misschien dat je wat bij vd klaar kan makenquote:Op zondag 24 februari 2019 09:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt erg dat ik nooit gewoon uitslaap. Vd en puberella slapen nog lekker, maar heb wel al mijn huis aan kant
voetbal voetbal voetbal. En u?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog plannen vandaag?
Ik ga vanmiddag naar een oud collega die ik al 15 jaar niet heb gezien, effe gezellig buurtenquote:Op zondag 24 februari 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voetbal voetbal voetbal. En u?
Straks, laat hem nu beter slapen.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
misschien dat je wat bij vd klaar kan maken
gezellie. Hoe is het met de woonboot?quote:Op zondag 24 februari 2019 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar een oud collega die ik al 15 jaar niet heb gezien, effe gezellig buurten
Ja goed, da zit erop, keuken zit er al in, gister hebben we nog een wasmachine gekocht. van de week zal de vloer er wel in gaan.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gezellie. Hoe is het met de woonboot?
nicequote:Op zondag 24 februari 2019 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, da zit erop, keuken zit er al in, gister hebben we nog een wasmachine gekocht. van de week zal de vloer er wel in gaan.
En het strandje danquote:Op zondag 24 februari 2019 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar een oud collega die ik al 15 jaar niet heb gezien, effe gezellig buurten
dat is echt een aidsfilmquote:Op zondag 24 februari 2019 09:41 schreef -river- het volgende:
Vanavond met ons drie naar Bohemian Rhapsody![]()
![]()
sterktequote:Op zondag 24 februari 2019 09:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoop wel dat het snel af is, volgens mij dreigt hij overspannen te worden of zo
We gaan het vanavond zien.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is echt een aidsfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |