Ik weet niet wie dat isquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar was nogal wat verwarring over.Iets met een figurant daar,een soort struik.Haar eigen woorden.
Ok Lotusquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lotus heeft de hoofdrol daar, zij is maar een struik (figurant) peeuwde ze een tijdje geleden. Was vast ook haar rol in de groep 8 musical.
PD legt het beter uit.Shelley dus.quote:
Is ook zo, haar BMI was ook precies goed.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:25 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Haar lichaam is gewoon slank vind ik. Alleen haar gezicht is dik
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene denkt dat ze Jessie in de pocket heeft
nee bij Jessiequote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Is mylene steeds bij Gerrit?
Dat kan natuurlijk ooknogquote:
En ook tegen de irritante personen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan best lekker uit de hoek komen
alle wijven zuur nu, maar ze maakt het er zelf ook een beetje naarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ooknog
Tegen Jessie dus ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ook tegen de irritante personen.
Dat was een mooi intermezzo struisquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
streamlock maar weer
het zal je business zijn
. en dan vertellen op een kring verjaardag
ik gooi em op de bomen
omdat we een verhaal maken
hell of a job
.. oh we zijn dr weer
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tegen Jessie dus ook?
Neen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tegen Jessie dus ook?
quote:
Er wordt wat gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dagen lang niets gedaan,en nu sieraadjes maken.
Of Braam het nu snapt is nog een raadsel.quote:
Heel vies mokkel, vroeger flikkerden ze die types in de gracht met een molensteen om hun nek, als ze bleven drijven waren het heksen, Cruella (Mylene) zou zeker zijn blijven drijven.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ken haar nog niet zo goed
Ik iig nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of Braam het nu snapt is nog een raadsel.
Wat Greet ook draagt; niks staat hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie print.
Dit zou je al genoeg moeten zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke ik ga er meer op letten nu iets meer tijd
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of Braam het nu snapt is nog een raadsel.
Best leuk de nagels van Shellyquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat Greet ook draagt; niks staat hem.
Ik heb het ook niet over Greet.Die print vind ik leuk bedacht.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat Greet ook draagt; niks staat hem.
Nu weten we het wel Jianquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dit zou je al genoeg moeten zeggen
Dat denk ik ook maar wil het zelf ook horen en zien want als zeook al in jessie zijn hol kruipt. dan weet ik inderdaad genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dit zou je al genoeg moeten zeggen
Ik weet dat jij het niet over Greet hebt maar over de print, maar ik zie die lul wel op je cap.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Greet.Die print vind ik leuk bedacht.
succesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef schizolientje het volgende:
serieus op weg naar een verlate 4 uurs wip om vanavond vrij te zijn?????
Ja de regie is net langsgeweest met mes op hun keelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Zender af en kleding uit bij tim en franny. Moet ze nu verplicht gaan wippen
Timmie is geilquote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef schizolientje het volgende:
Het moet het moet het moet want anders is dag niet compleet....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:40 schreef schizolientje het volgende:
Tsja,die dikke kop van Lotus staat er ook op.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet dat jij het niet over Greet hebt maar over de print, maar ik zie die lul wel op je cap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |