Voel jij je nooit eenzaam en alleen?quote:Op zondag 24 februari 2019 02:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah kut, mannen smeren m vaak gelijk naar huis
Heb vandaag zelfs m'n dag naar behoren ingegeoten, eerst een bos/strandwandeling gemaakt, bij m'n ouders gegeten en met m'n broertje wezen pilsen in de stad met een goed gesprek.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat was het zeker. Maandag 16 graden en zonnig. Helemaal niks mis mee.
Dat klinkt als een geslaagde avond.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb vandaag zelfs m'n dag naar behoren ingegeoten, eerst een bos/strandwandeling gemaakt, bij m'n ouders gegeten en met m'n broertje wezen pilsen in de stad met een goed gesprek.
een geslaagde dag mag ik wel zeggen, was zelfs vroeg op vanochtendquote:Op zondag 24 februari 2019 02:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat klinkt als een geslaagde avond.
Een maanquote:Op zondag 24 februari 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Ik zag ineens een geel rond ding in de lucht wat licht geeft, hoe heet zo'n ding?
Ik heb begrepen dat die laatst ondergesneeuwd was en daarvoor iets met wolvenbloed, alles gemist weerquote:
Kan ook de zon zijn, afhankelijk waar je je nu bevindt op de wereld.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Ik zag ineens een geel rond ding in de lucht wat licht geeft, hoe heet zo'n ding?
Eigenlijk voelde het wel eens prettig, dacht eerst in steen te veranderenquote:Op zondag 24 februari 2019 02:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Kan ook de zon zijn, afhankelijk waar je je nu bevindt op de wereld.
Mooie beesten wel. Hier in de buurt heb je het Lage Bergse bos en daar lopen die beesten ook vrij rond.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:41 schreef Remqo het volgende:
Ik veranderede ook bijna in steen omdat 10 meter voor me een Schotse Hooglander voor m'n neus verscheen.
Ik vond ze vrij imposant, die bonte kleuren en die hoorns.quote:Op zondag 24 februari 2019 02:52 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mooie beesten wel. Hier in de buurt heb je het Lage Bergse bos en daar lopen die beesten ook vrij rond.
bioritmequote:Op zondag 24 februari 2019 08:44 schreef -river- het volgende:
Goedemorgen waarom zijn wij zo vroeg wakker?
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op zondag 24 februari 2019 07:17 schreef Monopoly het volgende:
Hebben jullie vannacht nog wat Joodse monumenten besmeurd met verf en hakenkruizen?
hahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2019 09:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft
Ja echt erg dat ik nooit gewoon uitslaap. Vd en puberella slapen nog lekker, maar heb wel al mijn huis aan kantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |