quote:Op maandag 25 februari 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
Zou een hand afhakken om nooit meer te hoeven werken
Kan danalleen niet meer mijn vape en wijn tegelijk vasthouden
vape aan je glas vastmaken kan tochquote:Op maandag 25 februari 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2019 09:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is maar klinkt als een geflipte huisvrouw van viva
Ik hou van jouquote:Op maandag 25 februari 2019 09:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vape aan je glas vastmaken kan toch
Jawel joh. Je hebt toch vingers en een mond?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
nee juist nietquote:Op maandag 25 februari 2019 09:17 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zegt me niks maar ik heb wel gelijk he
Ik gisteren met vd en mijn puberella.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gekeken met de fam.
de plaatselijke super zal ook de omzet missen van al die frikandelbroodjes die je daar kochtquote:Op maandag 25 februari 2019 09:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat ik werk haat was gewoon een act
deed er eentje gewoon altijd onder mijn jasquote:Op maandag 25 februari 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de plaatselijke super zal ook de omzet missen van al die frikandelbroodjes die je daar kocht
ik vond het goedkoop vermaak en eigenlijk alleen goed door het acteren van rami malekquote:Op maandag 25 februari 2019 09:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gisteren met vd en mijn puberella.
Wij vonden het een goede film, vooral mijn dochter was onder de indruk.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vond het goedkoop vermaak en eigenlijk alleen goed door het acteren van rami malek
zat freddie die een rij met jonge jongens 1 voor 1 afbeerde in de film?quote:Op maandag 25 februari 2019 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vond het goedkoop vermaak en eigenlijk alleen goed door het acteren van rami malek
Je bent in de war met Michael Jackson.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat freddie die een rij met jonge jongens 1 voor 1 afbeerde in de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |