Erg he, dan heb je toch echt geen fatsoen in je donder.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:56 schreef yaello het volgende:
Gerrit vraagt aan Shelley of ze niet even een handje moet geven, wat een draak van een vrouw
Ze maakte ook nog een opmerking dat Mylene er voor Tim was ingezet. En ook dat er misschien nog wel een ander voor hem binnen kon komen.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat ze het over Merel hadden.
Klopt. Daarom is het nog vreemder dat wanneer ze vader van Gerrit tegen komt en het zo gaat waar je laatste stukje van op het gifje ziet.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Denk dat ze bang is commentaar te krijgen over het stemmen ronsellen voor Gerit de vorige keer
Top dank je gemist dus Griet is echt niet wijsquote:Op zondag 24 februari 2019 09:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is het nog vreemder dat wanneer ze vader van Gerrit tegen komt en het zo gaat waar je laatste stukje van op het gifje ziet.
Dat ze dan toch alsnog de rest van het bezoek straal voorbij loopt
[ afbeelding ]
Echt een verschrikking, bah. Ze maakt het alleen maar erger voor zichzelf.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erg he, dan heb je toch echt geen fatsoen in je donder.
Doelen ze op Sjellie?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
Je moet dat anderen laten gaan. Vooral buiten he, je snapt het dan wel he.
En dat Shelley poep is en slecht ontvangen wordt. Ook voor zijn eigen populariteit. Dat is wat ik meekreeg in het Fries.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Vader zegt dat Mylene super is ontvangen.
Dat is zeker vreemd, weet nog wel met Ivan dat ze ma in moedertaal sprak en hij steeds zei, we moeten Nederlands praten.quote:
Ik versta het maar FF ligt te slapen dus ik kan de laptop er nu niet bij pakken voor de streams.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:07 schreef yaello het volgende:
Mogen ze Fries praten? Iemand die Fries kan hier?
Over populariteit van hemzelf werd niks gezegd volgens mij. Wel hoe Shelley er op staatquote:Op zondag 24 februari 2019 10:08 schreef yaello het volgende:
[..]
En dat Shelley poep is en slecht ontvangen wordt. Ook voor zijn eigen populariteit. Dat is wat ik meekreeg in het Fries.
Jawel hij zei het woord populair, die verstond ik wel hahaha.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Over populariteit van hemzelf werd niks gezegd volgens mij. Wel hoe Shelley er op staat
Ik wist hetquote:Op zondag 24 februari 2019 10:10 schreef espri het volgende:
Jess vraagt wat er nu was met Jens en Tim gister, Jens doet het om het groepje af te luisteren.
Dat zal dan het ijs in de vriezer zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij verteld ook dat hij een small offer heeft gemaakt en iets verteld heeft.
De natte winden.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:13 schreef espri het volgende:
Jens vertelt nu aan Jessie hoe Tim en groepje willen gaan stemmen maar ze stemmen niet op Jessie, misschien Eric, Brandon of Hiske zodat Tim er niet uit gaat,
Nee niet bepaald..quote:Op zondag 24 februari 2019 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet slim om dit te bespreken vlak voor de markt.
Mylene ipv Shelley misschien?quote:Op zondag 24 februari 2019 10:14 schreef -sabine- het volgende:
Vader vindt wat Gerrit gisteravond koos beter. Geen idee wat dat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |