Ik heb haar een tijdje gevolgd en dat is mijn mening en daar moet u het mee doen, want uitleggen doe ik het niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je , ze stapt toch op Erik af en zegt het......wat is daar achterbaks aan??
Er is toch ook afgesproken om eerst te overleggen alvorens iets te investeren?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:26 schreef mootie het volgende:
Er is toch afgesproken om geen alcohol te drinken tijdens de afterparty.
Wat is daar nou zo moeilijk aan.
Jessie is gewoon fantastisch en onschendbaarquote:Op zondag 24 februari 2019 20:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er is toch ook afgesproken om eerst te overleggen alvorens iets te investeren?
2 maten meten, altijd goed als het om Jessie gaat!
Was dat dan?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:30 schreef Crabapple het volgende:
66 stuks hypen worden met handtekening verkocht.
Dan zijn het baggerhobbelsquote:Op zondag 24 februari 2019 20:30 schreef Mjelleke het volgende:
Wat ik begreep wilt die meneer een keertje een B & B er voor terug hebben
En een standplaats.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:30 schreef Mjelleke het volgende:
De Koning is zijn onderdanen geen verantwoording schuldig. "Dat plebs moet werken en verder hun muil houden"quote:Op zondag 24 februari 2019 20:30 schreef QuarterBack het volgende:
66 Hobbelpaarden , Jessie doet maar wat hem zelf uitkomt
En een paar honderd euro.....quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
En een standplaats.
Maar eerder las ik dat dat was voor wasmiddel etc.
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Knuffel hobbel dieren 15 euro inkoop verkocht mijnheer voor 35 euro
Jullie doen wat ik zeg en jullie doen wat ik wil!quote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De Koning is zijn onderdanen geen verantwoording schuldig. "Dat plebs moet werken en verder hun muil houden"
Maar wel met handtekening, da's ook wat waard.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Ter waarde van 100 euro, las ik hier.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En een paar honderd euro.....
Klopt, hij heeft ook van iem van de markt heleboel wasmiddel overgenomenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
En een standplaats.
Maar eerder las ik dat dat was voor wasmiddel etc.
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen. Zal het wel zien als ze binnen komen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Soort hobbelpaarden van stof en in verschillende kleuren
Ik vind mylene steeds leuker. Hoop dat ze het volhoudt.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:29 schreef mootie het volgende:
Mylene staat buiten de bar op te ruimen. Erik en Lotus zitten haar binnen af te branden.
ze staan er alquote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen. Zal het wel zien als ze binnen komen.
Nou poeh hey benieuwd wat die er voor gaat vragen is binnen een week uitverkochtquote:Op zondag 24 februari 2019 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar wel met handtekening, da's ook wat waard.
In consignatie dus. Kost ze niks.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:34 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jullie doen wat ik zeg en jullie doen wat ik wil!
Koning Jessie, boven alle wetten en afspraken verheven!
Positieve energie.....kunnen ze daar wel gebruiken.....quote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind mylene steeds leuker. Hoop dat ze het volhoudt.
Voor maar 50 euro. Wauw een pracht aanbieding 🤣quote:Op zondag 24 februari 2019 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar wel met handtekening, da's ook wat waard.
En hoeveel betaalt Jessie voor die knuffeldieren als de inkoop al 66 x 15 = 990 euro is geweest?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:33 schreef Inca het volgende:
[..]
Neeeheeee, dat was het wasmiddel.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
70 x 15 euro inkoop = 1050 euro en dat gaat die man weggeven voor een stand op de markt en een B&B?![]()
![]()
Niks.... in consignatie...quote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En hoeveel betaalt Jessie voor die knuffeldieren als de inkoop al 66 x 15 = 990 euro is geweest?
Nou dat moeten we nog horenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En hoeveel betaalt Jessie voor die knuffeldieren als de inkoop al 66 x 15 = 990 euro is geweest?
50 zelfs, ben benieuwd hoe de verkoop daarvan gaat.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor maar 50 euro. Wauw een pracht aanbieding 🤣
genoeg debielen medunkt.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Knuffel 50 euro, wie gaat dat kopen?
Foto van Quarterback, ze staan onder in beeld.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen. Zal het wel zien als ze binnen komen.
rekent alleen degene af die hij verkoopt de rest gaat terug als het niet verkoopt....quote:Op zondag 24 februari 2019 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kleine 70 hobbel paarden hebben leek Jessie een goed idee
Maar als het ze niks kost, is er geen sprake van een investering, dus waarom zou je dan moeten overleggen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef QuarterBack het volgende:
Adriaan zeg, er is geen overeg geweest
Maar Jessie heeft het ontsnappingsluik, als niets verkopen mag hij ze weer teruggeven
En dat is precies wat er mankeert aan Jessie
Het is nog steeds zonder overleg gegaan
Dat was NIET de afspraak!quote:
Hij heeft 38% fans dus kan maar zo.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
50 zelfs, ben benieuwd hoe de verkoop daarvan gaat.
Maar het zal mij niks verbazen dat hij ze inderdaad allemaal kwijt raakt.
Jah ze zijn er al.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Foto van Quarterback, ze staan onder in beeld.
[ afbeelding ]
Waarom moet je overleggen als je niks investeert?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat was NIET de afspraak!
Eerst overleggen.
Net als het drinken, niemand houdt zich aan afspraken en Jessie doet net zo hard mee.
Kerel gaf ze al gratis wegquote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef DKUp het volgende:
Ze moeten naar een goeddoel volgend Christel en Tim.
Hij heeft geen cent geinvesteerd, wat is nou precies het probleem.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie heeft zo'n pak boter op zijn hoofd, niet normaal!
Ze zijn wel grappig.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Foto van Quarterback, ze staan onder in beeld.
[ afbeelding ]
Lekker bek vol pluchequote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris wil ze weggeven aan de voedselbank.
Maar ze lopen nou dan toch wel geld voor een standplaats en een B&B mis?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet je overleggen als je niks investeert?
Godsamme, nee!quote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
1400 euro dus 21,21 per stuk met als bonus nacht Ben B en standplaats
ach nee tochquote:Op zondag 24 februari 2019 20:41 schreef DKUp het volgende:
Tim: Iemand noemde mij een volksheld, je bent een voorbeeld voor velen......
dat dusquote:Op zondag 24 februari 2019 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar ze lopen nou dan toch wel geld voor een standplaats en een B&B mis?
In principe word er dan wel voor betaald, die kraam moeten ze ook huren.
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef DKUp het volgende:
Ze moeten naar een goeddoel volgens Christel en Tim.
Zou best een leuk idee zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris wil ze weggeven aan de voedselbank.
Tuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2019 20:41 schreef DKUp het volgende:
Dachten sommige ook van Dolfje toenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:41 schreef DKUp het volgende:
En dat kost geen geld, extra boodschappen moeten worden besteld en drank. Gaat allemaalquote:Op zondag 24 februari 2019 20:30 schreef Mjelleke het volgende:
Ik weet nou niet zeker of die standplaats en B&B ook op deze man van toepassing was.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ralf/Rolf?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:43 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Dachten sommige ook van Dolfje toen
Maar hij heeft wel een deal gemaakt voor een gratis standplaats en een overnachting in de B&B..Zonder overleg....quote:Op zondag 24 februari 2019 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft geen cent geinvesteerd, wat is nou precies het probleem.
Er zijn afspraken gemaakt en als de koning van Utopia buiten de afspraken staat, gaat het mis.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet je overleggen als je niks investeert?
Zal wel over het ijs/sneeuw ¤361,- gaanquote:Op zondag 24 februari 2019 20:45 schreef Inca het volgende:
Franny zou net iets vertellen Hij heeft toch ook 400 streamlock
dit is gewoon een win win situatie. Als hij 2 van die dingen verkoopt heeft hij al meer geld binnengehaald dan als hij geld voor de kraam had gevraagd.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:44 schreef zodeju het volgende:
Eigenlijk raar, nu in ene mag het niet meer. Maar dat gratis hout om kistjes te maken voor de markt was geen punt.
Wat hebben die dingen nou te maken met de hobbelpaarden die gratis zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 20:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er zijn afspraken gemaakt en als de koning van Utopia buiten de afspraken staat, gaat het mis.
Trainingspakken, koffie, sneeuw, rara beestjes waarvan ieder schuimpje inmiddels weet dat ze 15 euro inkoop zijn....hoe dom is Jessie?
Ik hoorde hem tegen Jens zeggen 1400, ik denk dat ik ze binnen een week kwijt ben.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Godsamme, nee!
Ze kosten hem niks, hij kan ze verkopen, verkoopt hij ze niet kunnen ze naar die man terug.
Maar daar moet wel een kraam voor gehuurd worden dan, standhouders mogen geen eigen kraam meenemen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nou niet zeker of die standplaats en B&B ook op deze man van toepassing was.
En een standplek kost ze natuurlijk niks.
De B&B is meestal leeg, en kost ze een drankje en een pannenkoek in de ochtend.
Zucht...quote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tegen Jens zeggen 1400, ik denk dat ik ze binnen een week kwijt ben.
Kraam wel idd want die neemt die vaker ga ik van uit, maar B&B alleen als het altijd vol zit. Maar ja die heb je er met verkoop van paar van die dingen al uitquote:Op zondag 24 februari 2019 20:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat hebben die dingen nou te maken met de hobbelpaarden die gratis zijn
Ja dan zijn die hobbelpaarden gillend over het hek gesprongenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tegen Jens zeggen 1400, ik denk dat ik ze binnen een week kwijt ben.
Dan verkoop je 5 hobbelpaarden, dan is de kraam er al uit.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar daar moet wel een kraam voor gehuurd worden dan, standhouders mogen geen eigen kraam meenemen.
Ik kan me vergissen, maar dat staat me bij.
B&B is idd wel vaak leeg.
dan nog kan hij overleggen want als andere utopianen iets zonder overleg doen is zijn wereld te klein. hij denkt echt privileges te hebbenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:47 schreef pecla het volgende:
[..]
Kraam wel idd want die neemt die vaker ga ik van uit, maar B&B alleen als het altijd vol zit. Maar ja die heb je er met verkoop van paar van die dingen al uit
damn frist me colaquote:Op zondag 24 februari 2019 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja dan zijn die hobbelpaarden gillend over het hek gesprongen![]()
Gratis!quote:Op zondag 24 februari 2019 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan verkoop je 5 hobbelpaarden, dan is de kraam er al uit.
En wat ik zei, ik weet niet zeker of die deal met de hobbelman was.
Er stonden verschillende mensen omheen en met hen heeft hij wel overlegd. Ik weet niet meer wie het waren, wel dat ze het prima vonden.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een deal gemaakt voor een gratis standplaats en een overnachting in de B&B..Zonder overleg....
ja duh jensquote:Op zondag 24 februari 2019 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er stonden verschillende mensen omheen en met hen heeft hij wel overlegd. Ik weet niet meer wie het waren, wel dat ze het prima vonden.
Hier net zoquote:Op zondag 24 februari 2019 20:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier!
Ik amuseer me te pletter!![]()
De schuimpjes weten toch ook wat een oorbellen en pollys en kleding en voedsel kost qua inkoop. Ze hebben het ervoor over.....de schilderijen met actionverf en noem maar op.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:45 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er zijn afspraken gemaakt en als de koning van Utopia buiten de afspraken staat, gaat het mis.
Trainingspakken, koffie, sneeuw, rare beestjes waarvan ieder schuimpje inmiddels weet dat ze 15 euro inkoop zijn....hoe dom is Jessie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Was zij ook aan het drinken?quote:Op zondag 24 februari 2019 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie tegen hiske andere toon over drinken dat dus
quote:Op zondag 24 februari 2019 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets leuker dan dat je mede-COSsers schijnbaar afgaan.
Wat een aanname weerquote:Op zondag 24 februari 2019 20:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
sl op sl Jessie word beschermt door de febo keer op keer
ja zei ze een beetjequote:
Ja, maar dat wil Cristel absoluut niet hebben.....daar gaat het me meer om........quote:Op zondag 24 februari 2019 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
dit is gewoon een win win situatie. Als hij 2 van die dingen verkoopt heeft hij al meer geld binnengehaald dan als hij geld voor de kraam had gevraagd.
beschermt he die Jessiequote:Op zondag 24 februari 2019 20:53 schreef Crabapple het volgende:
Jessie wordt doodmoe van Mylene, die tettert en tettert overal maar doorheen en SL
Wat Jessie zelf ook doetquote:Op zondag 24 februari 2019 20:53 schreef Crabapple het volgende:
Jessie wordt doodmoe van Mylene, die tettert en tettert overal maar doorheen en SL
komt gewoon aan lopen en tettert als olifant in porseleinkastquote:
Daar ben ik het wel mee eens, had dat een ander bewoners gedaan dan was het hek van de dam.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan nog kan hij overleggen want als andere utopianen iets zonder overleg doen is zijn wereld te klein. hij denkt echt privileges te hebben
Maar waar is haar mapquote:Op zondag 24 februari 2019 20:54 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook!
Mylène is het evenbeeld van Jessie!
Schuim.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Knuffel 50 euro, wie gaat dat kopen?
Dat hij niet van te voren heeft overlegd. De lul heeft bijvoorbeeld geen consignatieovereenkomst. Wat gebeurt er als die dingen beschadigd raken, dan draait de bv en dus de aandeelhouders voor de kosten op, want de verzekering dekt in beginsel alleen eigen goederen, hoe lang is de periode dat hij de artikelen in consignatie moet houden en moet hij een boete betalen als hij die periode wil bekorten, etc, etc. Hij verplicht de b.v. en dat heeft dus consequenties voor de aandeelhouders. En daarom had ie moeten overleggenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft geen cent geinvesteerd, wat is nou precies het probleem.
Het kost de BV bovendien een gratis B&B overnachting en een gratis stand op de volgende markt.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat hij niet van te voren heeft overlegd. De lul heeft bijvoorbeeld geen consignatieovereenkomst. Wat gebeurt er als die dingen beschadigd raken, dan draait de bv en dus de aandeelhouders voor de kosten op, want de verzekering dekt in beginsel alleen eigen goederen, hoe lang is de periode dat hij de artikelen in consignatie moet houden en moet hij een boete betalen als hij die periode wil bekorten, etc, etc. Hij verplicht de b.v. en dat heeft dus consequenties voor de aandeelhouders. En daarom had ie moeten overleggen
Dat wist ik niet eens, maar dat komt er dan ook nog bij, Het is en blijft een onbetrouwbare hond,dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het kost de BV bovendien een gratis B&B overnachting en een gratis stand op de volgende markt.
Maar alles is GRATIS!
Gratis bestaat niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het kost de BV bovendien een gratis B&B overnachting en een gratis stand op de volgende markt.
Maar alles is GRATIS!
Dan mag iedereen voortaan zulke deals maken, zonder er maar iets over te zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Godsamme, nee!
Ze kosten hem niks, hij kan ze verkopen, verkoopt hij ze niet kunnen ze naar die man terug.
Dat zou toch wat wezen!quote:Op zondag 24 februari 2019 20:58 schreef QuarterBack het volgende:
Die gezellige meneer gaat Mike vervangen?
[ afbeelding ]
Van mij wel.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan mag iedereen voortaan zulke deals maken, zonder er maar iets over te zeggen.
Zou Franny wel gezegd kunnen hebbenquote:Op zondag 24 februari 2019 20:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat hij niet van te voren heeft overlegd. De lul heeft bijvoorbeeld geen consignatieovereenkomst. Wat gebeurt er als die dingen beschadigd raken, dan draait de bv en dus de aandeelhouders voor de kosten op, want de verzekering dekt in beginsel alleen eigen goederen, hoe lang is de periode dat hij de artikelen in consignatie moet houden en moet hij een boete betalen als hij die periode wil bekorten, etc, etc. Hij verplicht de b.v. en dat heeft dus consequenties voor de aandeelhouders. En daarom had ie moeten overleggen
Dat snap ik wel, maar Jessie heeft die letters nog niet gehad.quote:
Hij heeft toch wel een klussenbus hèquote:Op zondag 24 februari 2019 20:58 schreef QuarterBack het volgende:
Die gezellige meneer gaat Mike vervangen?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd......quote:Op zondag 24 februari 2019 21:00 schreef Ranah het volgende:
geniet nu maar van de voorpret dat hij niet heeft overlegd en de discussie er over
Kunnen anderen dan ook zo in een deal weggeven.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nou niet zeker of die standplaats en B&B ook op deze man van toepassing was.
En een standplek kost ze natuurlijk niks.
De B&B is meestal leeg, en kost ze een drankje en een pannenkoek in de ochtend.
Alvast aan het oefenen voor haar date met de bebaarde Johanquote:Op zondag 24 februari 2019 20:55 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Sl
Rooie Sien is de paardjes aan het inrijden
Er is niemand meer op Lotus haar Bomenvilla af te bouwen?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een klussenbus hè
Hij maakte wel een opmerking dat het wel gezelliger is met hem in huis.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zou toch wat wezen!![]()
Wel precies het perfecte type!
jawel Sjelliequote:Op zondag 24 februari 2019 21:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Er is niemand meer op Lotus haar Bomenvilla af te bouwen?
Doet ze met Shelley.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zal vast wel weer een bob de bouwer in komen johquote:Op zondag 24 februari 2019 21:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Sowieso moet de bv die kraam ook huren van 'n extern bedrijf.... dus niet gratis.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Maar alles is GRATIS!
Hissie de duivelquote:Op zondag 24 februari 2019 21:02 schreef Bestweldonker het volgende:
De KUIF geeft een factuur zonder gegevens want die stonden niet in de mail.
Nee Frits, het is allemaal GRATIS!quote:Op zondag 24 februari 2019 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sowieso moet de bv die kraam ook huren van 'n extern bedrijf.... dus niet gratis.
T verschil is alleen dat anderen meestal deals sluiten om er zelf iets voor terug te krijgen en waar de BV niks mee op schiet. Hier wordt Jessie niks beter van en de BV wel(want een aantal van die beesten verkopen ze echt wel zo niet gewoon allemaal)quote:Op zondag 24 februari 2019 21:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kunnen anderen dan ook zo in een deal weggeven.
Ik begreep dat Shelley dat ging doenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Sjellie? die kan geen spijker recht slaan zonder hulp van Gerrit of Adriaan en ze moet kapster spelen met Brenda weg en haar Fanshop runnenquote:
ja is er al dagen druk mee bezigquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik begreep dat Shelley dat ging doen
dus datquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef pecla het volgende:
[..]
T verschil is alleen dat anderen meestal deals sluiten om er zelf iets voor terug te krijgen en waar de BV niks mee op schiet. Hier wordt Jessie niks beter van en de BV wel(want een aantal van die beesten verkopen ze echt wel zo niet gewoon allemaal)
Die kan niets, dat weet iedereen, een vertrouwd beeld en ze gaat natuurlijk boomhut XXL bellenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik begreep dat Shelley dat ging doen
merel is tofquote:Op zondag 24 februari 2019 21:07 schreef BloesBloes het volgende:
Merel tegen Jassie; Je hebt zelf geen flikker gedaan mongool. Ze stijgt langzaam in m'n achting
Die laat zich het kaas niet van het brood eten. Ook niet door Jessie.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:07 schreef BloesBloes het volgende:
Merel tegen Jassie; Je hebt zelf geen flikker gedaan mongool. Ze stijgt langzaam in m'n achting
ik denk dat merel al lang weet welk vlees ze in de kuip heeft, ze geeft hem wel vaker weerwoordquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Merel gaat Jessie eindelijk doorzien maar ja morgen is ze t weer vergeten
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
Heb ik vanmiddag aan het eind van de markt goed gezien hoe Merel geld afroomde van de opbrengst om er oorbellen voor te kopen? Gerrit was erbij maar deed alsof hij zich afzijdig hield.
maar morgen roddelt ze met hem meequote:Op zondag 24 februari 2019 21:09 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk dat merel al lang weet welk vlees ze in de kuip heeft, ze geeft hem wel vaker weerwoord
Ja Merel en Gerrit hadden geld achterover gedrukt wat ze ermee gedaan hebben weet ik nietquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
Heb ik vanmiddag aan het eind van de markt goed gezien hoe Merel geld afroomde van de opbrengst om er oorbellen voor te kopen? Gerrit was erbij maar deed alsof hij zich afzijdig hield.
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
klopt zonder overleg bank verhuren en geld achter gehoudenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:09 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja Merel en Gerrit hadden geld achterover gedrukt wat ze ermee gedaan hebben weet ik niet
Nog NIET FFquote:
quote:Op zondag 24 februari 2019 21:09 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja Merel en Gerrit hadden geld achterover gedrukt wat ze ermee gedaan hebben weet ik niet
Dan heb ik dat toch goed begrepen. Maar kennelijk is er niemand verder die er weet van heeft.quote:
tuurlijk, merel heeft een klik met hem maar geeft ook kritiek, is juist goed toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar morgen roddelt ze met hem mee
Merel kan het vooral niet hebben dat hij de enige is die Merel wel eens aan spreekt op alles wat ze verduistert, zoals prive boodschappen nooit doorgeven etcquote:Op zondag 24 februari 2019 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die laat zich het kaas niet van het brood eten. Ook niet door Jessie.
Jammer dat de rest dat niet heeft gezien.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt zonder overleg bank verhuren en geld achter gehouden
Jaquote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef Sofia2019 het volgende:
Jessie heeft echt een obsessie met drank. Is hij een ex alcoholist ?
in utopia 1 kon hij er wat van hoorquote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef Sofia2019 het volgende:
allebei jaquote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om haar nu, maar het blijft een onbetrouwbaar ding.
Ik kreeg het ook mee. Ging om 50 euro waarvan ze 40 hielden? Ienand had iets gehuurd maar niemand weet voor welk bedrag dus ipv 50 euro zouden gerrit en merel 10 euro zeggen zodat het verschil niet gemist wordt.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:09 schreef pecla het volgende:
[..]
precquote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat de rest dat niet heeft gezien.
de bank mensen wilden die huren voor bij de bar te zittenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook mee. Ging om 50 euro waarvan ze 40 hielden? Ienand had iets gehuurd maar niemand weet voor welk bedrag dus ipv 50 euro zouden gerrit en merel 10 euro zeggen zodat het verschil niet gemist wordt.
Gerrit zei nog dat ze goede verduisteraars zijn of iets in die trend
Merel heeft er oorbellen van gekochtquote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik dat toch goed begrepen. Maar kennelijk is er niemand verder die er weet van heeft.
Hij heeft wel een kwade dronk over zich.. (in Utopia 1 )quote:Op zondag 24 februari 2019 21:11 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja, dat heb ik wel gezien. Knopjes geloof ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:13 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Merel heeft er oorbellen van gekocht
Als dit zo door gaat zie ik hem nog wel naar de drank grijpenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een kwade dronk over zich.. (in Utopia 1 )
Zou voor ons wel leuker zijn.. Er gebeurt anders weinig..quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Als dit zo door gaat zie ik hem nog wel naar de drank grijpen
Van Jessie vast niet, en daar gaat het over. Het gaat over Utopija.quote:
Was geen kwade dronk juist een hele leuke(Donny vond iedereen geweldig). Hij ging dan alleen de hele nacht door en was er zelf niet blij mee want werd niet serieus meer genomenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een kwade dronk over zich.. (in Utopia 1 )
wat en idioten de 2,hoppelijk kotsen zequote:Op zondag 24 februari 2019 21:12 schreef QuarterBack het volgende:
Ik heb zo'n heel apart gefügel binnen hinnikt Lotus, die is dus ook al bezopen
[ afbeelding ]
Deze groep, wat verschrikkelijk hahaha.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:15 schreef Ranah het volgende:
jens gooit de hobbels in de groep als zijn en jessies idee
erik wil niet opruimen, de rest ook niet
apparatuur mag in de regen zegt hiske? ze is er klaar mee
franny: ze mag het zelf lekker doen
Ik moet er wel om lachen.Die Hiske toch.quote:
schijnt dat het de koffiekannen zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 21:16 schreef Crabapple het volgende:
Apparatuur staat nog allemaal buiten
dat is dan niet tofquote:Op zondag 24 februari 2019 21:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel gooide maggi over de bank, achteloos, o shit ik heb de eerste vlek gemaakt
en maggiquote:Op zondag 24 februari 2019 21:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bordje mayo met patat![]()
[ afbeelding ]
Ik zou in ieder geval niet met hem gaan stappen als hij drinkt..quote:Op zondag 24 februari 2019 21:16 schreef pecla het volgende:
[..]
Was geen kwade dronk juist een hele leuke(Donny vond iedereen geweldig). Hij ging dan alleen de hele nacht door en was er zelf niet blij mee want werd niet serieus meer genomen
Idd en niet even de vlek poetsenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel gooide maggi over de bank, achteloos, o shit ik heb de eerste vlek gemaakt
wat heerlijkquote:Op zondag 24 februari 2019 21:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bordje mayo met patat![]()
[ afbeelding ]
Hiske en Christel hun zooi toch?quote:Op zondag 24 februari 2019 21:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
schijnt dat het de koffiekannen zijn
Mooi hebben ze die ook doorquote:Op zondag 24 februari 2019 21:17 schreef DKUp het volgende:
Ze zeiken over Hiske die geen pleuris doet
De " hobbelpaardboeren" hadden de groene bank voor 50 euro een dagje gehuurd.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg het ook mee. Ging om 50 euro waarvan ze 40 hielden? Ienand had iets gehuurd maar niemand weet voor welk bedrag dus ipv 50 euro zouden gerrit en merel 10 euro zeggen zodat het verschil niet gemist wordt.
Gerrit zei nog dat ze goede verduisteraars zijn of iets in die trend
Ja die is nu ook aan het helpen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:18 schreef zodeju het volgende:
Volgens mij is wel Jens achter Hiske aan gelopen.......
Dacht ook de frituurpannenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
schijnt dat het de koffiekannen zijn
Ahh dank je, ik dacht dat ze ieder 20 euro achter hieldenquote:Op zondag 24 februari 2019 21:18 schreef juul. het volgende:
[..]
De " hobbelpaardboeren" hadden de groene bank voor 50 euro een dagje gehuurd.
Waarvan Merel en Gerrit ieder 15 euro in eigen zak hebben gestoken.
Omdat het nietsnutten zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:19 schreef Sofia2019 het volgende:
Waarom zijn Tim , Eric, Lotus, franny , merel , Gerrit en Shelly aan het zuipen in plaats van helpen met afbouwen en opruimen ?
dat is wel leukquote:Op zondag 24 februari 2019 21:19 schreef DKUp het volgende:
Wat heerlijk dit![]()
Erik over Hiske: Gefrustreerde vrouw
Zegt hij alleen omdat hij wil zuipen.quote:Op zondag 24 februari 2019 21:19 schreef DKUp het volgende:
Wat heerlijk dit![]()
Erik over Hiske: Gefrustreerde vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |