Sex met Spilène, dacht al wat rare bewegingen te zien tussen de slaapstreams doorquote:Op zondag 24 februari 2019 10:14 schreef -sabine- het volgende:
Vader vindt wat Gerrit gisteravond koos beter. Geen idee wat dat was.
Zonder bier, alleen zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:14 schreef -sabine- het volgende:
Ik gok Lotusquote:Op zondag 24 februari 2019 10:17 schreef mootie het volgende:
Over wie ging dat? Jessie vindt haar bloedirritant, Jens vindt haar geil?
Gezellig met Mylène in bed lachen en praten, eten en niet alcohol drinken en neuken.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:14 schreef -sabine- het volgende:
Volgens mij over Mylene, Jes zei voor de grap dat het bezoek wel even mee kon helpen met tillen en toen zei Myl dat je dat niet kon maken...quote:Op zondag 24 februari 2019 10:17 schreef mootie het volgende:
dat zou best wel eens Mylene kunnen zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie vindt iemand irritant, bemoeit zich overal mee, weet alles beter....
Lotusquote:Op zondag 24 februari 2019 10:17 schreef mootie het volgende:
Daar denk ik inderdaad ook aan.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zou best wel eens Mylene kunnen zijn
quote:Op zondag 24 februari 2019 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die dikke is toch waar hij buiten mee vlogs maakte?
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 24 februari 2019 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet slim om dit te bespreken vlak voor de markt.
En dat is niet zijn broer?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:22 schreef danaqui het volgende:
[..]Die doet ook zn insta bijhouden enz
Facebook is doodquote:Op zondag 24 februari 2019 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit heeft wat vragen op geschreven en vraagt naar zijn fanpage. FB 600 fans haha wat weinig.
Nee. Volgens mij is die andere zijn broer. Die naast moeders zitquote:
klopt steeds minder maar wel incasserenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:25 schreef mootie het volgende:
Voor mijn gevoel zijn ze echt heel weinig beziggeweest met het voor bereiden van de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |