Nee, en nee.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef pecla het volgende:
[..]
T verschil is alleen dat anderen meestal deals sluiten om er zelf iets voor terug te krijgen en waar de BV niks mee op schiet. Hier wordt Jessie niks beter van en de BV wel(want een aantal van die beesten verkopen ze echt wel zo niet gewoon allemaal)
Ma zeker en je hoeft niet eens te kunnen zingenquote:
Dat zeiden ze idd ook want zouden ¤10 zeggen en de rest zelf houdenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ahh dank je, ik dacht dat ze ieder 20 euro achter hielden
Hij is in ieder geval druk met iets nuttigs doenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie ook druk met opruimen oh nee grapje
Ik zou nog heel wat bozer zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 21:22 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik zou ook echt boos zijn. Wat een niksnutten ze weigeren gewoon af te bouwen en op te ruimen
Zuipen en excuses gebruiken dat ze zich niet laten commanderen......quote:Op zondag 24 februari 2019 21:22 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik zou ook echt boos zijn. Wat een niksnutten ze weigeren gewoon af te bouwen en op te ruimen
Ze zijn jong en ze feesten wat, zo hoort dat, lachen welquote:Op zondag 24 februari 2019 21:22 schreef Sofia2019 het volgende:
Rare bezigheid voor iemand die de finance doetquote:
Die is met de finance bezig.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie ook druk met opruimen oh nee grapje
Zo hoort dat? Dat is onzin natuurlijk. Als je iets met z'n allen organiseert, ruim je het ook gewoon met z'n allen op. En daarna kunnen ze zich weer lekker klem zuipen toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze zijn jong en ze feesten wat, zo hoort dat, lachen wel
klopt stel dat hij gaat zwetenquote:
Vind je? Lijkt mij juist normaalquote:Op zondag 24 februari 2019 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rare bezigheid voor iemand die de finance doet
heel triest mannetjequote:Op zondag 24 februari 2019 21:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit toch een rare alcoholist
Hobbelpaard voor de verkoopquote:Op zondag 24 februari 2019 21:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Omg echt erg dit. Witte brief door problemen met je gezondheid door drank en gewoon flesjes flugel en bier drinken.quote:
Op zich gaat dat wel vaak hand in hand.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:25 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en Adriaantje gaan maar lekker opruimen zij zijn er geknipt voor.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zuipen en excuses gebruiken dat ze zich niet laten commanderen......
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:24 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat is geen patat met mayonaise maar mayonaise met patat..
Psychologie van de kouwe grond, goed voorbeeld doet goed volgen!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:22 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja en zij doen het nu omdat ze jong en rebels zijn en moeder overste staat nu te voeteren op ze. Zo hoort dat.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:25 schreef yaello het volgende:
[..]
Zo hoort dat? Dat is onzin natuurlijk. Als je iets met z'n allen organiseert, ruim je het ook gewoon met z'n allen op. En daarna kunnen ze zich weer lekker klem zuipen toch?
Ze hebben maar 1x per maand markt. 1 dag in de maand even werken. Ze zuipen genoeg daar en zo jong zijn ze niet hoor. Tim is 32 en merel 27quote:Op zondag 24 februari 2019 21:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze zijn jong en ze feesten wat, zo hoort dat, lachen wel
of course en zeikt nu tegen shellyquote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef Dotteke het volgende:
O. Nu zegt Jessie weer schatje tegen Mylène
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niu cris toen jij stond te dansen stonden anderen nog hamburgers te bakken
Hahaha dan is het maar goed dat niet alle 'jongeren' zo zijn. Oja en Erik, Lotus, Shelley, Tim, Merel zijn volgens mij de leeftijd van 'jongeren' wel voorbij.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en zij doen het nu omdat ze jong en rebels zijn en moeder overste staat nu te voeteren op ze. Zo hoort dat.
de wereld is geen plek om te leven maar wel om te sterven!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:26 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Omg echt erg dit. Witte brief door problemen met je gezondheid door drank en gewoon flesjes flugel en bier drinken.
Klein kind dat wijfquote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef Dotteke het volgende:
Christel loopt weer kotsend ergens bij weg.
En dat is jufquote:
Dit is wel erg excessief sausgebruik.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef mario390 het volgende:
dat is echt mayo met patat![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker toch ?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef mario390 het volgende:
dat is echt mayo met patat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon ja en ja. Kan zoveel vb van mensen die zelf beter wilde worden van iets in ruil voor dingen weg te geven. Noem jij maar eens vb dat mensen zoiets regelde waar de BV beter van werd>quote:Op zondag 24 februari 2019 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, en nee.
Het is voor zijn ego, zo van zie mij nou en kan blijven zeiker erover.
Een ander mag dat ook niet, want het moet altijd besproken worden.
Nou dan pak je je boot op en rot lekker op naar Hoofddorpquote:Op zondag 24 februari 2019 21:27 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Jessie: Wat een kneuzencircus dit, ik ben ze zo zat jongeh![]()
Dat dus,quote:
En zometeen noemt hij haar schat net als net met Mylène die was hij ook kotsbeu met haar getetter.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie over merel heeft soortgenoten gevonden oei oei Jessie
Almere.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan pak je je boot op en rot lekker op naar Hoofddorp
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:23 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat zeiden ze idd ook want zouden ¤10 zeggen en de rest zelf houden
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan pak je je boot op en rot lekker op naar Hoofddorp
stond te dansen als een malle en anderen stonden hamburgers te bakkenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:29 schreef Ranah het volgende:
chris heeft toch gelijk? het is toch hun markt? niet die van een paar opruimers?
nee hoor man doet de pommes frites in de mayo tunken,hier kann je de frit niet mal met de vinger nehmenquote:
Met opruimen zijn Chris en Hiske de weg lopersquote:Op zondag 24 februari 2019 21:29 schreef Ranah het volgende:
chris heeft toch gelijk? het is toch hun markt? niet die van een paar opruimers?
Ach ze zitten in Utopia en hebben hun eigen doelen, daar hoort voor hun lol maken bij. Jessie zit daar om de hele dag te werken en geld te verdienen, dat moet ie lekker zelf weten, maar leg dat anderen niet op. En over afspraken moet die onbetrouwbare hond maar snel zijn mond houden.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Hahaha dan is het maar goed dat niet alle 'jongeren' zo zijn. Oja en Erik, Lotus, Shelley, Tim, Merel zijn volgens mij de leeftijd van 'jongeren' wel voorbij.
Godverquote:Op zondag 24 februari 2019 21:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt stel dat hij gaat zweten
niks anderen , jens de rest danste met haar meequote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stond te dansen als een malle en anderen stonden hamburgers te bakken
maar ze zijn bezigquote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Met opruimen zijn Chris en Hiske de weg lopers
Maar dat waren anderen die nu ook nog steeds meehelpen.....het grut wat nog zit heeft al vanaf de afhterparty zitten zuipen......quote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stond te dansen als een malle en anderen stonden hamburgers te bakken
Dan moeten ze lekker beslissen om geen markt meer te organiserenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach ze zitten in Utopia en hebben hun eigen doelen, daar hoort voor hun lol maken bij. Jessie zit daar om de hele dag te werken en geld te verdienen, dat moet ie lekker zelf weten, maar leg dat anderen niet op. En over afspraken moet die onbetrouwbare hond maar snel zijn mond houden.
inderdaad laat hem maar snel opkankeren met zijn gezeikquote:Op zondag 24 februari 2019 21:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach ze zitten in Utopia en hebben hun eigen doelen, daar hoort voor hun lol maken bij. Jessie zit daar om de hele dag te werken en geld te verdienen, dat moet ie lekker zelf weten, maar leg dat anderen niet op. En over afspraken moet die onbetrouwbare hond maar snel zijn mond houden.
Maar ze zijn wel aan het opruimen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:30 schreef Inca het volgende:
[..]
Met opruimen zijn Chris en Hiske de weg lopers
gelijk heeft zijquote:Op zondag 24 februari 2019 21:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris... pleur op man hou je grote smoel..
En ze wordt weg gestuurd. Door Chris ha ha haquote:
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor, je hebt recht op je eigen mening ook al vind ik die nog zo bekrompen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:32 schreef yaello het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker beslissen om geen markt meer te organiseren. Wat een onzin, sorry.
Maar wel puur.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:33 schreef DKUp het volgende:
Jessie tegen zichzelf tijdens het geschreeuw van Tim en Christel: Christel doet inderdaad niet veel, daar ik mij wel in vinden![]()
die markten zijn een moetje de meeste hebben daar geen zin in.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:32 schreef yaello het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker beslissen om geen markt meer te organiseren. Wat een onzin, sorry.
Ik kan die vent niet uitstaan, maar als Chris en His hem luiheid verwijten dan zou ik ook gaan flippenquote:
de grap van de dag.quote:
jaquote:
Moeilijk dat draaienquote:Op zondag 24 februari 2019 21:39 schreef Laysa het volgende:
Vorige week smeekte tim nog om werk bij Adje
Bijna zekerquote:Op zondag 24 februari 2019 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het andersom is..... 18 stemmen op Tim en die op de bank
Mooi he lijkt de cos welquote:Op zondag 24 februari 2019 21:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat zijn we een fijn utopia met elkaar
Franny verdient Tim vind ik inmiddelsquote:Op zondag 24 februari 2019 21:40 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik weet niet wie erger is Tim of Franny. Soort zoekt soort ze is net zo ziek. Onderdanige snol
Aan zo'n 9 stemmen heeft ie genoeg en dan is het toch echt aan de nieuwe en niet aan hun. En ik schat zo maar in dat de Febo het ook wel welletjes vind met Adriaantje.quote:
dat heb ik sinds vandaag ookquote:Op zondag 24 februari 2019 21:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Franny verdient Tim vind ik inmiddels
van zijn hamburgers zeker.......quote:Op zondag 24 februari 2019 21:40 schreef Ranah het volgende:
maar ondertussen neemt tim ineens wel een soort BBQ mee naar binnen, of die nog schoon moet![]()
![]()
is echt potje deksel verhaalquote:
Ach, morgen heeft hij weer met iemand anders ruzie en dan krijgt die weer drie stemmen van hemquote:
bij adje toch maar even "nuttig"?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Alsof Hiske en Adriaan wel zoveel nuttig werk doen.
Daar denken ze zelf heel anders over!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:42 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aan zo'n 9 stemmen heeft ie genoeg en dan is het toch echt aan de nieuwe en niet aan hun. En ik schat zo maar in dat de Febo het ook wel welletjes vind met Adriaantje.
Ik mis gewoon Joa.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
Wat een groep is dit zeg. Ik weet gewoon niet wie ik het minst mag.
Ze hebben allemaal op hun beurt gelijk, maar komen er pas mee als
ze er zichzelf mee goed proberen te praten. Stelletje mafkezen zijn het.
Ik ook. Vreselijk mens is het en zo achterbaks als de pestquote:Op zondag 24 februari 2019 21:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Die vond ik nog wel leuk en verstandig, naast zijn strekenquote:
Die zijn voor elkaar gemaakt......quote:Op zondag 24 februari 2019 21:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
ja ik hoorde de schrik ookquote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Sofia2019 het volgende:
Adriaan is nu bang dat hij op de bank komt
Gerrit is wel leep wat dit betreft!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en luie Gerrit die werkelijk niets doet wordt nooit aangesproken
Kloptquote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Bonken het volgende:
Tim praat als hij boos is als een Marokkaan, en maakt ook van die gare armbewegingen
Laat mij niet lachen Adriaan en geen nuttig werk. Die jongen staat vanaf 7.30 de hele dag te bakkenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:42 schreef Jemoederniet het volgende:
En is nooit ergens bij en doet nergens aan mee en klaagt de hele dag. Bepaald geen kijkcijferkanon meer. Ik zou het als programmaleiding wel weten.quote:
Ga ook niet meer in discussies wie erger is.......ze horen bij elkaar.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is echt potje deksel verhaal
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
tijd voor de echte king Ivan daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asjeblief zeg. Die heeft hier niets te zoekenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Inderdaad hij gaat dan straat taal gebruiken. Of dat marokaans is weet ik niet, hoor het bij veel jongens van en jaar of 16 van welke afkomst dan ook. Zet veel over het niveau van Tim hij is nog een puberjochie van een jaar of 15. Met zijn bezopen harses nu weer bah.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Bonken het volgende:
Tim praat als hij boos is als een Marokkaan, en maakt ook van die gare armbewegingen
In het begin klonk hij helemaal zo.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Bonken het volgende:
Doe maar gewoon een nieuwe met een groter ego dan Jessie.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Het ging mij om het nieren gedeelte de rest boeit nietquote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En is nooit ergens bij en doet nergens aan mee en klaagt de hele dag. Bepaald geen kijkcijferkanon meer. Ik zou het als programmaleiding wel weten.
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk "stoere" RimTimTim zitten met z'n biertje, z'n kop maakt overuren qua wiebelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niets marokaans bij. gewoon aso gedragquote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Bonken het volgende:
Jij zou nr 2 in de popu poll wegsturen?? Niet handig...quote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En is nooit ergens bij en doet nergens aan mee en klaagt de hele dag. Bepaald geen kijkcijferkanon meer. Ik zou het als programmaleiding wel weten.
nog meer mapjes en lucht werkzaamhedenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waar is Gerrit eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja want dat neukertje van hem is dan nog aktief met hem in bed. Dat is het enige wat ze doet.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim - Cris en His zijn degene die weinig doen.
vergeet Gerrit nietquote:Op zondag 24 februari 2019 21:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim - Cris en His zijn degene die weinig doen.
Vind het meer een berberquote:Op zondag 24 februari 2019 21:46 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
In het begin klonk hij helemaal zo.
Volgens mij heeft Brandon geen alcohol opquote:Op zondag 24 februari 2019 21:48 schreef Ranah het volgende:
brandon ook bezopen met dubbele tong, erik ook een steeds grotere bek
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Heb maar 1 stream hebben daar meer mensen last van
ik durf niet te wisselen, ik las net ietsquote:Op zondag 24 februari 2019 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
prachtige man Erikquote:Op zondag 24 februari 2019 21:47 schreef mazaru het volgende:
Eric komt binnen. Stormt naar de koelkast, trekt hem open en stapelt de blikjes bier in zijn arm.
Tim: Altijd! Altijd krijg ik de schuld! Altijd ik!
Eric: Ah joh la lullen...
als ik maar kan zuipen!!
Oh nee, die laatste zin zou te eerlijk zijn.
[ afbeelding ]
niet? hij komt nauwelijks uit zijn woordenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brandon geen alcohol op
Jammer dat Joa wat luier of depressiever werd, maar hij kwam tenminste in de buurt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen kijken om Tim op zijn muil te zien gaan, niet om Adriaan broodjes te zien bakken. Die poll lap ik aan mijn laars. TV kijken Nederland doet daar niets mee, dat is puur streamersgedoe.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jij zou nr 2 in de popu poll wegsturen?? Niet handig...
Echt hoor.Een mooie vent die ik waardeer.quote:
buiten huilen ze ookquote:Op zondag 24 februari 2019 21:50 schreef yaello het volgende:
Ze zijn binnen aan het discussiëren over wie het meest heeft gedaan. Daar zijn ze erg druk mee.
Klopt, maar die pretendeert ook niet hard te werken.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |