Drammen wekt weer irritatie op en zo komen we in een vicieuze cirkel van onrecht, drammen en irritatie terecht. Jammer! Soms moet je gewoon slikken, prive kan ik bij onrecht ook doordrammen totdat de ander gillend wegrent, maar dat heeft op een forum totaal geen zin.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist. En als mensen onrecht ervaren, zich niet gehoord of gezien voelen, gaan ze drammen. Zo werkt het overal, ook hier.
En daar zit het hem. Hoe jij iets ervaart kunnen wij niet veranderen maar dat betekend niet dat het ook zo is.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee, fok was naar mijn idee eerder veel harder naar elkaar
het heeft o.a. te maken met willekeur van ingrijpen, bv een persoonlijke aanval blijft staan maar een verbaasde reactie er op wordt weggehaald
en als het even mis lijkt te gaan krijgen mensen geen kans het zelf met elkaar weer recht te zetten
en de sfeer te herstellen
soms lijkt ingrijpen en vegen zelfs persoonlijk geworden
Sorry maar onrecht is iets waar een mens moeilijk tegen kan. onrecht geeft een naar gevoel en daarna niet gehoord worden versterkt dat gevoelquote:Op zondag 24 februari 2019 10:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Drammen wekt weer irritatie op en zo komen we in een vicieuze cirkel van onrecht, drammen en irritatie terecht. Jammer! Soms moet je gewoon slikken, prive kan ik bij onrecht ook doordrammen totdat de ander gillend wegrent, maar dat heeft op een forum totaal geen zin.
Ik ga niet in herhaling vallen, maar ben het niet met je eens. Actie = reactie en je doet iedereen tekort om alleen de reactie aan te pakken.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Drammen wekt weer irritatie op en zo komen we in een vicieuze cirkel van onrecht, drammen en irritatie terecht. Jammer! Soms moet je gewoon slikken, prive kan ik bij onrecht ook doordrammen totdat de ander gillend wegrent, maar dat heeft op een forum totaal geen zin.
Ik bedoelde juist dat 'hardheid' in de maatschappij juist minder wordt getolereerd en daar daadkrachtiger tegen wordt opgetreden.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
het heeft o.a. te maken met willekeur van ingrijpen, bv een persoonlijke aanval blijft staan maar een verbaasde reactie er op wordt weggehaald
en als het even mis lijkt te gaan krijgen mensen geen kans het zelf met elkaar weer recht te zetten
Mensen zijn gelukkig mondiger gewordenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat 'hardheid' in de maatschappij juist minder wordt getolereerd en daar daadkrachtiger tegen wordt opgetreden.
Dit!!quote:Op zondag 24 februari 2019 10:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
Ik hoef mijn gelijk gelukkig ook niet te halen zei al eerder mijn mening hoef niet altijd de juiste te zijn...quote:Op zondag 24 februari 2019 10:52 schreef Ranah het volgende:
ik denk dat we met elkaar een oplossing willen, ik hoef mn gelijk niet te halen
probeer het eens wat minder als een strijd of aanval te zien hier in de feedback
Daar heb je helemaal gelijk in Jacq. Maar accepteer ook dat een Mod niet alles (tijdig) ziet en daardoor ook een steek kan laten vallen. Een fout maken is menselijk, nietwaar? Probeer dan met die Mod in gesprek te gaan om je frustratie te uiten. En loopt dat op niets uit, is dat jammer voor beide partijen. Het is nog vers dus ik begrijp je woede maar blijf er niet eeuwig in hangen want dat zou ik zonde vindenquote:Op zondag 24 februari 2019 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry maar onrecht is iets waar een mens moeilijk tegen kan. onrecht geeft een naar gevoel en daarna niet gehoord worden versterkt dat gevoel
ik heb geen woede .quote:Op zondag 24 februari 2019 10:58 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in Jacq. Maar accepteer ook dat een Mod niet alles (tijdig) ziet en daardoor ook een steek kan laten vallen. Een fout maken is menselijk, nietwaar? Probeer dan met die Mod in gesprek te gaan om je frustratie te uiten. En loopt dat op niets uit, is dat jammer voor beide partijen. Het is nog vers dus ik begrijp je woede maar blijf er niet eeuwig in hangen want dat zou ik zonde vinden
❤️quote:Op zondag 24 februari 2019 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb geen woede .er is meer als fok en utopia voor mij hoor ..
quote:Op zondag 24 februari 2019 10:52 schreef Ranah het volgende:
ik denk dat we met elkaar een oplossing willen, ik hoef mn gelijk niet te halen
probeer het eens wat minder als een strijd of aanval te zien hier in de feedback
Ik begrijp echt wat je zegt maar volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik probeer uit te leggen. Het beleid is wat hij is. Daar valt voor ons mods niks aan te brainstormen. Voor problemen met het beleid moet je toch echt bij de fa's zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik hoef mijn gelijk gelukkig ook niet te halen zei al eerder mijn mening hoef niet altijd de juiste te zijn...
heb al paar keer gevraagd ga eens brainstormen voor oplossing...want zoals het nu gaat blijven er leden weg. dat is gewoon echt zonde van dit forum
Snap ik wel. maar is doodzonde dat leuke cossers nu weg blijven. en laat ik dit even duidelijk neerzetten ben al lang over mijn ban heen accepteerde mijn ban ook heb ik je gezegd ...quote:Op zondag 24 februari 2019 11:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik begrijp echt wat je zegt maar volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik probeer uit te leggen. Het beleid is wat hij is. Daar valt voor ons mods niks aan te brainstormen. Voor problemen met het beleid moet je toch echt bij de fa's zijn.
Dat jij het idee hebt dat je oneerlijk behandelt word, daar valt ook niet over te brainstormen voor een oplossing want dat is hoe jij je voelt. Dan kan een ander hoog of laag springen om je te overtuigen dat het niet zo is, haalt niks uit, want jij voelt het zo.
En dat er leden wegblijven is jammer, maar dat hou je ook altijd. Dingen blijven niet altijd zoals ze waren en er zullen altijd mensen zijn die die verandering niet ok vinden en dan niet meer mee willen. Dat is jammer, maar dat valt niet te voorkomen. Wij mods kunnen die irritatie niet wegnemen.
Je zegt dat je eroverheen bent maar je haalt het bij elke gelegenheid aan terwijl je weet dat er niks over gezegd kan worden.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap ik wel. maar is doodzonde dat leuke cossers nu weg blijven. en laat ik dit even duidelijk neerzetten ben al lang over mijn ban heen accepteerde mijn ban ook heb ik je gezegd ...
maar ik zeg nog een ding... ik ervaar het niet alleen zo blijkbaar meerdere .
en mijn vraag is kan er gebrainstormt worden door jullie voor oplossingen..
en mijn vraag is kijk over bans wordt niet gesproken is al jaren zo op fok maar feedback geven kan hoop opluchten en vooral begrip...
Soul ik denk dat beter is hierbij te laten?quote:Op zondag 24 februari 2019 11:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je zegt dat je eroverheen bent maar je haalt het bij elke gelegenheid aan terwijl je weet dat er niks over gezegd kan worden.
En misschien lees ik nu heel gek maar lees hier alsnog geen vraag in.
Helemaal prima hoor. Ik ging er op in omdat jij graag feedback wilde maar als het je zo duidelijk top.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Soul ik denk dat beter is hierbij te laten?
Het is allesbehalve duidelijk en dat weet jij ook....Er ligt een probleem en dat probleem moet opgelost worden. Problemen los je niet op door standaard antwoorden te geven zoals je nu continu doet. Situaties aanvoelen, situaties begrijpen....Modereren is ook een vak.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Helemaal prima hoor. Ik ging er op in omdat jij graag feedback wilde maar als het je zo duidelijk top.
Antwoorden zullen misschien wat standaard lijken als je elke keer dezelfde vraag moet beantwoorden.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is allesbehalve duidelijk en dat weet jij ook....Er ligt een probleem en dat probleem moet opgelost worden. Problemen los je niet op door standaard antwoorden te geven zoals je nu continu doet. Situaties aanvoelen, situaties begrijpen....Modereren is ook een vak.
Verder meng ik mij er niet in en laat de discussie verder aan anderen over.
De moderatie.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Antwoorden zullen misschien wat standaard lijken als je elke keer dezelfde vraag moet beantwoorden.
Er moet altijd een middenweg gevonden worden tussen wat de ene kant wil, en wat de andere kant wil. Niemand gaat 100% zijn zin krijgen. Dat is gewoon onmogelijk. De 1 wil strengere moderatie, de ander wil vrijere moderatie. De 1 wil dit verwijderd omdat ze het vervelend vinden, een ander weer dat.
Het grootste probleem wat uto heeft is het onbegrip voor elkaar. En helaas heb ik daar niet 1 2 3 het antwoord op als mensen niet de moeite willen doen te accepteren dat er soms dingen zijn die toch gepost gaan worden ook als jij ze niet leuk vind.
De grootste sfeermakers en brekers in de coa zijn toch echt de users zelf.
Wat zeg je zelf dat het nummer 1 probleem is in de cos, en wat zie je zelf als oplossing daarvoor?
Heb je een specifiek voorbeeld? Kan me er eerlijk gezegd niet zo erg in vinden. Volgens mij zijn we meestal vrij rechtlijnig in wat wel of niet mag maar ik wil graag met je meedenken.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De moderatie.Van de ene politieagent mag je door rood rijden en van nr.2 niet en nr. 3 vindt soms wel en soms niet.
Oplossing: meer op 1 lijn en samenwerken.
Schelden: de een vindt het niet kunnen, de ander vindt het een mening en de 3e vindt het de ene keer wel goed en de andere keer niet. Hetzelfde geldt voor offtopic geleuter, filmpjes plaatsen etc.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:05 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heb je een specifiek voorbeeld? Kan me er eerlijk gezegd niet zo erg in vinden. Volgens mij zijn we meestal vrij rechtlijnig in wat wel of niet mag maar ik wil graag met je meedenken.
Daar kan ik dan direct wel duidelijkheid in geven. Schelden op inwoners mag volgend het beleid tot in zekere mate(geen racistische opmerkingen, etc). Onze persoonlijke meningen over of het netjes is zijn onze eigen meningen maar het is niet verboden. Zelf hou ik ook niet van schelden maar de regels zijn de regels.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Schelden: de een vindt het niet kunnen, de ander vindt het een mening en de ander vindt het de ene keer wel goed en de andere keer niet. Hetzelfde geldt voor offtopic geleuter, filmpjes plaatsen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |