Nauwelijksquote:
Openbaar forumquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee waarom, waar bemoei jij je mee
quote:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan wel weer wat nieuwsartikelen posten
Van de grapjes van vk en haags jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sjonge jonge, dacht die krijgt rode vlekken en jeuk overal
Ahwquote:
VK is wel aan het opkrabbelen, haags negeer ikquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Van de grapjes van vk en haags ja
Random op mensen aflopen =/= je bemoeien met users die je al jaren spreekt op een openbaar forumquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij loopt buiten ook gewoon random op mensen af?
Logisch welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Van de grapjes van vk en haags ja
Vk is een stuk normaler sinds hij weer even zwart wasquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VK is wel aan het opkrabbelen, haags negeer ik
Lief hoorquote:
There's only one way left to go when you've hit rock bottom hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vk is een stuk normaler sinds hij weer even zwart was
Ik wel. Hoi zeggen, praatje maken, helpen als iets niet lukt, stok tussen de voorwielen steken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij loopt buiten ook gewoon random op mensen af?
leugens, FOK!kers komen niet buitenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Hoi zeggen, praatje maken, helpen als iets niet lukt, stok tussen de voorwielen steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |