quote:Op zondag 24 februari 2019 10:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Ze riep net: Yeaahhhh mensen we hebben op de markt lippenstift
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2019 10:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja die riep net al dat ze gestresst was, tsja, ze moet iets doen, kan ze niet tegen he?
staat goed op beeldquote:
Dat klopt ...quote:
Hoe verser deste beterquote:Op zondag 24 februari 2019 10:41 schreef maryo55 het volgende:
Moet die Shelly nu nog lipgloss maken voor de markt. Moet niet gekker worden.
Gisteren heeft Shelley werkelijk totaal niks gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:41 schreef maryo55 het volgende:
Moet die Shelly nu nog lipgloss maken voor de markt. Moet niet gekker worden.
Daarna nog de vlag planten in haarquote:Op zondag 24 februari 2019 10:43 schreef IkFok het volgende:
Jessie legt zijn hoofd op Merel haar borsten en als ik nu zou slapen dan droom ik dat ik de mount everest beklim zegt die
quote:Op zondag 24 februari 2019 10:44 schreef espri het volgende:
Whahahhaha Hiske zegt tegen Jessie, ga je ook nog wat doen vandaag... het lef
Wat een bek die Hiske laat haar zelf eens wat doenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:44 schreef espri het volgende:
Whahahhaha Hiske zegt tegen Jessie, ga je ook nog wat doen vandaag... het lef
Jessie lanterfant juist niet, die is de hele tijd al bezig.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hekske weer bazig doen, heeft ook heel veel voor de markt gedaan![]()
Janky lanterfant, janky boos op hekske
Dit dus, 1 keer moet ze wat doen en ze kan het al niet aan proesssstttttquote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Wat een bek die Hiske laat haar zelf eens wat doen
Exacte woorden van hekske, moet je haar maar quotenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jessie lanterfant juist niet, die is de hele tijd al bezig.
Hiske noemde hem Janky?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:46 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Exacte woorden van hekske, moet je haar maar quoten
quote:Op zondag 24 februari 2019 10:47 schreef Zeyina het volgende:
Hiske zegt dat ze ook anderen aanspreekt. Iemand dat gezien/ gehoord?
Ik hoorde haar daarstraks wel katten tegen Chris over dat er nog zoveel moest gebeuren of Chris dat wel besefte
Morgen!quote:Op zondag 24 februari 2019 10:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja die riep net al dat ze gestresst was, tsja, ze moet iets doen, kan ze niet tegen he?
helemaal waus als je daar je geld aan uitgeeft.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:49 schreef juul. het volgende:
Shelley gaat nu pas die lippenprut maken, is niks, wordt niks.
Tranny doet nooit wat buiten de dieren om. Lotus doet meestal wat meer.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:49 schreef yaello het volgende:
Franny en Lotus hebben ook nog geen fuck uitgevoerd volgens mij
weken de tijd om het te doen. Maar zo als altijd alles op het laatste momentquote:Op zondag 24 februari 2019 10:49 schreef juul. het volgende:
Shelley gaat nu pas die lippenprut maken, is niks, wordt niks.
En lekker met haar blote handen. En dat mag de koper om hun lippen smerenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:50 schreef yaello het volgende:
[..]
helemaal waus als je daar je geld aan uitgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |