Welke biertjes heb je besteld?quote:
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Jose nog 30 jaar commentaar geeft.
Ik voel me nu een leek.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 2 stouts 1 van to ol en die andere weet ik eigenlijk niet.
Like en RT.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Wel grafaccentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Like en RT.
Zijn stemgeluid klinkt me als muziek in de oren.
Eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:17 schreef Slobeend het volgende:
klopt, leuk duo samenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eens.
Maar het gouden koppel Jeroen (die na UAE direct weer doorgaat met de Omloop) en Karsten staat sinds vorig jaar met stip op 2 na Michel/Renaat-José.
Vooral als hij Rénaat roept.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Like en RT.
Zijn stemgeluid klinkt me als muziek in de oren.
Ik ben nog steeds niet zo’n fan van Jeroen. Karsten is de beste co-commentator na José.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eens.
Maar het gouden koppel Jeroen (die na UAE direct weer doorgaat met de Omloop) en Karsten staat sinds vorig jaar met stip op 2 na Michel/Renaat-José.
Lekker man, beetje proeven.quote:
Pedrero is ook niet echt een man voor dit werk. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Eus had echt de fles aan zijn mond toen hij besloot Bananito en Sepulveda naar de Omloop te sturen, dat kan toch niet anders.
Renaat zit in Polen bij het WK baanwielrennen dus nu zit natte wind Ruben van Gucht op de motor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |