Sowieso wel gek, jij bent maar klein toch.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je ging al de mist in bij het feit dat je me hoog hebt zitten
Ik zou dat zeker niet adviseren namelijk
Het heet Fondue&Fondue. Graag gedaan, je mag me in natura betalen xoxoquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Volgende keer als ik in Amsterdam ben eens opzoeken.
Volgens mij was mijn meest recente leugen dat ik 164 ben ofzo jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso wel gek, jij bent maar klein toch.
Niet, ik heb namelijk een huisstofmijt allergie en dan krijg ik daar last vanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe wil je dat ik door het stof ga?
Ga een vent zoeken gekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Flamarande het volgende:
Zosk vreet alleen maar bami en loempia’s
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het heet Fondue&Fondue. Graag gedaan, je mag me in natura betalen xoxo
Je weet mij ook te vinden dus als je me nodig hebt, dan hoor ik het welquote:
Nee zo werkt het niet he, ik was eerstquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet mij ook te vinden dus als je me nodig hebt, dan hoor ik het wel
Jezus ik ben bijna groter dan dat.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn meest recente leugen dat ik 164 ben ofzo ja
HOE DAN!?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Kaasfondue lijkt mij ook echt ranzig.
Nee jij vreet alleen Chinese snoepjesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dit echt nog nooit gehad.
Kan gewoon, het leven is hardquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus ik ben bijna groter dan dat.
Verrassendquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb al een leuke tindermatch maar ik speel hard to get
Zo hoort het, succes daarmeequote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb al een leuke tindermatch maar ik speel hard to get
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook nooit bij Ronald MC Donald mogen slapen en betast te worden door die vieze clown.
Ben niet onder de indrukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet he, ik was eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |