Dit antwoord ken ik al. Jammer, je begrijpt het blijkbaar niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar kan ik dan direct wel duidelijkheid in geven. Schelden op inwoners mag volgend het beleid tot in zekere mate(geen racistische opmerkingen, etc). Onze persoonlijke meningen over of het netjes is zijn onze eigen meningen maar het is niet verboden. Zelf hou ik ook niet van schelden maar de regels zijn de regels.
Schelden op users is nooit toegestaan.
Offtopic: Compleet offtopic geklets is altijd voor de sc. Dingen die zijdelings relevant zijn aan de streams zijn toegestaan zolant ze dus relevant zijn. Ook een ytje af en toe, ALS het daadwerkelijk relevant is en niet de hele cos overneemt.
Natuurlijk doe je het met zijn allen, maar users zijn altijd in de meerderheid. Wij kunnen wel sturen maar users zullen het zelf ook leuk moeten houden met elkaar. Dat is toch wel een groot onderdeel.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De grootste sfeermakers en brekers in de coa zijn toch echt de users zelf.
Zucht.... Jammer deze post want is nl niet zo je doet het met elkaar de mods de users de fa.. maar goed ik zeg even niets nu
Ik kan je er helaas geen ander antwoord op geven. Ik heb nog nooit het idee gehad dat 1 van mijn mede mods daar anders in staat. Dit zijn afspraken die we met elkaar maken, als team.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dit antwoord ken ik al. Jammer, je begrijpt het blijkbaar niet.
niet elk nieuw lid is een kloonquote:Op zondag 24 februari 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
Kloontjes zijn helaas ook weer enorm aanwezig.
The Killing of The Clones
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
Hier heb je gelijk in Sambalbaai, maar een Mod zal ook wel eens met het verkeerde been uit bed zijn gestapt. Het blijft mensenwerkquote:Op zondag 24 februari 2019 12:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De moderatie.Van de ene politieagent mag je door rood rijden en van nr.2 niet en nr. 3 vindt soms wel en soms niet.
Oplossing: meer op 1 lijn en samenwerken.
Dit ook sowieso. We blijven allemaal mensen, en geen robots dus we zullen niet altijd 100% opdezelfde manier ingrijpen en er zullen ook heus wel eens dingen zijn die we gewoon niet zien.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in Sambalbaai, maar een Mod zal ook wel eens met het verkeerde been uit bed zijn gestapt. Het blijft mensenwerk
Vaak is het wel duidelijkquote:Op zondag 24 februari 2019 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet elk nieuw lid is een kloon
Dat weet ik, maar sommige figuren zijn zo opzichtig aanwezig en prikken overduidelijk om de boel verder uit te lokken. Maar het mes snijdt aan twee kanten en veel mensen tuinen er gemakkelijk inquote:Op zondag 24 februari 2019 12:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]Je brengt het prachtig, bedankt.
Kloons kunnen soms een issue zijn ja maar het is niet per definitie verboden een kloon te hebben en die te gebruiken om te posten. Alleen als je een kloon gebruikt om onder een ban uit te komen ben je tegen de regels.
Verder kunnen we alleen ingrijpen als er iets gebeurt wat tegen de regels is en dat doen we ook zoveel mogelijk.
Sinds wanneer kan een user zien of iemand een kloon is? ik heb nl geen idee hoe ik dat kan zien. en boeit me weinig wel of geen kloon hou me er niet mee bezig..quote:Op zondag 24 februari 2019 12:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]Je brengt het prachtig, bedankt.
Kloons kunnen soms een issue zijn ja maar het is niet per definitie verboden een kloon te hebben en die te gebruiken om te posten. Alleen als je een kloon gebruikt om onder een ban uit te komen ben je tegen de regels.
Verder kunnen we alleen ingrijpen als er iets gebeurt wat tegen de regels is en dat doen we ook zoveel mogelijk.
jij denkt dat ze uitlokken dan gok ik want ik zie het niet. of ik let er niet op kan ook nog en ik ga nu niet vragen wie er dan een kloon kan zijnquote:Op zondag 24 februari 2019 12:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak is het wel duidelijk![]()
[..]
Dat weet ik, maar sommige figuren zijn zo opzichtig aanwezig en prikken overduidelijk om de boel verder uit te lokken. Maar het mes snijdt aan twee kanten en veel mensen tuinen er gemakkelijk in
Ik snap helemaal wat je bedoelt en waar we wat kunnen doen we dat zeker, dat ik je zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak is het wel duidelijk![]()
[..]
Dat weet ik, maar sommige figuren zijn zo opzichtig aanwezig en prikken overduidelijk om de boel verder uit te lokken. Maar het mes snijdt aan twee kanten en veel mensen tuinen er gemakkelijk in
Je kan regels en afspraken maken tot je een ons weegt. Mensen en dus ook moderators gaan er anders mee om ze te handhaven. Het gaat om aanvoelen. Aanvoelen hoe de regels handhaaft, aanvoelen hoe je mensen benadert, aanvoelen of je de veegmachine snel inzet of mensen de tijd en ruimte geeft om het niet uit de hand te laten lopen etcetc.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:15 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik kan je er helaas geen ander antwoord op geven. Ik heb nog nooit het idee gehad dat 1 van mijn mede mods daar anders in staat. Dit zijn afspraken die we met elkaar maken, als team.
Klopt en de een is er beter in, dan de ander.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk in Sambalbaai, maar een Mod zal ook wel eens met het verkeerde been uit bed zijn gestapt. Het blijft mensenwerk
coss een optie?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik ben 'n beetje klaar met dat ban gezeik hierga voorlopig wel ergens anders tikken.
Dat klopt zeker en wij als modteam zijn het daar aardig over eens. Ik heb iig nog nooit het gehad dat 1 van mijn collega's anders optrad dan ik zou doen.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je kan regels en afspraken maken tot je een ons weegt. Mensen en dus ook moderators gaan er anders mee om ze te handhaven. Het gaat om aanvoelen. Aanvoelen hoe de regels handhaaft, aanvoelen hoe je mensen benadert, aanvoelen of je de veegmachine snel inzet of mensen de tijd en ruimte geeft om het niet uit de hand te laten lopen etcetc.
Het is niet puur en alleen het beleid uitvoeren, maar ook hoe modereren we hier? Springen we overal meteen bovenop, geven we ruimte, hoe waarschuwen we, welke toon is gewenst?
quote:Op zondag 24 februari 2019 12:25 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt en waar we wat kunnen doen we dat zeker, dat ik je zeggen.
Klonen zijn op fok niet verboden, nooit geweest Los daarvan is bijna iedere user een kloon/alias of is DKUp soms je doopnaam?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:15 schreef DKUp het volgende:
ben hier al vanaf big brother noot ban gehaald tot nuquote:Op zondag 24 februari 2019 12:30 schreef Ranah het volgende:
laat ik het bij mezelf houden, ik ben hier vanaf de gouden kooi, nooit eerder commentaar gehad maar pas de laatste tijd worden ook van mij steeds posten weggehaald
het beleid is niet veranderd, en ik ben niet onbeschofter dan jaren terug
het schijnt aan de users te liggen maar ik mis de uitgestoken hand van de mods om een oplossing te vinden
Kijk hier kan ik wel wat mee. Heb je het idee dat niet aangegeven word waarom een post verwijderd word of meer dat het onterect verwijderd word?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:30 schreef Ranah het volgende:
laat ik het bij mezelf houden, ik ben hier vanaf de gouden kooi, nooit eerder commentaar gehad maar pas de laatste tijd worden ook van mij steeds posten weggehaald
het beleid is niet veranderd, en ik ben niet onbeschofter dan jaren terug
het schijnt aan de users te liggen maar ik mis de uitgestoken hand van de mods om een oplossing te vinden
Ik denk dat ik je voorbeeld maar moet volgen Fritsie...Het lijkt wel een persoonlijke vete te worden....Het is niet leuk meer om te posten op FOK....quote:Op zondag 24 februari 2019 12:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik ben 'n beetje klaar met dat ban gezeik hierga voorlopig wel ergens anders tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |