'slecht ter been radio' bekte minder lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:49 schreef Voxs het volgende:
tskjes 'rollator'![]()
Maar verder heel tof! Veel plezier en succes
tskjes beetje koketteren met ietsje ouder zijn, doe dat maar als je 80+ bent!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'slecht ter been radio' bekte minder lekker.![]()
Dank!
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
tskjes beetje koketteren met ietsje ouder zijn, doe dat maar als je 80+ bent!
Of ben je dat al ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, dat niet, maar je zou het niet zeggen!
Het loopt niet weg. Hoop ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kom wel langs als ik er een programma voor heb geïnstalleerd. Maar eerst tv kijken.
Ja dat is te hopen. Met al die nieuwerwetse software weet je het nooit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het loopt niet weg. Hoop ik.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is te hopen. Met al die nieuwerwetse software weet je het nooit.
Ja, dat is 'm hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik het goede hoor nu. Iets met beat iig.
tuurljk welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, geen concurrent hoor.
ach hou op.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja samen met nog enkele honderdduizenden anderen
Neem een aluhoedje. Doei.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach hou op.
Lucky heeft geprobeerd om (door de naam van Muis te misbruiken) radio49 over te nemen, inclusief dreigementen etc en speelt nu mooi weer. Ja daaaag
Thanks en wat een enthousiasme.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat super dit. Feli en credits voor de mensen die dit mogelijk maken.![]()
![]()
Ik vind het echt zo leuk L2B.Heb je mijn laatste post van gisteren nog gelezen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks en wat een enthousiasme.
Laatste was het Bonzai nummer wat je postte. Als er nog iets achter kwam heb ik dat niet gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo leuk L2B.Heb je mijn laatste post van gisteren nog gelezen?
Ik zie ook weer tags verschijnen met namen waarvan je denkt, hoe kóm je er aan.quote:
Heb veel obscure bronnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zie ook weer tags verschijnen met namen waarvan je denkt, hoe kóm je er aan.
Maar lekker is het.
Ik ben ooit sidekick geweest in een regionaal houseprogramma.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laatste was het Bonzai nummer wat je postte. Als er nog iets achter kwam heb ik dat niet gezien.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben ooit sidekick geweest in een regionaal houseprogramma.
Deed voornamelijk de agenda.
Het mooiste was de intervieuws met het Dreamteam op een Thunderdome feest in Leeuwarden.
Ruim een jaar denk ik?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:50 schreef sig000 het volgende:
Live op internet is alweer tijd geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |