Dat waren nog eens leuke streambeelden.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die topic titel van dat voorbeeld
Wat een heerlijke tijd
Kweet niet of Talpa hier heel blij mee is. Maar goed, dat is een discussie om ergens anders te voeren.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En het levert Talpa, btw,veel zendmateriaal
Die moeder en broer hebben een paar keer gezegd dat Franny niet alles weet én ziet.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vind Tim ook een naar mannetje erg dominant. maar franny is gewiekster en wentelt zich erin. ik irriteerde mij gister mateloos aan haar .... het dom houden van haar is een act..
het onzekere een nog grotere act..
voorbeeld gister zei tim terecht waarom weet ik het niet dat je ook dingen voor jezelf wilt doen?
waarom weten anderen het wel haar antwoord was is al vier maanden zo maar zeg t niet...
erna zegt ze ik kan ook niets alleen... heb niets alleen..
weer gaf ze aanzet dat tim voor haar dingen ging bedenken.. doel bewust..
Tim is een lul en zeer dominant .... franny past heel goed bij hem ze houd ervan...
haar kleutergedrag komt daar vandaan kijk mij eens zielig zijn ben klein meisje en leunt op anderen.. hun mening wordt mijn mening wie t dan op dat moment ook is...
Tim had zich helemaal niet moeten uitlaten over haar familie... maar Franny gooide haar familie kei hard voor de bus.... die familie hoor je daar niet over want ja ook hun geven echt van alles de schuld naar Tim...
Tim blijft een eikel maar franny speelt er ook een grote rol in. met haar gelieg gedraai en veranderd sneller van mening als van ondergoed
Met zijn ontbloot bovenlijfquote:Op zondag 24 februari 2019 12:31 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Timtimie in tiroleroutfit en zevenmijlslaarsen; grote stappen snel thuis.... toch?
Hij denkt de nieuwe Mike te zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 12:32 schreef Chea49 het volgende:
Toch geen mutsjes dragen bij het voedsel?![]()
Die laarzen bij die broek van TimTim.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vind Tim ook een naar mannetje erg dominant. maar franny is gewiekster en wentelt zich erin. ik irriteerde mij gister mateloos aan haar .... het dom houden van haar is een act..
het onzekere een nog grotere act..
voorbeeld gister zei tim terecht waarom weet ik het niet dat je ook dingen voor jezelf wilt doen?
waarom weten anderen het wel haar antwoord was is al vier maanden zo maar zeg t niet...
erna zegt ze ik kan ook niets alleen... heb niets alleen..
weer gaf ze aanzet dat tim voor haar dingen ging bedenken.. doel bewust..
Tim is een lul en zeer dominant .... franny past heel goed bij hem ze houd ervan...
haar kleutergedrag komt daar vandaan kijk mij eens zielig zijn ben klein meisje en leunt op anderen.. hun mening wordt mijn mening wie t dan op dat moment ook is...
Tim had zich helemaal niet moeten uitlaten over haar familie... maar Franny gooide haar familie kei hard voor de bus.... die familie hoor je daar niet over want ja ook hun geven echt van alles de schuld naar Tim...
Tim blijft een eikel maar franny speelt er ook een grote rol in. met haar gelieg gedraai en veranderd sneller van mening als van ondergoed
familie had haar ook moeten aanpakken ze gooide haar familie goed voor de bus met haaropmerkingen over hun. daarnaast voed ze tim doelbewust... ze waren beide schuldig niet alles is op tim zijn conto te schrijvenquote:Op zondag 24 februari 2019 12:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die moeder en broer hebben een paar keer gezegd dat Franny niet alles weet én ziet.
De familie volgen de streams ,dus zie Tim meer zonder Franny.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:34 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Die blote bast van die engnek
12 graden
Wat doet ie in de zomer, stapt ie dan uit zijn vel?
Mijn huid mijn leven
Hahaha. Ja ik blijf hem gebruikenquote:Op zondag 24 februari 2019 12:28 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die topic titel van dat voorbeeld
Wat een heerlijke tijd
12 graden
Mijn huid mijn leven
12 graden
Mijn huid mijn leven
Kan die toch niet maken met een alcoholist als Erik in hun midden, Zat het jens en gerrit zo te verwijten... Gevalletje pot verwijt ketel?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:33 schreef pollewop77 het volgende:
Tim heeft hoofdpijn
Frennie: ahhh hoe kan dat liefie, moet je wat drinken?
Tim: ik heb teveel gezopen
Dat is ook al een paar avonden op rij geloof ik
Ik vond dat ze goed op haar ingepraat hebben.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
familie had haar ook moeten aanpakken ze gooide haar familie goed voor de bus met haaropmerkingen over hun. daarnaast voed ze tim doelbewust... ze waren beide schuldig niet alles is op tim zijn conto te schrijven
Zijn er wel meer die avond na avond drinken, Lotus ookquote:Op zondag 24 februari 2019 12:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Kan die toch niet maken met een alcoholist als Erik in hun midden, Zat het jens en gerrit zo te verwijten... Gevalletje pot verwijt ketel?
En Lotus krijgt steeds weer de schuld van de zuiperijen.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:35 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Kan die toch niet maken met een alcoholist als Erik in hun midden, Zat het jens en gerrit zo te verwijten... Gevalletje pot verwijt ketel?
de schuld? Doet ze toch ook aan mee? Ze is vaak de eerste die drank steeltquote:Op zondag 24 februari 2019 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En Lotus krijgt steeds weer de schuld van de zuiperijen.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:37 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde de moeder van Gerrit ook zeggen dat ze ( ik dacht Tim) een hand gegeven had en dat ze haar hand wilde desinfecteren. Mylene zei toen dat Rens desinfectans voor zijn handen heeft
heb lotus niet gehoord dat ze rekening moeten houden met Erik, maar je hebt gelijk; velen zuipen een paar blikkies per dag, ik ookquote:Op zondag 24 februari 2019 12:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die avond na avond drinken, Lotus ook
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jens is hetquote:Op zondag 24 februari 2019 12:37 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde de moeder van Gerrit ook zeggen dat ze ( ik dacht Tim) een hand gegeven had en dat ze haar hand wilde desinfecteren. Mylene zei toen dat Rens desinfectans voor zijn handen heeft
Dat was TimTim dus!quote:Op zondag 24 februari 2019 12:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
de schuld? Doet ze toch ook aan mee? Ze is vaak de eerste die drank steelt
ik zie het niemand bij iemand naar binnen gedwongen gieten, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gebruikquote:Op zondag 24 februari 2019 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan de moeder van Gina die Cees om die reden geen hand wilde geven.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:37 schreef schizolientje het volgende:
Hiske? Christel? Merel? Gerrit? (Hoewel die laatste wel op zoek was naar zijn lederhosen)quote:Op zondag 24 februari 2019 12:38 schreef Chea49 het volgende:
Jessie gewoon zijn eigen broek aan, die doet niet mee met de verkleedpartij, alleen bretels. Verschil moet er zijn natuurlijk. Zie Merel niet maar die doet ook nooit mee.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb ook diverse pogingen gewaagd maar anderen zijn gewoon véél sneller.
En er worden ook zat opmerkingen gegeven over die anderenquote:Op zondag 24 februari 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las pas alléén maar over het zuipen van Lotus, vandaar deze reactie. Ze zuipen allemaal daar.
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn de ham burgerplaat aan het uitproberen. Kijken of er geen koffie smaak aan zit
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik blijf hem gebruiken
Heb een Gyazo collectie met 'hulp-gifjes' voor FoK dingen, die ik best vaak gebruik. Meestal in DM
Het programma had haar er nooit in moeten laten......met 25jaar kan je niet iemand tegenhouden want al bij 1 heeft zij zich opgegeven en haar "ja ik luister ik doe het ook niet" is voor 5 minuten ook haar dreigen "ik krijg weer neigingen" zal ze thuis ook gebruikt hebben.....en ergens anders haar laten opnemen is ook niet 123 gebeurt zonder haar toestemming.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wijt haar gedrag aan die depressie, ze zoekt genegenheid en ziet dat in TimTim. Die geeft haar de juiste aandacht, tenminste, dat dénkt ze. Buiten zal ze terugvallen in de depressie. Zo ziet haar moeder dat ook maar die had haar ook niet naar Utopia moeten laten gaan. Ze houden het allemaal in stand naar mijn mening en TimTim maakt daar misbruik van.
De anderen hebben zich inmiddels verkleed hoor. Zoek je ruzie ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hiske? Christel? Merel? Gerrit? (Hoewel die laatste wel op zoek was naar zijn lederhosen)
Dus slaat nergens op
En alleen maar niets doen met dr Vlog cameraquote:Op zondag 24 februari 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
En inderdaad, Merel in haar eigen pantervel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |