Hobbelpaarden zijn nogal eetbaar ook.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Christel denkt dat ze die hobbelpaarden hebben gekregen en wil ze weggeven aan de voedselbank
Op laptop bij mij niet wel op telefoon werkt het goed. Laptop blijft het vast staan op stream 1quote:
Die heeft ook een keer wat gedaan......quote:Op zondag 24 februari 2019 21:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Hoe harder je je inzet, hoe harder je er op afgerekend wordt....ik ga ook niks meer doen.
Verversen, bij mij doen ze het weer.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op laptop bij mij niet wel op telefoon werkt het goed. Laptop blijft het vast staan op stream 1
De bakkerij maakt nog geen winst, Ovens en planeetmenger moet nog afbetaald worden +quote:Op zondag 24 februari 2019 21:56 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 zijn geld wordt gebruikt om pizza's te kopen.
Snap dat nou dan kunnen mensen die voedsel nodig hebben de hobbelpaard verkopen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hobbelpaarden zijn nogal eetbaar ook.
Zeker niet, die is zo gehaaid als wat. Zit nu geld te tellen, maar zit te luisteren wat daar onder allemaal gezegd wordtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:55 schreef zodeju het volgende:
Vindt Jens steeds leuker worden.....volgens mij is hij niet achterlijk......
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hobbelpaarden zijn nogal eetbaar ook.
Hoorde Jessie zeggen dat Jens vanmiddag al aan de baco zat. Zo te zien functioneert hij redelijkquote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zeker niet, die is zo gehaaid als wat. Zit nu geld te tellen, maar zit te luisteren wat daar onder allemaal gezegd wordt [ afbeelding ]
Bij mij ook had de laptop even uit gezet en weer aanquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verversen, bij mij doen ze het weer.
Stupid me.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap dat nou dan kunnen mensen die voedsel nodig hebben de hobbelpaard verkopen.
Hell yeahquote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef Laysa het volgende:
Gerrit is gewoon buiten aan het werk met Mylene. Eat that
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:59 schreef mootie het volgende:
Shel zit alles ob te serveren, want ze is een denker.
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
cossers fijne streamtijd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm ik koos voor ob te serveren. Wat zou nou de juiste spelling zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:59 schreef tonja het volgende:
Shelley is een denker. Ze zit de hele boel 'op te serveren' en denkt dan fuck die shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |