Vermoed dat ze zich ook ingehouden hebben; als ze te hard waren zou t afschrikken en snel weer kans om enige invloed te hebben was er niet, weet ook niet hoe febo gereageerd zou hebben als t geëscaleerd zou zijn met timtimquote:Op zondag 24 februari 2019 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach welnee, de boodschap werd te veel verbloemd.
Ik heb mijn schoonzoon gezegd zijn beide benen te breken als hij mijn dochter slecht behandeld en dat was heel duidelijk.
Zet je maar schrap.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:53 schreef Mjelleke het volgende:
Tim zal toch niet zo achter de hamburgers blijven staan?
Vond ook dat ze het naar haar wel goed deden,maar Tim hadden ze even apart moeten nemen eigenlijk en ff goed de waarheid moeten vertellen( maar daarvoor had die pa eigenlijk toch mee naar binnen moeten gaan denk ik)quote:Op zondag 24 februari 2019 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoonzoon gezegd zijn beide benen te breken als hij mijn dochter slecht behandeld en dat was heel duidelijk.
enorme depressie?quote:Op zondag 24 februari 2019 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Snap ik, maar in dit geval gaat het om een jonge vrouw met een enorme depressie. Dat houd je als ouders dan in de gaten.
Jullie hebben ook wel gelijk hoor maar ik maak me best wel zorgen. Vanaf dag 1 zag ik al iets naars bij die vent en na zijn opmerking over Franny: die is gemakkelijk, wist ik dat mijn gevoel klopte.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:49 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
En manipulatief gaan janken scoort altijd bij zo,n zwak mormel, tja ze verdienen elkaar, ga lekker buiten in Zimbabwe uitzoeken wat het waard is
Die zouden het prima gevonden hebben, vermoed ik.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:54 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Vermoed dat ze zich ook ingehouden hebben; als ze te hard waren zou t afschrikken en snel weer kans om enige invloed te hebben was er niet, weet ook niet hoe febo gereageerd zou hebben als t geëscaleerd zou zijn met timtim
Of juist waar Franny bij was, weet en ziet zij ook meteen hoe ze er echt overdenken.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:54 schreef pecla het volgende:
[..]
Vond ook dat ze het naar haar wel goed deden,maar Tim hadden ze even apart moeten nemen eigenlijk en ff goed de waarheid moeten vertellen( maar daarvoor had die pa eigenlijk toch mee naar binnen moeten gaan denk ik)
Met dat laatste ben ik het zeer zeker eens.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:51 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Dat dus
Familie deed het prima
Enige verwijt naar hun , meisje had nooit zo’n programma in mogen gaan
Jij boft dus met een schoonzoon die luistert.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ik las kraamverzorgsterquote:Op zondag 24 februari 2019 11:57 schreef schizolientje het volgende:
Tim heeft al van een kraamhoudster gehoord dat hij alleen maar op bed te zien is
Hij heeft er gisteren wel water op gegooid maar volgens mij ligt er nog wel watquote:Op zondag 24 februari 2019 11:56 schreef Charmian het volgende:
Heeft stoere tim nog iets met die ijsberg gedaan?
daar had ik ook op gehoopt. hier hoor je de snelweg en thuisbezorgd zit om de hoekquote:Op zondag 24 februari 2019 11:58 schreef LaCatastrophe het volgende:
Inderdaad mogen ze van mij het hele zooitje verplaatsen richting Lapland ofzo. Middle in the fucking nowhere. Echt een samenleving of iets dat er op lijkt is het niet.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 24 februari 2019 11:57 schreef schizolientje het volgende:
Tim heeft al van een kraamhoudster gehoord dat hij alleen maar op bed te zien is
Hij zal wel moeten.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jij boft dus met een schoonzoon die luistert.
Nou dat hadden ze haar ook wel gezegd hoor, maar idd met haar erbij was misschien nog beter geweest jaquote:Op zondag 24 februari 2019 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of juist waar Franny bij was, weet en ziet zij ook meteen hoe ze er echt overdenken.
1 emmerquote:Op zondag 24 februari 2019 11:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hij heeft er gisteren wel water op gegooid maar volgens mij ligt er nog wel wat
Jammer inderdaad dat ze TimTim niet apart hadden genomen, die wist zélf echt wel dat hij fout bezig was anders hoef je niet zo nerveus te zijn. TimTim heeft er wél ff bijgezeten maar hield wijselijk zijn mond.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:54 schreef pecla het volgende:
[..]
Vond ook dat ze het naar haar wel goed deden,maar Tim hadden ze even apart moeten nemen eigenlijk en ff goed de waarheid moeten vertellen( maar daarvoor had die pa eigenlijk toch mee naar binnen moeten gaan denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |