkrijgt, dan is dat ff slikken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |