Heeft Jessie helemaal GRATIS.....zonder overleg natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:06 schreef Sofia2019 het volgende:
Waarom hebben ze al die hobbelpaarden gekocht
gewoon 15 euro betalen nuquote:Op zondag 24 februari 2019 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet. Ze vertegenwoordigen wel waarde.
Misschien heeft ze wel van de markt gangers gehoord dat hij haar veel te zwaar vindt?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:07 schreef Mjelleke het volgende:
Merel is gewoon op haar pik getrapt omdat Jessie niet met haar op date is geweest.
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Brandon probeert een groen knietje te halen, zegt Christel
25 kilo!quote:Op zondag 24 februari 2019 22:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel van de markt gangers gehoord dat hij haar veel te zwaar vindt?
Ik heb altijd hetidee dat ze boos is op de hele wereld. En het enige waar ze genoegen uit haalt als ze mensen tegen elkaarkan opzetten.quote:
begin het nu ook te zienquote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef eskil het volgende:
[..]
Ik heb altijd hetidee dat ze boos is op de hele wereld. En het enige waar ze genoegen uit haalt als ze mensen tegen elkaarkan opzetten.
vor wat is dat?quote:Op zondag 24 februari 2019 22:07 schreef mazaru het volgende:
Hobbelpaard gesloopt ze liggen allemaal in een deuk. Zo leuk om dingen van een ander te slopen! Klotus hinnikt het uit! Eric zit te hikken boven zijn biertje. Merel slaat van plezier nog meer oranje uit.
Kapotte hobbelpaard gooien we op de hoop voor de verkoop. We pakken gewoon een nieuwe van de hoop.
Nee! Nog beter! We stelen er gewoon nog drie!!
[ afbeelding ]
En die man krijgt een GRATIS B&B en een GRATIS stand op de volgende markt....allemaal GRATIS!quote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef Bramenstruik het volgende:
heeft ze in consignatie gekregen, of je zu nu weggeeft verkoopt of stukmaakt, die man krijgt 15 euro per stuk
Lotus is sinds Mike weg is bezig om een verwend kutkind uit te hangen die haar zin niet krijgtquote:Op zondag 24 februari 2019 22:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat doet Lotus dan precies dat zo erg is en dingen veroorzaakt?
Ah en dan slopen ze de boel... typicalquote:Op zondag 24 februari 2019 22:09 schreef Bramenstruik het volgende:
heeft ze in consignatie gekregen, of je zu nu weggeeft verkoopt of stukmaakt, die man krijgt 15 euro per stuk
Oh dan zal Eric straks wel weer lege blikjes plattrappen op het vloerkleedquote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Jens gooit een blik bier op de grond
Is al dagen bezopen.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lotus is sinds Mike weg is bezig om een verwend kutkind uit te hangen die haar zin niet krijgt
prachtig ik hou er van alles beter dan die arbeit macht frei figurenquote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
Waar kijken we nog eigenlijk naar. Dit is toch een vullis groep bij elkaar. Het draait om ruzie en drank en neuken.
Dat ook.quote:
ik vind het nog steeds zo'n verschil met hoe ze binnenkwam, en probeerde nog het goede te zien, maar zie ik steeds meer een heel negatef meisjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk te weinig streams met haar om tot dezelfde conclusie te komen, denk wel dat ze veel issues heeft.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds zo'n verschil met hoe ze binnenkwam, en probeerde nog het goede te zien, maar zie ik steeds meer een heel negatef meisje
Dat doet hij ook gewoon waar merel bij is. En heeft hij al gedaan trouwens vanavond.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie is Merel aan het afbranden waar lotus en Shel bij zijn.
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dat heeft iedereen, dat is het ergste nietquote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik kijk te weinig streams met haar om tot dezelfde conclusie te komen, denk wel dat ze veel issues heeft.
quote:Op zondag 24 februari 2019 22:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is morgen weer overquote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat doet hij ook gewoon waar merel bij is. En heeft hij al gedaan trouwens vanavond.
Dat ramen zemen is een andere keer geweest. Daar wist Jessie nog niets van en vertelde Lotusquote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef Bestweldonker het volgende:
Lotus - Ze was net nog de ramen aan het zemen......SL
En Erik dus ook, want die pakte de "verkeerde" cola.....quote:Op zondag 24 februari 2019 21:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hoorde Jessie zeggen dat Jens vanmiddag al aan de baco zat. Zo te zien functioneert hij redelijk
Jessie, Adriaan, Mylene, Brandon en Gerrit zijn redelijk normale mensen. Merel ook wel. Vind de onderlinge strijd wel leuk om te zien. En hopen dat het echte vullis wordt weggestemdquote:Op zondag 24 februari 2019 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
Waar kijken we nog eigenlijk naar. Dit is toch een vullis groep bij elkaar. Het draait om ruzie en drank en neuken.
Hoorde net nog Jens zeggen "met haar tetten".quote:Op zondag 24 februari 2019 22:16 schreef Bestweldonker het volgende:
Lotus - Ze was net nog de ramen aan het zemen......SL
Dan worden er dingen gezegd, of gedaan, welke wij niet mogen zien/weten.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:17 schreef r3gi3boy het volgende:
Wáárom worden de streams ZO VAAK afgekapt dat we die bomen zien????? En ook zo lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |