Ja en nee, Tim is een lul, maar zij wil 't en hij wil 't. Ze zijn volwassen. Die ouders zitten natuurlijk een in een moeilijke situatie, maar ik zie ook niet dat ze er echt wat aan doen. Dat halfbakken gedoe van gisteren zet ook geen zoden aan de dijk natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:23 schreef Chea49 het volgende:
Las net snel dat TimTim er na zijn theatervoorstelling weer bovenop mocht?![]()
Respectloos naar haar ouders toe zeg, alsof hij het erom doet ze te kwetsen.
Dat is wel heel erg belangrijk voor Gerrit en familie.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:27 schreef DKUp het volgende:
Bezoek tegen Gerrit: Je staat nu op nummer 6 ofzo!
SLock
Zij gaf eerst aan niet te willen, toen begon Tim te huilen en nog meer te manipuleren.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:28 schreef BloesBloes het volgende:
G
[..]
Ja en nee, Tim is een lul, maar zij wil 't en hij wil 't. Ze zijn volwassen. Die ouders zitten natuurlijk een in een moeilijke situatie, maar ik zie ook niet dat ze er echt wat aan doen. Dat halfbakken gedoe van gisteren zet ook geen zoden aan de dijk natuurlijk.
Ik denk ook dat hij zo denkt. Zo van, jullie kunnen van alles zeggen, maar uiteindelijk onderaan de streep win ik het van jullie...quote:Op zondag 24 februari 2019 11:23 schreef Chea49 het volgende:
Las net snel dat TimTim er na zijn theatervoorstelling weer bovenop mocht?![]()
Respectloos naar haar ouders toe zeg, alsof hij het erom doet ze te kwetsen.
En toen zei ze ja, wederzijdse goedvinden tussen 2 volwassenen dus, lijkt me geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zij gaf eerst aan niet te willen, toen begon Tim te huilen en nog meer te manipuleren.
Daar is ze voor gewaarschuwd, maar ze kiest er blijkbaar voor om daar niets mee te doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zij gaf eerst aan niet te willen, toen begon Tim te huilen en nog meer te manipuleren.
Mylene zou nog over moeder Theresa roddelen.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:31 schreef Sambalbaai het volgende:
Mylene roddelt met Ma Gerrit over Adriaan.
Vreselijk he? Wat een raar kind is dat.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mylene zou nog over moeder Theresa roddelen.
Ik vond het een stuk beter toen het bezoek zich niet met bewoners en het spel mochten bemoeien.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Mooeder dat het een stuk relaxter zou worden als (tim) we zou gaan.
klopt zoals je dit schrijft maar als het mijn dochter zou zijn stonden er nu een paar blauwe plekken van mijn vingers op haar bovenarm om een gesprekje te voeren over gelijkwaardige relatiesquote:Op zondag 24 februari 2019 11:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En toen zei ze ja, wederzijdse goedvinden tussen 2 volwassenen dus, lijkt me geen speld tussen te krijgen.
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 24 februari 2019 11:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg belangrijk voor Gerrit en familie.
Daar ga je al, ik zei ook, dat halfbakken gedoe van gisteren zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:37 schreef Ranah het volgende:
[..]
klopt zoals je dit schrijft maar als het mijn dochter zou zijn stonden er nu een paar blauwe plekken van mijn vingers op haar bovenarm om een gesprekje te voeren over gelijkwaardige relaties
Helemaal geen bezoek, nog beterquote:Op zondag 24 februari 2019 11:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik vond het een stuk beter toen het bezoek zich niet met bewoners en het spel mochten bemoeien.
daar heb je gelijk in maar "wederzijds goedvinden" gaat niet op voor mij bij die 2quote:Op zondag 24 februari 2019 11:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Daar ga je al, ik zei ook, dat halfbakken gedoe van gisteren zet geen zoden aan de dijk.
quote:Op zondag 24 februari 2019 11:39 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Helemaal geen bezoek, nog beter
ja t concept is naar de kloten. afgesloten van de buitenwereld blablaquote:Op zondag 24 februari 2019 11:39 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Helemaal geen bezoek, nog beter
Sja, dan hadden ze duidelijker moeten zijn, zowel tegen Tim als tegen Franny.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:37 schreef Ranah het volgende:
[..]
klopt zoals je dit schrijft maar als het mijn dochter zou zijn stonden er nu een paar blauwe plekken van mijn vingers op haar bovenarm om een gesprekje te voeren over gelijkwaardige relaties
Ouders kunnen niet anders als hun kind volwassen is maar ik bedoelde meer dat alle adviezen doodleuk in de wind worden geslagen. TimTim had meer respect kunnen tonen door wat afstand te nemen maar in plaats daarvan doet hij er een schepje bovenop. Ze zijn volwassen en moeten vooral de verkeerde keuzes blijven maken. Benieuwd wat de ouders van TimTim gaan zeggen als zij komen.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:28 schreef BloesBloes het volgende:
G
[..]
Ja en nee, Tim is een lul, maar zij wil 't en hij wil 't. Ze zijn volwassen. Die ouders zitten natuurlijk een in een moeilijke situatie, maar ik zie ook niet dat ze er echt wat aan doen. Dat halfbakken gedoe van gisteren zet ook geen zoden aan de dijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |