bij freddie waren ze nog legaalquote:Op maandag 25 februari 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent in de war met Michael Jackson.
Ik vond het in eerste instantie wel indrukwekkend, maar ik denk vooral door hoe Malek Mercury op een realistische en boeiende wijze neerzet als gepijnigde ziel. Qua verhaal vond ik het een beetje een rommeltje en krabden ze slechts op de oppervlakte van hoe Freddie Mercurys leven werkelijk was. Heb wel een traantje gelaten tijdens de Live Aid renditie.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij vonden het een goede film, vooral mijn dochter was onder de indruk.
Misschien volgend keer als ze een film over hem maken dat je dat hij dood gaat beter onder een spoiler zet.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil het einde niet verklappen maar hij gaat dood
Ik genoot eigenlijk vooral van de muziek.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vond het in eerste instantie wel indrukwekkend, maar ik denk vooral door hoe Malek Mercury op een realistische en boeiende wijze neerzet als gepijnigde ziel. Qua verhaal vond ik het een beetje een rommeltje en krabden ze slechts op de oppervlakte van hoe Freddie Mercurys leven werkelijk was. Heb wel een traantje gelaten tijdens de Live Aid renditie.
Terecht dat deze film niet de Oscar voor beste film heeft gewonnen.
Dan heb ik goed nieuws voor jou.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik genoot eigenlijk vooral van de muziek.
yaaaasss queen slaaayyyyquote:Op maandag 25 februari 2019 09:29 schreef Catkiller het volgende:
Als ik een queen wil zien ga ik wel naar HPLC kijken
Zwakquote:Op maandag 25 februari 2019 09:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ik werk haat was gewoon een act
denken dat je met 68 kan stoppenquote:Op maandag 25 februari 2019 09:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik gewoon tot mijn 68ste aan 1 stuk kan werken zou ik echt dolgelukkig zijn
als ik 68 ben hebben robots alles overgenomen en hebben mensen gewoon basisinkomenquote:Op maandag 25 februari 2019 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denken dat je met 68 kan stoppen
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik 68 ben hebben robots alles overgenomen en hebben mensen gewoon basisinkomen
Ja nee niet zo. Vond de manier hoe hun nummers ontstonden en stukjes gezongen werden in de film leuk om te zien/horen.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Queen_discography
Ik hoop dat je mag blijven maatquote:Op maandag 25 februari 2019 09:09 schreef Der_Mann het volgende:
nog 2 uur en 51 minuten tot mijn gesprek over mijn vele afwezige uren
jullie mogen hieronder gezellig speculeren over de uitkomst
of niet mag ook
geen dank, vriend!quote:Op maandag 25 februari 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede eerste bijdrage in de KlaagBaak SlowChat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |