met de bloed op de schoenen en schuim op de bekken mentaliteit moet dat te doen zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik reken op een gelijkspel. En anders zorgen jullie maar dat Tadic en Ziyech een ongelofelijke rotschop krijgen.
En verf en hakenkruizen op monumenten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
met de bloed op de schoenen en schuim op de bekken mentaliteit moet dat te doen zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
met de bloed op de schoenen en schuim op de bekken mentaliteit moet dat te doen zijn.
Jood Haags_kwartiertje hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, dus dát bedoel jij toen je ‘JHK postte, eerder vandaag? Ik dacht wat anders.
kut, ik ben ontdekt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Denk je dat haags_kwartiertje stiekem een jood is? Zou best kunnen. Een undercover Ajacied.
Daar worden jullie genadeloos afgestraft ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze in de beker hetzelfde kunnen opbrengen. Al houd ik m’n hart vast.
Heb het gevoel dat we er kansloos 0-4 af gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze in de beker hetzelfde kunnen opbrengen. Al houd ik m’n hart vast.
Ghehe, en dan lekker de finale in de ArenA houden zodat zij ook eens een beker cadeau krijgenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar worden jullie genadeloos afgestraft ja.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, en dan lekker de finale in de ArenA houden zodat zij ook eens een beker cadeau krijgen
Que?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:29 schreef Solotov het volgende:
Morgen Haags kwartiertje
Dat wordt hopelijk lekker wakker worden
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, en dan lekker de finale in de ArenA houden zodat zij ook eens een beker cadeau krijgen
Ben echt jaloers op de 18 thuiswedstrijden van Feyenoord en dan de finale ook nog eens in eigen huisquote:
het zou de KNVB MAFFIA ook sieren om het gewoon de FeyenoordCUP te noemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben echt jaloers op de 18 thuiswedstrijden van Feyenoord en dan de finale ook nog eens in eigen huis
Feyenoord loot ook wel vies veel eredivisie clubs, zo valt overal wel wat voor te zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben echt jaloers op de 18 thuiswedstrijden van Feyenoord en dan de finale ook nog eens in eigen huis
zodat het minder opvalt natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Feyenoord loot ook wel vies veel eredivisie clubs, zo valt overal wel wat voor te zeggen
Dat voorgevoel heb ik ook. Één keer pieken tegen die neuzen was mooi, maar twee keer is te veel gevraagd. We hebben het al vaak lastig tegen die gasten. Ze liggen ons niet. Tegen PSV altijd goede resultaten, maar tegen Ajax altijd kommer en kwel.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar worden jullie genadeloos afgestraft ja.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:29 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat we er kansloos 0-4 af gaan
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat voorgevoel heb ik ook. Één keer pieken tegen die neuzen was mooi, maar twee keer is te veel gevraagd. We hebben het al vaak lastig tegen die gasten. Ze liggen ons niet. Tegen PSV altijd goede resultaten, maar tegen Ajax altijd kommer en kwel.
Laten we hopen op het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |