Gelukkig wel nadat ze alle shit van iedereen hebben opgeruimd.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
buiten huilen ze ook
Werkt feilloosquote:Op zondag 24 februari 2019 21:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik durf niet te wisselen, ik las net iets
Heb nergens last van, op stream 1 liep Hiske weer achter Christel aan buitenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik durf niet te wisselen, ik las net iets
Op één of andere manier lijkt het altijd of Brandon zijn trui of shirt achterstevoren aan heeft.quote:
Christel denkt dat ze die hobbelpaarden hebben gekregen en wil ze weggeven aan de voedselbankquote:Op zondag 24 februari 2019 21:52 schreef yaello het volgende:
Chris weer over die focking knuffels naar de voedselbank.
Ja ze wilt de afspraak niet helemaal begrijpen volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Christel denkt dat ze die hobbelpaarden hebben gekregen en wil ze weggeven aan de voedselbank
Die wil het niet snappen hoor......dringt niet tot haar door dat ze gewoon verkocht moeten worden.....zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:52 schreef yaello het volgende:
Chris weer over die focking knuffels naar de voedselbank.
of zn hoofd een hele slag heeft gedraaid?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Op één of andere manier lijkt het altijd of Brandon zijn trui of shirt achterstevoren aan heeft.
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op zondag 24 februari 2019 21:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of zn hoofd een hele slag heeft gedraaid?
Als misschien al een tijdje je streams aan hebt.quote:
Dan? Dan komt hij er wat van zeggen?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon - Als je me achter mijn rug gaat disrespecten.......
Ook pas sinds een paar weken. Keiharde broden versturen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Laat mij niet lachen Adriaan en geen nuttig werk. Die jongen staat vanaf 7.30 de hele dag te bakken
Die moestuin waar niks uit kwamquote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ook pas sinds een paar weken. Keiharde broden versturen.
Daarvoor was hij alleen voor zichzelf bezig met zijn moestuin, boksen en vegangezeik.
triest ventjequote:Op zondag 24 februari 2019 21:54 schreef yaello het volgende:
[..]
Dan? Dan komt hij er wat van zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |