Hebben we het nog niet over de gaten in haar hoofd gehad.quote:
die hebben geen liefdesrelatie gehad, geloof mijquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze hebben driekwart jaar wat gehad en alleen maar samen dropjes gegeten? Het is 2019 toch???
Ik bedoel dat vrouwenkliekje (Shelley, Lotus, Franny en Merel)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie en Adriaan slapen, neem ik aan? En Erik?
Zie voor nu ook precies het zelfde.....totaal niet ongemakkelijk......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:40 schreef Laysa het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar ik zie 2 mensen die compleet met elkaar op hun gemak zijn en elkaar ook gewoon echt kennen.
echt hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:52 schreef mazaru het volgende:
De grootste nietsnutten zeggen nu dat Mylene niets doet. Ik heb mylene af zien wassen, zien helpen in de bakkerij, zien verven, zien vegen
bang voor een zwarte weduwe die hoog in haar emoties zit en geen relevante mensen meer aan haar kant heeft staatquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:53 schreef rowan634 het volgende:
lotus: ze is gewoon bang voor ons!
dat vindt je lekker he lotus?
Die denkt dat ze nog op school zit en de populaire bitch is met haar volgelingen die haar blindelings volgen en de mensen pesten die zij niet mag.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:53 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:54 schreef rowan634 het volgende:
mylene heeft geen sprekend uiterlijk volgens shelley
dat zeggen meiden altijd als ze jaloers zijn
Lotus voelt zichzelf hoogstwaarschijnlijk bedreigd door Mylene en projecteert nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:53 schreef rowan634 het volgende:
toch lekker dat die populaire hoeren uiteindelijk mislukken in het levenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die denkt dat ze nog op school zit en de populaire bitch is met haar volgelingen die haar blindelings volgen en de mensen pesten die zij niet mag.
Ik wil je best geloven, maar als ik zeg "dat is m'n ex" dan denk ik toch niet aan iemand met wie ik alleen gezellig een praatje heb gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
die hebben geen liefdesrelatie gehad, geloof mij
Karma is a bitch when you are a bitchquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
toch lekker dat die populaire hoeren uiteindelijk mislukken in het leven
Erik lag op bed met een biertje in zijn hand een klein uurtje geleden of zoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie en Adriaan slapen, neem ik aan? En Erik?
Wat is het ook een lekkere meidquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:47 schreef mazaru het volgende:
Klotus heeft tegen mylene gezegd dat als ze in de buurt van frannie komt ze haar onderuit trapt
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Erik lag op bed met een biertje in zijn hand een klein uurtje geleden of zo
Het heeft niets vrouwelijks en is totaal niet stoer......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:48 schreef rowan634 het volgende:
dat lotus hier soms met man en macht verdedigd wordt
ik kan niks positiefs zien
en Assepoester altijd goed terecht komt,quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
toch lekker dat die populaire hoeren uiteindelijk mislukken in het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zondequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef rowan634 het volgende:
merel verliest wat credits door met die wijven mee te lullen
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een vreselijke wijven.
Weet wel, als ze zo met jou over een ander lullen, lullen ze ook met een ander over jou.
Ze nuanceert toch wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef rowan634 het volgende:
merel vindt lotus een nare junkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een vreselijke wijven.
Weet wel, als ze zo met jou over een ander lullen, lullen ze ook met een ander over jou.
af en toe, maar ze lult ook meequote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze nuanceert toch wel?
Tenminste, toen ik net het geluid nog aan had wel.
Een gemeenschappelijke favoriet ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
merel vindt lotus een nare junk
lotus vindt merel een nare vetzak
maar een gemeenschappelijke vijand maakt veel goed
Ik betwijfel of zij ooit de populaire is geweest met haar achtergrond.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die denkt dat ze nog op school zit en de populaire bitch is met haar volgelingen die haar blindelings volgen en de mensen pesten die zij niet mag.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:52 schreef rowan634 het volgende:
lotus heeft door mylene de puf niet meer om af te wassen en schoon te maken
Heeft amper in de schoolbanken gezeten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik betwijfel of zij ooit de populaire is geweest met haar achtergrond.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:00 schreef rowan634 het volgende:
mannen hebben een ongeschreven regel over exen, volgens merel
dat boeide wilco niks hoor
Merel is voor mij iemand waar ik soms wel om kan lachen. Maar die heeft ook best een sneaky inborst hoor. Voor Merel is alleen Merel van belangquote:Op zaterdag 23 februari 2019 21:58 schreef rowan634 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |