Je weet in februari nooit wat voor weer het gaat zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tim zegt dat er deze markt de minste bezoekers zijn, terwijl het zomers weer is
En die in zijn straatje lultquote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef Crabapple het volgende:
Tim gaat roken met de man die hem fooi heeft gegeven
[ afbeelding ]
die broek, het is zo net een mandjequote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef Crabapple het volgende:
Tim gaat roken met de man die hem fooi heeft gegeven
[ afbeelding ]
Ze heeft 2 min gewacht hoorquote:
MANDquote:
Is dat zo? Tijd gaat snel geen probleem verderquote:
Welnee dat gezeur om een TT en een mod lastig te vallen is zo ........quote:Op zondag 24 februari 2019 16:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Geef maar andere titel op, heb wel netjes een paar minuten gewacht.
Ja, had even gecheckt voor je lief héquote:Op zondag 24 februari 2019 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Tijd gaat snel geen probleem verder
Is zo des Cos?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee dat gezeur om een TT en een mod lastig te vallen is zo ........
Dit is Erik?quote:Op zondag 24 februari 2019 16:26 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, er zit een beetje handschoen om
Ja superquote:Op zondag 24 februari 2019 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, had even gecheckt voor je lief hé
Ze krijgen sws zakgeld 70 euroquote:Op zondag 24 februari 2019 16:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vd week hebben ze ineens allemaal weer zakgeld
ja dat weet ik maar bedoel meer extra zakgeld na vandaag ineensquote:Op zondag 24 februari 2019 16:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze krijgen sws zakgeld 70 euro
quote:Op zondag 24 februari 2019 16:30 schreef Ranah het volgende:
meneer maakt iets voor het "enige koppeltje" in utopia, met datum
X hamster bezoekersquote:Op zondag 24 februari 2019 16:29 schreef mazaru het volgende:
Ik vroeg me altijd af hoe iemand die op Tim als favoriet stemt er nou uit zou zien.
Zie hier! Deze twee mensen zijn nou de mensen die iedere week ervoor zorgen dat hij niet onderaan staan.
Helemaal weg van Tim. Tim doet het echt heel goed zegt ze. Gewoon lekker jezelf blijven zegt ze.
[ afbeelding ]
Ik vermoed 'n maillotquote:Op zondag 24 februari 2019 16:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij heeft er denk ik nog een sok ingepropt ook
Ze betalen geloof ik allemaal met muntjes, behalve bij de bakkerij en merchandisequote:Op zondag 24 februari 2019 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar bedoel meer extra zakgeld na vandaag ineens
Drukker dan toen Tim er stondquote:Op zondag 24 februari 2019 16:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik had hem ook net gecapt, druk bij de hamburgers!
Zijn laatste marktquote:Op zondag 24 februari 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
Valt wel op dat de streams veel op Tim staan
Ik ben puur natuur hoor. Daar gaat ie weerquote:Op zondag 24 februari 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
Tim: Heb je een leuke dag gehad?
Kaak: Ja... niemand negatief over ons hoorwww
Volgens mij denkt die man er anders over.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:29 schreef mazaru het volgende:
Ik vroeg me altijd af hoe iemand die op Tim als favoriet stemt er nou uit zou zien.
Zie hier! Deze twee mensen zijn nou de mensen die iedere week ervoor zorgen dat hij niet onderaan staan.
Helemaal weg van Tim. Tim doet het echt heel goed zegt ze. Gewoon lekker jezelf blijven zegt ze.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |