ik snap precies wat je bedoelt!!! met dr NGO ambities, stichting, geld vangen, reizen, goed doel, interessert haar geen hol. goede doel is Hiske, maar dat wist je alquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mot dr vanaf dag 1 niet
sneak..
ze was toen ruim 80 kg .. "gelezen ""
ziet er imo nu beter uit de reuzel eraf ..
tis het baas lik karakter van haar wat tegen staat
En ze lopen nooit naast elkaar, het is altijd Hiske die achter Christel aanloopt. Bijna grappigquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:57 schreef Bestweldonker het volgende:
His en Cris doen ook echt alles samen, ook roken, misschien nog wel erger dan Tim en Franny.
Nou zie jij Franny uit de klauwen van Tim rennenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je kan toch gewoon de andere kant uit lopen
plek zat daar
kapot vermoeiend steeds leuk ,lief en aardig doen
als je iemand niet oke vnd
zou een taak van Merel moeten zijn, free a girlquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zie jij Franny uit de klauwen van Tim rennen
Die staat er met een vlog camera op.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zou een taak van Merel moeten zijn, free a girl
ik hoop echt op een heel grote stumper die haar gelijk in dr hol wil nemen, weet ze ook hoe dat isquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef Mjelleke het volgende:
Nu voelt Hiske ook eens hoe het is om ergens mee voor het blok gezet te worden.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop echt op een heel grote stumper die haar gelijk in dr hol wil nemen, weet ze ook hoe dat is
Nou nouquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik hoop echt op een heel grote stumper die haar gelijk in dr hol wil nemen, weet ze ook hoe dat is
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in het begin, weet ik zeker dat ze dacht Adriaan te te kunnen scorenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
oh wat had Hops hier zinan
samen in de boom 24uur
en zn gouden ring mogen dragen
en ...
en toen
er ging iets mis ..
ze wrd fliefd
adje hoorde dat .. van Kriss
en dat was het sprookje
pats kapoet
adrian zei nee. ik zie niks in jou
wil ook mn gouden ring weer terug
haal je niks in je hoofd
quote:
omg BRaam!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deed ik zelf al, was the heat of the momentquote:
Ik snap niet dat His nog nooit de publieksstem heeft gekregen, die is zo verdiend.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
deed ik zelf al, was the heat of the moment![]()
heb zo een aversie naar dat mens
Als je die gif vertraagt ziet het er helemaal fout uitquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schei uit zegnu moet ik steeds aan bepaald handelingen denken.
ik doelde ook meer op dat achterlijke gekoppel ook, en het niet beschermen van zo een inbuseel van een Frutselquote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omg BRaam!
wie zegt dat de zwarte roos nog niet geplukt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |