Ik zou er zelf ook niet per sé op tegen zijn. Mensen die anderen bespugen verliezen wat rechten in mijn ogen.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Met hooligans doen ze dat toch ook?
Ok, dit is een van wat minder kaliber, maar toch. Mensen bespugen vind ik echt serieus not done.

In Drachten kun je vanuit de ene Intertoys de andere zien zitten. Nu kwam dat door het verdwijnen van Bart Smit, maar is er dan niemand die bedenkt dat dit wel heel erg dom is? En dan is de oorspronkelijke Intertoys nog van een franchisenemer ook. Je beloont dus iemand die betaald om jouw merknaam te dragen met een winkel van jezelf er naastquote:Op zondag 24 februari 2019 12:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Emmen had er zelfs 3, nu 2. Dat ze nog bestaan.

Waarom kopen mensen überhaupt cadeaubonnen, geef gewoon geld, veel minder risico dat het ongeldig wordt en net zo onpersoonlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:20 schreef Nobu het volgende:
Waarom bewaren mensen die dingen? Geen behoefte aan speelgoed blijkbaar, en dan nu uren in de rij gaan staan voor iets waar je de afgelopen jaren niet op zat te wachten.

Dit ja. Bloedhekel aan cadeaubonnen.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:42 schreef Henno het volgende:
[..]
Waarom kopen mensen überhaupt cadeaubonnen, geef gewoon geld, veel minder risico dat het ongeldig wordt en net zo onpersoonlijk.

Op zondag 24 februari 2019 14:42 schreef Henno het volgende:
 Op zondag 24 februari 2019 14:42 schreef Henno het volgende: 

Dat is een van die levensvragen waar ik nogsteeds geen antwoord op heb.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:09 schreef Tokkiefm het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 24 februari 2019 14:42 schreef Henno het volgende:
[..]
Waarom kopen mensen überhaupt cadeaubonnen
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |