Kaas is zoals Vanillekwark. Jong belegen is het prima te doen. Je kan er veel mee. Op brood, over de kapsalon.quote:
En je poesquote:
Wees gewoon jezelf, oh waitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Geintje weet gwn niet hoe ik leuk moet reageren
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je hebt gewoon geen keuze in dit geval
Japanse maar dat heb ik ook maar 2x gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij vreet alleen Chinese snoepjes
Neuken?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Japanse maar dat heb ik ook maar 2x gedaan.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:29 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja moet ik eigenlijk wel keertje doen, lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe
Ga een keer kaasfondue eten dan
Ik ga het nog lekker rekkenquote:
Haha nee ik wil niet met je neuken. Je weet wat ze zeggen hè. "Don't stick your dick in crazy" haha.quote:
Doe eens normaal geschifte debielquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zin om met @:Flamarande in een park te zitten en dan kijken naar allemaal mensen die gaan rennen tegen kanker.
Koekoekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Haha nee ik wil niet met je neuken. Je weet wat ze zeggen hè. "Don't stick your dick in crazy" haha.
Dat zeg je maar tegen je Tindermatch.
Hahaha is goed hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:31 schreef I. het volgende:
[..]
Haha nee ik wil niet met je neuken. Je weet wat ze zeggen hè. "Don't stick your dick in crazy" haha.
Dat zeg je maar tegen je Tindermatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |