Mensen die rekening houden met andere mensenquote:Op zondag 24 februari 2019 12:09 schreef halfway het volgende:
Als jij een feestje geeft waarom zou een ander dan jullie moeten kunnen horen? Of is een zaaltje te duur?
In onze buurt wel ja, vrijstaand, koop.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die rekening houden met andere mensen
Af en toe een feestje moet toch kunnen? Als het niet elke week/maand is maar 2 keer per jaar ofzo...en als de politie dan aangeeft dat het acceptabel is....quote:Op zondag 24 februari 2019 12:09 schreef halfway het volgende:
Als jij een feestje geeft waarom zou een ander dan jullie moeten kunnen horen? Of is een zaaltje te duur?
Niemand heeft daar last van. Dat bepaal jij?
Decibel sowieso, al komen er altijd vrij veel mensen (lees 20-30). Of stemgeluid meetelt weet ik niet, er staan er altijd wel 10 te praten in de tuin.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is een aantal keer? En blijf je binnen de normen van de wet mbt tijd/decibel?
Doen alsof je zelf wel deugt en fatsoen hebt, maar vervolgens schrijven "terwijl ik en de rest"quote:Op zondag 24 februari 2019 12:15 schreef CrashO het volgende:
Als je 2 keer per jaar op zaterdagavond een feestje geeft zou ik geen probleem vinden. Maar als je regelmatig tot middernacht harde paupermuziek aan heb staan met je tuindeuren open, terwijl ik en de rest van de straat de volgende dag gewoon moeten werken. Dan zou ik ook de politie bellen ja
Ik kan erg goed met mijn (indirecte) buren. Spreek ze altijd ochtends als ik aan het opruimen ben. Buurman huis verder zegt te genieten van de 'jeugd' die een feestje heeft. Ik nodig hem altijd uit maar hij vindt zichzelf te oud. Hij staat een aantal keer per avond lachend te kijken bij de heg.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:09 schreef halfway het volgende:
Niemand heeft daar last van. Dat bepaal jij?
Waar zeg ik dat ik fatsoen heb?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Doen alsof je zelf wel deugt en fatsoen hebt, maar vervolgens schrijven "terwijl ik en de rest"
Ok ik ga NU de politie bellenquote:
Moet niet, is nu eenmaal zo. Waarom zou ik een zaaltje moeten huren?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:09 schreef halfway het volgende:
Jazeker. Muziek is binnen, hoor je buiten eerlijk niet zo gek veel van. Zeker niet aan de overkant van de straat.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:13 schreef capricia het volgende:
Even kijken. Je gaat rond middernacht naar binnen. Daarvoor is je feestje buiten, met muziek?
Meerdere keren per jaar.
Haha nee, dat ben ik niet. Tuindeuren staat normaal een bank voor en is altijd dicht. Alleen tijdens een feestje maken we wat ruimte en gaan ze open.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:15 schreef CrashO het volgende:
Als je 2 keer per jaar op zaterdagavond een feestje geeft zou ik geen probleem vinden. Maar als je regelmatig tot middernacht harde paupermuziek aan heb staan met je tuindeuren open, terwijl ik en de rest van de straat de volgende dag gewoon moeten werken. Dan zou ik ook de politie bellen ja
Ja het is huur. Sociale huur zelfs. Maar daar ben ik niet bang voor. Zo tokkie zijn we echt niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:17 schreef sneakydesert het volgende:
Als je een huurwoning hebt kan dit wel problemen opleveren als je structureel overlast veroorzaakt. Dan kun je in het meest extreme geval uit huis worden geplaatst.
Nou blijkbaar heb je onze mening niet nodig. Wat is precies het doel van je topic?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:26 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ja het is huur. Sociale huur zelfs. Maar daar ben ik niet bang voor. Zo tokkie zijn we echt niet.
Zie vraag. Niet bonusvraag.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heb je onze mening niet nodig. Wat is precies het doel van je topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |