Meer viewers.quote:
Pff...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:45 schreef mazaru het volgende:
Het onzekere, depressieve, misbruikte meiske
[ afbeelding ]
Ja want een meiden avond kan echt nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die gebruikt die franny gewoon om dagelijks zijn ventiel te kunnen laten leeglopen. Ze wilde niet maar hij heeft zich zo gedragen dat ze wel weer toegeeft.
Is geen kaap. Koos opent niet. Toch Koos?quote:
zo danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:45 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik ben zo vies van Tim. Wat een walgelijke man. Wil echt een mes in zijn rug steken als ik hem zo zie liggen bah
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meer viewers.
Kan PaKaak nu niet binnenkomen om die hond van zijn dochter af te trappen?
Toen zaten alle zandbak kindjes gezellig tv te kijken naar de prestaties van Tim de oom vanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:44 schreef pollewop77 het volgende:
Lang geleden weer hoor zegt Tim
Oh nu kijkt Samuel, Tim zijn neefje dus niet? Dat was het probleem om 4 uur namelijk
Als je misbruikt bent kan je ook juist heel losbandig worden. Dat zegt weinigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:45 schreef mazaru het volgende:
Het onzekere, depressieve, misbruikte meiske
[ afbeelding ]
en zij denkt dat ze moet toegeven omdat ze zich zo gedragen heeft( denkt ze)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die gebruikt die franny gewoon om dagelijks zijn ventiel te kunnen laten leeglopen. Ze wilde niet maar hij heeft zich zo gedragen dat ze wel weer toegeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |