quote:Op zondag 24 februari 2019 22:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Erik... ik ga Hiske eruit stemmen.
Dan komt Chris misschien bij mij liggen.
Hiske, wat is dat een dom wijf.
Ze beweert dat er vaak mensen bij haar kwamen om geld te geven voor pizza'squote:Op zondag 24 februari 2019 22:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dus ook weer gestolen heb het zelf niet gezien maar geloof je op je woord. Ze zijn trouwens weer behoorlijk aan het kwaadspreken daar in dat huisje. En elkaar maar opfokken. Pff walgelijke lui.
Dit zegt zoveel over die erik, wat is dat ook een aso met een slok op zeg.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Erik... ik ga Hiske eruit stemmen.
Dan komt Chris misschien bij mij liggen.
Hiske, wat is dat een dom wijf.
Jij snapt de humor van Erik niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit zegt zoveel over die erik, wat is dat ook een aso met een slok op zeg.
Jessie gaat vannacht als een gewonde prooi slapen. . Hij heeft vanavond zowat iedereen tegen hemquote:Op zondag 24 februari 2019 22:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit is wel heel scherp nu en Jessie vindt het niet leuk dat hij eigenlijk afgekat wordt, terecht overigens.
Gerrit ziet het goed....dat ik dat nog eens zou zeggen.
Wat is Erik grof vanavond.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
erik stelletje kneusjes, die moeten een keer goed geneukt worden, zitten al 8 maanden elkaar stiekem te vingeren
tim: moet je tegen ze zeggen
Oh wat erg, en dit noemen ze dan een Utopia. Lager dan laag heb je bijna niet dan wat daar in dat huisje bij elkaar zit.quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
erik stelletje kneusjes, die moeten een keer goed geneukt worden, zitten al 8 maanden elkaar stiekem te vingeren
oei , Erik komt een beetje teveel op dreef nuquote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
Jens zei al - Normaal zeg ik die dingen, ik voel me gepasseerd.quote:
Zal je vader zijn......en hem zo horen praten......quote:Op zondag 24 februari 2019 22:48 schreef Ranah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |