Het is heel simpen, de kans dat je thuis loot is 50%, dat is best groot.quote:
Heb er wel speciaal vrij voor genomen donderdag zodat ik in de kroeg kan kijken dus ze moeten wel winnenquote:
Jazeker, zie de finale tegen PEC 2014quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:36 schreef HPLC het volgende:
Mogen Ajax-supporters nou eigenlijk wel naar Rotterdam als ze de finale halen?
3 uitwedstrijden uit 21 is gewoon erg laag. Maar net als bij de UEFA/FIFA heb ik gewoon het idee dat de lotingen 1 poppenkast zijn en het van te voren allang is besloten wie tegen wie speelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het is heel simpen, de kans dat je thuis loot is 50%, dat is best groot.
Iedereen die daar zijn bedenkingen bij heeft kan ik niet meer serieus nemen
ja, mocht toch ook tegen Pec..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:36 schreef HPLC het volgende:
Denk dat morgen ook vrij pijnlijk wordt hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat voorgevoel heb ik ook. Één keer pieken tegen die neuzen was mooi, maar twee keer is te veel gevraagd. We hebben het al vaak lastig tegen die gasten. Ze liggen ons niet. Tegen PSV altijd goede resultaten, maar tegen Ajax altijd kommer en kwel.
Laten we hopen op het beste.
ow ja, dat was echt een memorabele wedstrijdquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jazeker, zie de finale tegen PEC 2014
Wat heeft de KNVB voor voordelen dat Feyenoord thuis speeltquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
3 uitwedstrijden uit 21 is gewoon erg laag. Maar net als bij de UEFA/FIFA heb ik gewoon het idee dat de lotingen 1 poppenkast zijn en het van te voren allang is besloten wie tegen wie speelt.
Hadden jullie maar meer moeten betalen? Jullie zijn toch zo rijk? Ik weet ook zeker dat bij de loting vooraf bepaald is dat Feyenoord en Ajax elkaar in de halve finale zouden treffen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben echt jaloers op de 18 thuiswedstrijden van Feyenoord en dan de finale ook nog eens in eigen huis
Vergelijkbaar met de 6-2 van laatst voor mij, heb daar zo hard om kunnen lachenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, dat was echt een memorabele wedstrijdWel mooi gespeeld van PEC
Dat er geen kutclub als ADO Europa in mag, weet ik hetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wat heeft de KNVB voor voordelen dat Feyenoord thuis speelt
Dat is het ook. UEFA MAFFIA!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
3 uitwedstrijden uit 21 is gewoon erg laag. Maar net als bij de UEFA/FIFA heb ik gewoon het idee dat de lotingen 1 poppenkast zijn en het van te voren allang is besloten wie tegen wie speelt.
Precies mijn gedachte, volgens mij bedoel je trouwens KNFBquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:40 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hadden jullie maar meer moeten betalen? Jullie zijn toch zo rijk? Ik weet ook zeker dat bij de loting vooraf bepaald is dat Feyenoord en Ajax elkaar in de halve finale zouden treffen.
De KNJB wilde niet weer een scenario waar ze in de finale tegenover elkaar staan en de finale beslist moet worden over 2 wedstrijden, vanwege de veiligheidsrisico’s.
Heerlijke wedstrijd, broer. Op voorsprong komen en dan met 1-5 van het veld geveegd worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Jazeker, zie de finale tegen PEC 2014
Dat vuurwerk was het mooiste!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijd, broer. Op voorsprong komen en dan met 1-5 van het veld geveegd worden.
Dat zijn mooie wedstrijden.
Dan had Ajax beter thuis kunnen lotenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat er geen kutclub als ADO Europa in mag, weet ik het
Ze hadden het echt verdiend, met dat vuurwerk en zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijd, broer. Op voorsprong komen en dan met 1-5 van het veld geveegd worden.
Dat zijn mooie wedstrijden.
Jawel was er laatst nogquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:36 schreef HPLC het volgende:
Wedstrijd tegen PEC verplaatsen ‘in het belang van het Nederlandse voetbal’.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte, volgens mij bedoel je trouwens KNFB
Dat uitgerekend die lampies dan gaan lopen klagen is mij ook een raadsel trouwens.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen PEC verplaatsen ‘in het belang van het Nederlandse voetbal’.![]()
Er is maar één belang dat gediend wordt, dat is het belang van Ajax.
Dat coëfficiëntielijst bullshit gaat al niet meer op. Oostenrijk is Nederland al voorbij. Alleen een overwinning van Ajax in Bernabéu kan dat nog goed maken. Alsof dat gaat gebeuren.
Ik vond die verbijsterde gezichten ook wel mooi.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vuurwerk was het mooiste!
Vond het ook een merkwaardige beslissing.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen PEC verplaatsen ‘in het belang van het Nederlandse voetbal’.![]()
Er is maar één belang dat gediend wordt, dat is het belang van Ajax.
Dat coëfficiëntielijst bullshit gaat al niet meer op. Oostenrijk is Nederland al voorbij. Alleen een overwinning van Ajax in Bernabéu kan dat nog goed maken. Alsof dat gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |