abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185205232
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat iedereen als volwassen mensen zelf wel kan nagaan wanneer iets compleet offtopic is of wanneer een zijweggetje te lang duurt.

Het kan gebeuren dat een zijweggetje te lang duurt, dan zeggen de mods wel dat het weer ontopic kan, zijn we er niet zet dan een TR.
^O^
prima idee
zoek je weg
pi_185205235
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

In elk geval niet Streamverslagen.
ja. Kom op zeg.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_185205236
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik ben nog zo'n idioot die Cossen vaak terugleest en het is enorm irritant als je wilt lezen wat er gebeurt is, met al die zooi er tussen :Y
Wat mij stoort bij het teruglezen van Cossen is dat er een bepaalde user is die anderen naar SC verwijst, bij een vaak aan streams gerelateerde post. Maar die zelf te pas en te onpas off-topic gaat. En dat elke avond.
pi_185205271
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:34 schreef Zeyina het volgende:

[..]

ja. Kom op zeg.
Dan moet de Faq wel even aangepast worden.
  zondag 24 februari 2019 @ 00:36:59 #55
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_185205277
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2019 00:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ik ben nog zo'n idioot die Cossen vaak terugleest en het is enorm irritant als je wilt lezen wat er gebeurt is, met al die zooi er tussen :Y
ik lees ze ook terug, erger me dan meer aan verknipte meningen dan een sporadisch OT-plaatje :P
TEAM TAFEL
pi_185205280
Maar mensen het is wel weer genoeg geweest zo.

We hebben geprobeerd antwoord te geven, voor de 1 zal het antwoord bevredigend zijn, voor de ander niet.

Meer kunnen we helaas niet doen.

Dit heeft geen zin deze discussie is wel klaar, verdere posten gaan daarom ook verwijderd worden.
pi_185205404
Genoeg gekafferd nou FB gaat dicht.
  zondag 24 februari 2019 @ 08:25:35 #58
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_185207411
Makaak mag niet meer ^O^ ^O^ ^O^ maar hou het dan wel straight. nu mag het ene weer niet het andere dus weer wel... dit is dus waar het steeds mis gaat... het ene mag niet het andere wel... hou het simpel gewoon geen scheldnamen is er ook geen onderscheid... ik lees zo vaak scheld en bij namen waarvan ik denk moet dit nu... makaak staat hier al maanden en nu mag het dus niet meer. ik vind dat prima heb hekel aan scheld namen... maar zo krijg je wel weer gedoe...

En weer eenrichtingsverkeer met de antwoorden hier... luister eens naar de users ipv de mond te snoeren steeds. met luisteren bedoel ik ook niet eenrichtingsverkeer
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_185207452
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Makaak mag niet meer ^O^ ^O^ ^O^ maar hou het dan wel straight. nu mag het ene weer niet het andere dus weer wel... dit is dus waar het steeds mis gaat... het ene mag niet het andere wel... hou het simpel gewoon geen scheldnamen is er ook geen onderscheid... ik lees zo vaak scheld en bij namen waarvan ik denk moet dit nu... makaak staat hier al maanden en nu mag het dus niet meer. ik vind dat prima heb hekel aan scheld namen... maar zo krijg je wel weer gedoe...

En weer eenrichtingsverkeer met de antwoorden hier... luister eens naar de users ipv de mond te snoeren steeds. met luisteren bedoel ik ook niet eenrichtingsverkeer
De regels zijn de regels, die bedenken wij ook niet. Racisme mag niet volgens het beleid, schelden op inwoners wel(tot in bepaalde mate).

En luisteren doen we zeker, maar dat betekent niet dat ook daadwerkelijk met elke feedback wat kunnen doen. En wanneer we al 10x antwoord hebben gegeven op iets dan gaan we er niet nog 10x keer over in discussie omdat het antwoord niet zint.
  zondag 24 februari 2019 @ 08:34:47 #60
Hayley is een prinses
pi_185207455
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:33 schreef Soulraven het volgende:

[..]

De regels zijn de regels, die bedenken wij ook niet. Racisme mag niet volgens het beleid, schelden op inwoners wel(tot in bepaalde mate).

En luisteren doen we zeker, maar dat betekent niet dat ook daadwerkelijk met elke feedback wat kunnen doen. En wanneer we al 10x antwoord hebben gegeven op iets dan gaan we er niet nog 10x keer over in discussie omdat het antwoord niet zint.
ik ben niet van de scheld namen geef de utopianen geen scheld namen . mijn vraag is na maanden mag het niet meer ? kon dat dan niet eerder?
pi_185207467
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ik ben niet van de scheld namen geef de utopianen geen scheld namen . mijn vraag is na maanden mag het niet meer ? kon dat dan niet eerder?
Racistische benamingen zijn verboden, niet alle scheldnamen, ongeacht of jij of ik die persoonlijk wel of niet ok vinden.

"Makaak" was bij ons twijfel over en dat is besproken. Ik zou niet weten wat we daar duidelijker aan kunnen maken?
  zondag 24 februari 2019 @ 08:37:49 #62
Hayley is een prinses
pi_185207471
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:36 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Racistische benamingen zijn verboden, niet alle scheldnamen, ongeacht of jij of ik die persoonlijk wel of niet ok vinden.

"Makaak" was bij ons twijfel over en dat is besproken. Ik zou niet weten wat we daar duidelijker aan kunnen maken?
ik vraag het toch gewoon? je toon is niet vriendelijk
pi_185207487
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ik vraag het toch gewoon? je toon is niet vriendelijk
Ik begrijp niet helemaal wat hier nu precies je punt is, buiten dat je niet van scheldnamen houd, wat duidelijk is.

Wat wil je precies weten?
  zondag 24 februari 2019 @ 08:45:49 #64
Hayley is een prinses
pi_185207519
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:40 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik begrijp niet helemaal wat hier nu precies je punt is, buiten dat je niet van scheldnamen houd, wat duidelijk is.

Wat wil je precies weten?
ik was er gisteravond dus niet heb nog een leven naast de coss en utopia.. dus gaf alleen verkorte versie van mijn mening... moet niet zo zijn dat als er wat is en je bent er even niet dat dan geld je mening is onbelangrijk...
maar goed dat over racisme snap ik heel goed kan ik echt niet tegen... ik bedoel meer dat er veel ongenoegen is bij users op dit moment . en dat wordt de kiem steeds ingesmoord... door dit beleid lopen mensen weg vd coss blijven mensen weg of gaan zich verzetten.... en dan doel ik op genoeg nu ... kan niet iedereen naar de zin maken... waarom niet cossers hun ongenoegen keer laten uitspreken . zonder meteen af te kappen zou de sfeer goed doen...

persoonlijk vind ik het jammer het gekat op mij vrendelijkheid kost nl niets of zeg gewoon jacq ik mag je niet .. bepaalde usres worden monddood gemaakt zeer jammer Amen
pi_185207604
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ik was er gisteravond dus niet heb nog een leven naast de coss en utopia.. dus gaf alleen verkorte versie van mijn mening... moet niet zo zijn dat als er wat is en je bent er even niet dat dan geld je mening is onbelangrijk...
maar goed dat over racisme snap ik heel goed kan ik echt niet tegen... ik bedoel meer dat er veel ongenoegen is bij users op dit moment . en dat wordt de kiem steeds ingesmoord... door dit beleid lopen mensen weg vd coss blijven mensen weg of gaan zich verzetten.... en dan doel ik op genoeg nu ... kan niet iedereen naar de zin maken... waarom niet cossers hun ongenoegen keer laten uitspreken . zonder meteen af te kappen zou de sfeer goed doen...

persoonlijk vind ik het jammer het gekat op mij vrendelijkheid kost nl niets of zeg gewoon jacq ik mag je niet .. bepaalde users worden monddood gemaakt zeer jammer Amen
Ik heb van de week tot half 12 Snachts vragen die iedereen had beantwoord. Dus dat ongenoegen niet uitgesproken mag worden is niet helemaal waar. Maar als iets al is aangegeven, en we hebben het er al over gehad, dan heeft het geen zin dezelfde discussie 10x te herhalen alleen omdat het antwoord niet zint, en dat doen we dan ook niet. Dat heeft niks met monddood maken te maken.

Dat er irritaties zijn is duidelijk en ik denk ook dat je dat altijd gaat houden. Er gaan altijd dingen zijn waar je je aan irriteert, or ergert. En een ander heeft daar weer geen moeite mee en ergert zich aan iets anders. Maar dat betekend niet dat al die ergernissen altijd weggehaald kunnen worden. Soms zul je toch echt gewoon over iets hewn moeten scrollen. En die ergernissen mag je natuurlijk ook altijd aangeven. Maar dat hoeft niet 10x nadat het allang besproken is.

En het beleid, tja als daar problemen mee zijn zul je toch echt moeten mailen. Daar kunnen wij verder niks aan veranderen.
  zondag 24 februari 2019 @ 09:00:56 #66
Hayley is een prinses
pi_185207640
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 08:55 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik heb van de week tot half 12 Snachts vragen die iedereen had beantwoord. Dus dat ongenoegen niet uitgesproken mag worden is niet helemaal waar. Maar als iets al is aangegeven, en we hebben het er al over gehad, dan heeft het geen zin dezelfde discussie 10x te herhalen alleen omdat het antwoord niet zint, en dat doen we dan ook niet. Dat heeft niks met monddood maken te maken.

Dat er irritaties zijn is duidelijk en ik denk ook dat je dat altijd gaat houden. Er gaan altijd dingen zijn waar je je aan irriteert, or ergert. En een ander heeft daar weer geen moeite mee en ergert zich aan iets anders. Maar dat betekend niet dat al die ergernissen altijd weggehaald kunnen worden. Soms zul je toch echt gewoon over iets hewn moeten scrollen. En die ergernissen mag je natuurlijk ook altijd aangeven. Maar dat hoeft niet 10x nadat het allang besproken is.

En het beleid, tja als daar problemen mee zijn zul je toch echt moeten mailen. Daar kunnen wij verder niks aan veranderen.
Ja en niet iedereen was er die avond zijn ook mensen die moeten werken... Mijn baas verwacht dat van mij kon er geen vrij voor krijgen had het nog zo gevraagd :7 :7 :7 :7 en als je dus er niet bent op dat moment mag je je mening niet geven meer...

ik erger me dus als het antwoord je niet zin .. mond dicht... daar kom je zo vaak mee... mijn mening is niet altijd de juiste de jouwe dus ook niet.. wordt niet naar compromis gezocht maar monddood gemaakt macht misbruik.... en zo voel ik het zolang er geen compromis kan komen is het eenrichtingsverkeer... en maar vegen als als er commentaar niet aanstaat... en hier laat ik het bij deze post zal ook wel verwijderd worden ^O^ nog maals vriendelijkheid kost niets of zeg jacq mag je niet simpel toch
pi_185207801
Zoals nu al meerdere keren is uitgelegd, maken wij het beleid niet, als iets aan het beleid je niet zint, kun je nog 100x tegen de mods beginnen over dat het anders moet, daarover zul je moeten mailen.

Dat je je aan iets irriteert kan, en dat mag je ook aangeven maar dat betekend niet dat wij het gaan/kunnen/willen verbieden, want waar jij wil dat het zo gaat, ziet een ander het weer compleet anders hebben. Het is onmogelijk daarin altijd iedereen tegemoet te komen. Er is nu eenmaal een officiëel beleid.

Crewbashing is tegen de regels dus ja, dat word weggehaald ja. Een modactie gebeurt niet zonder reden, en dan vervolgens daarover publiekelijk gaan klagen maakt het voor beide partijen alleen maar meer vervelend.
  zondag 24 februari 2019 @ 09:24:29 #68
Hayley is een prinses
pi_185207841
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:21 schreef Soulraven het volgende:
Zoals nu al meerdere keren is uitgelegd, maken wij het beleid niet, als iets aan het beleid je niet zint, kun je nog 100x tegen de mods beginnen over dat het anders moet, daarover zul je moeten mailen.

Dat je je aan iets irriteert kan, en dat mag je ook aangeven maar dat betekend niet dat wij het gaan/kunnen/willen verbieden, want waar jij wil dat het zo gaat, ziet een ander het weer compleet anders hebben. Het is onmogelijk daarin altijd iedereen tegemoet te komen. Er is nu eenmaal een officiëel beleid.

Crewbashing is tegen de regels dus ja, dat word weggehaald ja. Een modactie gebeurt niet zonder reden, en dan vervolgens daarover publiekelijk gaan klagen maakt het voor beide partijen alleen maar meer vervelend.
^O^ gelukkig doe ik niet aan crewbashing . wat ik vraag is vriendelijkheid kost niets ...
pi_185207888
is het beleid eigenlijk de laatste jaren veranderd?
  zondag 24 februari 2019 @ 09:29:44 #70
Hayley is een prinses
pi_185207907
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:21 schreef Soulraven het volgende:

de onvrede onder de leden is ook vervelend Soul!!!! probeer daar eens met elkaar oplossing voor te zoeken ipv steeds met zelfde antwoorden te komen... dat er ingegrepen wordt als er dingen staan die niet kunnen ^O^ ^O^ ^O^ heb ik geen commentaar op daar is moderatie voor... maar de onvrede komt niet uit de lucht vallen en daar wordt weinig mee gedaan.. sommige leuke cossers zijn en blijven weg. zeer jammer en zonde. mensen zijn nog bang om iets te posten in de coss... wordt meteen op in gehakt... en daar is heel veel onvrede over het verkapte uitdagen en posten... daar lees ik geen antwoorden op maar speelt wel... laatste wat ik erover kwijt wil.... hopelijk gaat daar ook naar gekeken worden
  zondag 24 februari 2019 @ 09:30:09 #71
Hayley is een prinses
pi_185207917
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:28 schreef Ranah het volgende:
Ja ranah en hoe. ben al vanaf big brother hier op fok
pi_185207934
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Ja ranah en hoe
ik bedoel van fok, op papier zeg maar
ik herinner me nog dat ik de SC niet in durfde :@
  zondag 24 februari 2019 @ 09:32:17 #73
Hayley is een prinses
pi_185207946
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:31 schreef Ranah het volgende:

[..]

ik bedoel van fok, op papier zeg maar
ik herinner me nog dat ik de SC niet in durfde :@
Heftig want iedereen moet welkom zijn
pi_185207958
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:28 schreef Ranah het volgende:
Er zal vast met wisseling van mods/fa's ed wel verschillen zijn in interpretatie en dat zal zeker effect hebben hoe er gemoderate word, dat ga je altijd houden. Tijden veranderen en fok verandert altijd mee. Het huidige beleid is er vanaf 2015 zo te zien in het topic.

Dat kun je zelf ook lezen als het interessant vind.
  zondag 24 februari 2019 @ 09:36:06 #75
Hayley is een prinses
pi_185207991
Het zijn letters op een scherm. mening vanaf je pc.
Letters op scherm kan totaal anders overkomen ..

Ik durf te wedden dat we hier in de coss en fb elkaar bijvb niet begrijpen discussies krijgen en als we elkaar in real live zouden zien waarschijnlijk heel goed door een deur kunnen...
Daarom is internet zo gevaarlijk... letters op een scherm typen vanaf je bank stoel ... veilig vanuit je omgeving.....

Daarom is het op een forum waar allemaal mensen zitten met andere kijk op dingen en mening, zo belangrijk dat er goed gemod wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')