Toedels.quote:Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef murp het volgende:
[..]
dan slaap ik al
Fijne avond allemaal!
Thanks, Murp en trusten!quote:Op zondag 24 februari 2019 23:04 schreef murp het volgende:
[..]
dan slaap ik al
Fijne avond allemaal!
Dat krijg je als ik ga draaien, valt me nog mee. eikquote:Op maandag 25 februari 2019 13:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor eventuele liefhebbers van statistieken hierbij de cijfers van gisteren:
[ afbeelding ]
Die nul tot dertig seconden.!
Mooie cijfers hoor. De credits zal je moeten verdelen met MadMaster.quote:Op maandag 25 februari 2019 15:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat krijg je als ik ga draaien, valt me nog mee. eik
Geen idee wat je weer bedacht had.quote:
Ik heb niet zo heel veel bedacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee wat je weer bedacht had.Het was in ieder geval een beste binnenkomer op deze manier.
Ken het origineel van de start, maar het klonk alsof je vanaf het begin al een 2e track bij had lopen. Of remix, plus 2e track.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel bedacht.
Zo als vaak gaan we on the fly gewoon draaien...
Ik ben er nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej!Was een lekkere start, maar dat is altijd bij Mad.
@Freshfruit is hier dol op ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben er nu.Moet eigenlijk Fresh fruit even lokken.
Hij doet het.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
@:FreshFruit is hier dol op ja.
Lokfruit?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:12 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben er nu.Moet eigenlijk Fresh fruit even lokken.
En 72 er achter.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt mee, ondanks de gemiste hoofdletter.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt er zo een ander aankakken, met 'WAT MOT JE!'![]()
Dank u!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef Gooddeal het volgende:
FF heeft er ook verstand van, ik niet.
Ik weet alleen wat ik lekker vind klinken, en dat doet het.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u!
We gaan zien waar we uitkomen vanavond.
Ik zelf heb nog geen idee...
FF & Mad weten er beiden wel het één en ander vanaf ja. FF kan daar ook leuk over vertellen, zoals laatst. De passie spat er nog steeds af.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:18 schreef Gooddeal het volgende:
FF heeft er ook verstand van, ik niet.
Ik weet alleen wat ik lekker vind klinken, en dat doet het.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FF & Mad weten er beiden wel het één en ander vanaf ja. FF kan daar ook leuk over vertellen, zoals laatst. De passie spat er nog steeds af.
Ik denk niet dat we daar vanavond aan toe komen tijdens deze draaibeurt...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch weer eens de Thunderdome serie weer eens afstoffen.
Ik kan er misschien leuk over vertellen, maar weet er niet zoveel vanaf. FF en Mad kennen allerlei achtergrond info, wat mist bij mij. Maakt niet uit, zij vertellen het maar mooi.quote:
Laat ik dan vertellen dat we nu bij vooral een paar Zuid Afrikaanse producers aanbeland zijn...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er misschien leuk over vertellen, maar weet er niet zoveel vanaf. FF en Mad kennen allerlei achtergrond info, wat mist bij mij. Maakt niet uit, zij vertellen het maar mooi.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we daar vanavond aan toe komen tijdens deze draaibeurt...
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er misschien leuk over vertellen, maar weet er niet zoveel vanaf. FF en Mad kennen allerlei achtergrond info, wat mist bij mij. Maakt niet uit, zij vertellen het maar mooi.
Andere keer pakken we die hoek wel...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lastig draaien vond ik het. Of lees: het lukte me niet. BPM lag mijlen uiteen en het geluid wilde ook maar niet matchen. Moest er zelf hard om lachen, zit je daar, live met je Thunderdome 'mix'.
![]()
Kijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik dan vertellen dat we nu bij vooral een paar Zuid Afrikaanse producers aanbeland zijn...
Ik hou me hier even wat rustig, omdat ik even flink aan wat knoppen moet gaan draaien...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Faithless. Beste DJ mix was dat.
Ken het. Opperste concentratie. Oren gespitst.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou me hier even wat rustig, omdat ik even flink aan wat knoppen moet gaan draaien...
Nou, dat is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:42 schreef Gooddeal het volgende:
Kan L2B misschien wat domme vragen van mij beantwoorden.
Vast wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat is nog maar de vraag.
Volgens mij een gedeelte dance/trance house. Maar er zijn zóveel verschillende subtiele varianten dat ik je dit al niet met zekerheid kan zeggen. Die grens is voor mij erg onduidelijk gebleven.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Vraag 1.![]()
Wat is dit nou voor genre, stijl, heeft dat een naam?
Al deze muziek is volgens mij na mijn uitgaanstijd, vandaar.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij een gedeelte dance/trance house. Maar er zijn zóveel verschillende subtiele varianten dat ik je dit al niet met zekerheid kan zeggen. Die grens is voor mij erg onduidelijk gebleven.
Het zijn verschillende stijlen door elkaar, gebaseerd op het Trance genre.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Vraag 1.![]()
Wat is dit nou voor genre, stijl, heeft dat een naam?
Al deze muziek is volgens mij na mijn uitgaanstijd, vandaar.
Soms.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:50 schreef Gooddeal het volgende:
En wat is de kunst van het draaien, mixen, ik hoor wel dat de songs vloeiend in elkaar overlopen. Dat is al een kunst volgens mij, maar verander je dan ook wat aan de song zelf?
Oke, stijlen in een genre dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn verschillende stijlen door elkaar, gebaseerd op het Trance genre.
Maar dat is heel breed, van dream trance tot hardstyle trance...
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms.
Ik maak gebruik van loops, filters, aanpassen van de toonsoorten e.d.
De rest mag Lucky vertellen...
Nu wel, maar ik ben niet zo zwart/wit met hokjesgeest.quote:
Dat laatste ligt er aan of je alleen platen in elkaar laat overvloeien. Zowel Mad als ik draaien er ook andere tracks doorheen, waarmee je in principe een (gedeelte) nieuw nummer maakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:50 schreef Gooddeal het volgende:
En wat is de kunst van het draaien, mixen, ik hoor wel dat de songs vloeiend in elkaar overlopen. Dat is al een kunst volgens mij, maar verander je dan ook wat aan de song zelf?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Als het goed is, hoor je nu ook 2 verschillende tracks door elkaar heen...
Oke, snap ik. Ik ben nog van het tijdperk dat een D.J. liedjes aan elkaar lulden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste ligt er aan of je alleen platen in elkaar laat overvloeien. Zowel Mad als ik draaien er ook andere tracks doorheen, waarmee je in principe een (gedeelte) nieuw nummer maakt.
Dat is heel leuk om te doen en mee te experimenteren.
Durf je je geboorteperiode te onthullen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oke, snap ik. Ik ben nog van het tijdperk dat een D.J. liedjes aan elkaar lulden.
Daarna ben ik een beetje stil blijven staan denk ik.
Wat ook wel voorkomt, dan mieter ik die schuif open en blijkt het in de praktijk niet zo lekker uit te pakken als je in je hoofd had.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oke, snap ik. Ik ben nog van het tijdperk dat een D.J. liedjes aan elkaar lulden.
Dat hoor ik wel. Maar dát is dus de kunst van het draaien, iets in elkaar laten overlopen of samen laten gaan. In een soort nieuw nummer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Als het goed is, hoor je nu ook 2 verschillende tracks door elkaar heen...
Daarom, voorlusteren voordat die schuif open gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat ook wel voorkomt, dan mieter ik die schuif open en blijkt het in de praktijk niet zo lekker uit te pakken als je in je hoofd had.
Pikte je het op tijdens uitgaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben van 62.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Durf je je geboorteperiode te onthullen?
Ik ben ook een ruime 40+'er...
Nèh, saai joh. Alles of niets.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, voorlusteren voordat die schuif open gaat.
Langzaam openen, direct, pulserend. Keuzes...
Hoe bedoel je " pikte je het op" ?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pikte je het op tijdens uitgaan?
Ik ben een paar jaar jonger dan.quote:
De muziekstijlen. Of had je het van de radio? Omdat je zei dat je in die periode stil was blijven hangen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je " pikte je het op" ?
Je weet wel, trouwen, zwanger, en voor je het weet ben je een decennium verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De muziekstijlen. Of had je het van de radio? Omdat je zei dat je in die periode stil was blijven hangen.
Ah!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je weet wel, trouwen, zwanger, en voor je het weet ben je een decennium verder.
Maar de jaren 80 heb je nog wel actief meegemaakt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je weet wel, trouwen, zwanger, en voor je het weet ben je een decennium verder.
The Warehouse.quote:
Ik had een vriend, die was D.J. in Arnhem. In een grote disco.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar jonger dan.
Leuk dat je meeluistert, niet iedereen van onze leeftijd kan dit waarderen...
Tot eind jaren 80 .quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar de jaren 80 heb je nog wel actief meegemaakt?
Heb die naam wel eens gehoord, maar geen idee of die in Chicago zit/zat.quote:
Electro is Detroit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze het mij vroegen had ik Detroit gezegd.
En Chicago was meer piano.quote:
Ah!quote:
Geeft niks. Nooit te oud om te leren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah!
Zie je, Gooddeal? Ik dénk wel wat te weten, maar dan komen ze me weer verbeteren.
Jawel hoor, ik ben ook uit '62 toch.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Geeft niks. Nooit te oud om te leren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah!
Zie je, Gooddeal? Ik dénk wel wat te weten, maar dan komen ze me weer verbeteren.
Zeker wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:10 schreef sig000 het volgende:
De electronische New Wave begin jaren 80 is ook wel toffe muziek.
Daarom nooit te oud.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben ook uit '62 toch.
Ha, eens kijken of we daar iets mee kunnen...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:14 schreef Gooddeal het volgende:
Harry Thuman, Underwater, dat vind ik zo'n gaaf nummer.
En Nytro express, Van Nytro, later gecoverd door Rose Royce.
Ik vind het knap als je die van Nytro vindt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, eens kijken of we daar iets mee kunnen...
Echt wel.quote:
Zeker niet slecht gedaan, maar het heeft net niet die toon waarvan je kippenvel krijgt. Het origineel is niet te overtreffen, maar dat hebben we denk ik in 2 jaar tijd zo'n 231 x laten horen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The First Rebirth (Airwave Remix)
Dat!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die werd er even lekker ingedraaid.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hoorde hem al aankomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:
quote:Koto was een Italiaans spacesynth-band. De groep werd opgericht in 1982 door Anfrando Maiola en Stefano Cundariego.
Ach, is toch leuk, zo'n omweg eventjes. Moet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
We gaan nu wel de hele foute kant op.
Zo snel weer terug naar waar we mee begonnen zijn...
Die ken ik ook nog wel, in Spanje had je ze met kilo's tegelijk...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vroeger had je Max Mix tapes,daar ken ik dit van.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog wel, in Spanje had je ze met kilo's tegelijk...
FF, die ouwe kop op je ui past niet bij je.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vroeger had je Max Mix tapes,daar ken ik dit van.
Beter zo?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
FF, die ouwe kop op je ui past niet bij je.
Hoe kom je daar nu ineens op?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
FF, die ouwe kop op je ui past niet bij je.
Dat noemen ze een backspin.quote:
Weet ik zelf niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu ineens op?
7 listener(s)quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Met hoevelen luisteren we nu? Is dat te zien?
Nee, MadMaster. Ik straks pas.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
En nu mix je dus zelf nummers door elkaar. ?
Heeft ie ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:34 schreef Gooddeal het volgende:
Dan moet je toch een enorme kennis van muziek hebben of niet?
Dit is een bestaande remix.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Dit is een remix van Push, één van de Bonzai boys uit België.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:33 schreef Gooddeal het volgende:
Ja, ik bedoel jou ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, MadMaster. Ik straks pas.
Yep. Stug door blijven gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:36 schreef sig000 het volgende:
Internetradio is een lastig ding, er zijn er zoveel.
Sig is dat jouw kleinzoon?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:36 schreef sig000 het volgende:
Internetradio is een lastig ding, er zijn er zoveel.
En bijna een privé show, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een super avond wel.![]()
Ik heb Netflix uitgegooid zelfs.
Laptopdance.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bijna een privé show, wat wil je nog meer?
En ik de streams.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een super avond wel.![]()
Ik heb Netflix uitgegooid zelfs.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bijna een privé show, wat wil je nog meer?
In principe wel.S`nachts kijk je naar slapende mensen.quote:
Je moet op Reddit een podium zien te vinden.of zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Stug door blijven gaan.
Er zullen er af en toe toch wel een paar liggen te ketsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In principe wel.S`nachts kijk je naar slapende mensen.
Ja hoor,dat ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zullen er af en toe toch wel een paar liggen te ketsen.
Dat Reddit vind ik zo'n onoverzichtelijk klote forum. Kan er niet mee overweg. En het hóeft voor mij ook niet te groeien, als het maar gezellig blijft zo onderling. Hoewel het natuurlijk wel leuk zou zijn. Zeker voor degenen die draaien.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet op Reddit een podium zien te vinden.of zo.
In mijn tijd ging het via FXP fora en private Direct Connect hubs.
Dat valt wel mee hoor met Piet.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jouw ui is vertederender dan jij bent. Er klopt iets niet.
Ik zie op FB ook veel livesets voorbijkomen,wel voornamelijk hardcore.Dan zie je ook gelijk wie er aan het draaien is.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat Reddit vind ik zo'n onoverzichtelijk klote forum. Kan er niet mee overweg. En het hóeft voor mij ook niet te groeien, als het maar gezellig blijft zo onderling. Hoewel het natuurlijk wel leuk zou zijn. Zeker voor degenen die draaien.
Ik kijk al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
FF en GD, zijn jullie van die Utopia fanaten?
Daar heb ik ook niets mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie op FB ook veel livesets voorbijkomen,wel voornamelijk hardcore.Dan zie je ook gelijk wie er aan het draaien is.
Poeh, wat een opgave.quote:
Nee. Ik was dat. Maar gestopt omdat ik heel veel notes kreeg. Niet mijn ding, discussiëren over onbelangrijke zaken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
FF en GD, zijn jullie van die Utopia fanaten?
Ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jouw ui is vertederender dan jij bent. Er klopt iets niet.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee. Ik was dat. Maar gestopt omdat ik heel veel notes kreeg. Niet mijn ding, discussiëren over onbelangrijke zaken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik keutel de trap op richting draaihok, Mad.
Thanks weer!
Bedankt voor een heel fijne set.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Over 10 minuten neemt Lucky het van mij over...
Het was een allegaartje, maar dat kan soms ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bedankt voor een heel fijne set.
quote:Setlist:
20:01 : Push - Universal Nation (Orjan Nilsen Remix)
20:10 : Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (DJ Nejtrino & DJ Stranger Remix)
20:12 : Roger Shah and Pierre Pienaar - The Namib (Radio Edit)
20:16 : Neo Kekkonen - Alpha Centre
20:19 : Plastic Boy - From Here To Nowhere (CJ Peeton)
20:24 : Dirkie Coetzee & Misja Helsloot - We Are Trance (Niels Alexander Remix)
20:28 : TranzLift - When A Dream Comes True (Ahmed Romel Remix)
20:32 : Faithless - Salva Mea (DJ Quicksilver Remix)
20:37 : Yves Deruyter - Infinity (DJ Fire's Pumped Remix)
20:41 : John 00 Fleming - MMX1215 (Kintar Remix)
20:46 : Armandi - Distraction
20:52 : Jaydee vs Donna Summer - Plastic Dreams - I Feel Love
21:00 : Energy 52 - Cafe Del Mar (Three 'N' One Mix)
21:06 : Three Drives - Sunset On Ibiza (12" Original Mix)
21:12 : Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)
21:17 : Harry Thumann - Underwater (12' Mix)
21:23 : Koto - Visitors (12in)
21:27 : The Green Martian - Industry (Original Mix)
21:31 : Sinead O'Connor - Troy (The Phoenix From The Flame)
21:37 : Aphex Twin - Born Slippy [Pink Floyd Remix]
21:43 : OD1 - Your House Is Mine
21:49 : Cherry Moon Trax - In My Electric House (Raver's Nature Rmx)
21:53 : Kamaya Painters - Endless Wave (Albion Remix)
Dankjewel. Ik vond het super. En ook fijn om serieuze antwoorden te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een allegaartje, maar dat kan soms ook leuk zijn.
[..]
Mijn originele UI laat het erger lijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Toch lief, je kleinzoon.Houd hem maar. Laat een zachte kant van jezelf zien.
Graag gedaan...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik vond het super. En ook fijn om serieuze antwoorden te krijgen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn originele UI laat het erger lijken.
Ik luister eigenlijk alles wel.Hangt van mijn stemming af.Ik heb thuis van ambient tot hardcore.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is je favoriete stijl in het house genre?
OK, dan weet ik dat ik wat jou betreft alle kanten op kan gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alles wel.Hangt van mijn stemming af.Ik heb thuis van ambient tot hardcore.
Prettig.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alles wel.Hangt van mijn stemming af.Ik heb thuis van ambient tot hardcore.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik dacht even Josh Wink te horen.
Klopt hoor. Ik heb ook een kloon radar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb dat met kloons uitgeprobeerd en het werkt echt zo.
Yo!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn hoofdtelefoon na ruim 3 uur afzetten.
Dank Lucky!
De volgende ook denk ik. Mixen gaat voor geen meter, want er springen steeds meldingen in beeld dat er geen internettoegang is. Loopt de stream wel door dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik doe net mijn oordopjes in.Dit wil ik hard kunnen horen.
De stream loopt wel door,in het begin een beetje storing.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De volgende ook denk ik. Mixen gaat voor geen meter, want er springen steeds meldingen in beeld dat er geen internettoegang is. Loopt de stream wel door dan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Chronisch gebrek aan bitterballen zal het zijn.
ik wel.quote:
quote:
Het staat toch op.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zal het moeten doen met 4 listener(s), Piet.
Toch ging de stream gewoon doorequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Euvel met de haperende verbinding is een UTP kabel waar het lipje van afgebroken is en half gammel in de poort hing. Steeds van vast naar WiFi ging niet zo lekker.
Dat snap ik juist niet, want kreeg dus die meldingen dat er geen internettoegang was. VD's draaide door zonder melding, maar de browser deed idd niets.quote:
Je pc schakelt snel genoeg over blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat snap ik juist niet, want kreeg dus die meldingen dat er geen internettoegang was. VD's draaide door zonder melding, maar de browser deed idd niets.
Kan het zijn dat er een tijdelijk DNS probleem voor bepaalde websites was?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je pc schakelt snel genoeg over blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |