17 maart,maar hij wil nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:11 schreef Charmian het volgende:
wanneer kwam de familie van tim ook weer?
Hij zegt het zelf wat hij bij haar doet. De droplulquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim - Je bent zoooooooooo beïnvloedbaar.
neem ff over, ga ik dat nu doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:11 schreef mazaru het volgende:
Zitten die twee zwakzinnigen nou nog op dat bankje? Ik heb ondertussen twee honden uitgelaten en boodschappen gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dat is Tim ook, zouden ze hem gebruiken voor een teleac cursus hoe gaat een loverboy te werkquote:
Jesus.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim - Je bent zoooooooooo beïnvloedbaar.
wie krijgt er morgen bezoek dan? niemand? #dtvquote:
Ja echt he, nog ff en Utopia is echt educatiefquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar dat is Tim ook, zouden ze hem gebruiken voor een teleac cursus hoe gaat een loverboy te werk
Gerrit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie krijgt er morgen bezoek dan? niemand? #dtv
dus datquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf wat hij bij haar doet. De droplul
Jaaaaaaaa jordy sla hem op zijn bekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:13 schreef yvondenise het volgende:
Nog ff en broer stapt in de auto,en komt aan het hek.ik zou het wel doen.
Nee Tim......of je wel bent wie je zegt te zijn..........met al je leugens en puurheid......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:13 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tim: is het belangrijk of ik van de Mcdonalds of de Kentucky (fried chicken) hou?![]()
![]()
Gerritquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja deze gast zou Franny buiten zo de prostitutie in kunnen lullen. Echt loverboy manieren heeft die.quote:
quote:
Ja hij dreigt de grip te verliezen want Frutsel trekt zich de meningen van anderen nu wel aan en zijn gemanipuleer werkt tot nu toe nog niet want ze blijft het dit keer lang volhouden gelukkig. Oh shit nu lijkt ze toch eraan toe te gevenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:11 schreef PTLe het volgende:
Oeps dat koppie , het begint hem te veel te worden ..............mooi zo .
[ afbeelding ]
quote:
Die gast is die meid zo aan het bespelen.......MAAR, Franny is Tim weer aan het bespelen.........Wat een stel zeg....quote:
quote:
Geertquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:17 schreef yaello het volgende:
Uitslag: Franny heeft weer 0 gevoel van eigenwaarde.
Het is toch zo een grote hufter en schoft. Hij moet er gewoon uit daar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:17 schreef yaello het volgende:
Dat heeft Tim weer mooi voor elkaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:17 schreef yaello het volgende:
Weet niet, twijfel.......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:17 schreef yaello het volgende:
En neuken....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:18 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Tim gaat haar verder manipuleren in het huisje.
maar wel buiten de poort graagquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik stel voor dat ze een relatie therapeut laten komen om deze gesprekken te begeleiden.
Graag gedaan, nog geen tijd gehad om deel 2 te monteren, volgt nog wel ....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:08 schreef Flowergirl70 het volgende:
Thnx DGK_tegengas! Als we jou niet hadden!!
Heb je ook nog deel 2 van Lotus huilt en vraagt Mike te blijven?
Ze lezen hier niet mee hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:19 schreef Angelique61 het volgende:
`REGIE GRIJP IN, DIT IS NIET NORMAAL!
die zijn al geweest: jessie en shelquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik stel voor dat ze een relatie therapeut laten komen om deze gesprekken te begeleiden.
Ze hebben haar toch genoeg gewaarschuwd ? Ze is 25 jaar ze wil en doet het zelfquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik als vader van dochters zou nu in mijn auto stappen en daar heen gaan.
Het gaat niet zoals hij wil........Franny moet honderd procent voor hem kiezen en niet uit angst of zieligheid.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heeft Tim weer mooi voor elkaar
Een gediplomeerde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zijn al geweest: jessie en shel
quote:
Oplaai waai moet hij krijgen een lekker beukenootje op zijn kale koppie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:21 schreef yaello het volgende:
Ik kan dit gewoon niet aanzien. Die man is 34.
Franny: wil je een knuffel
Tim knikt zielig ja
ja doen ze tenminste nog iets nuttigs voor hun danquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:21 schreef yvondenise het volgende:
Franny..wil je aan de binnenkant?wil je een knuffel?
Ga neuken lijers!
quote:
Tim weet precies wat hij moet doen om Franny te laten neuken, de medelijden kaart spelen.quote:
Ik mag het hopen , dat die wat gaan influisteren .quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:22 schreef yaello het volgende:
Beter gaan de marktgasten morgen weer even flink inpraten op Franny
Ja, dat doet Franny ook......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:22 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Tim gaat ook dreigen met zelfmoord als franny hem verlaat. Zo een type is het
Dat is altijd zijn laatste troef als niks anders werktquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:22 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Dit zijn kenmerken van manipulators en pyschopaten. Eerst boos worden en daarna zielige kaart trekken
Wachten op de trein in de jachthaven las ik hier vandaag.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:22 schreef georgeclooney-lover het volgende:
En geen SL ook,dus ouders kunnen alles zien..goed gedaan Febo.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:22 schreef pollewop77 het volgende:
Vreselijk voor die ouders dit; je dochter in handen van een loverboy op nationale televisie en je kunt er niks tegen doen
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:23 schreef yaello het volgende:
Franny: maar we zijn toch voor elkaar gemaakt??
KAPPEN NOU!
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:22 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Klopt. Maar dat is ook precies wat makaak doet. Die twee doen niet voor elkaar onder.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:22 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Dit zijn kenmerken van manipulators en pyschopaten. Eerst boos worden en daarna zielige kaart trekken
quote:
franny manipuleert ook hoor....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny - We zijn toch voor elkaar gemaakt, toch?
Doe even normaal zeg.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is ook precies wat makaak doet. Die twee doen niet voor elkaar onder.
[ afbeelding ]
Dat kind spoort niet, dat die ouders haar nog geloven?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
franny manipuleert ook hoor....
zie je het gebeuren, ik vind het een uitgekookt wijf, die twee verdienen elkaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is ook precies wat makaak doet. Die twee doen niet voor elkaar onder.
[ afbeelding ]
Maar het is ook geen goed meisje om een relatie mee te hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:24 schreef Koesjes het volgende:
Deze opnames moeten ze als les op de middelbare school uitzenden. Dit is dus geen goede jongetje ( 32 jaar) om een relatie mee te hebben.
Ik vind Tim wel net wat erger. Franny is gewoon dom en achterlijk en schiet continu in de paniek wanneer ze het gevoel heeft dat iemand haar gaat verlaten. Wat bij de kleinste ruzie al is. Tim is gewoon een beroepspsychopaat en beroepsmanipulator.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat onderdanige meisje is zo geraffineerd als de pest.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Dit is toch geen gezonde gelijkwaardige relatie. Een onderdanig meisje van 25 die zegt geen mening te hebben en alles doet wat haar 32 jarige narcistische vriendje zegt. Talpa gaat ver
Idd waarom denk je dat zijn moeder hem agressietherapie wou laten volgenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:18 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Tim is echt een type die vrouwen slaat.
Alles voor de kijkcijfers en de reclame inkomstenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Dit is toch geen gezonde gelijkwaardige relatie. Een onderdanig meisje van 25 die zegt geen mening te hebben en alles doet wat haar 32 jarige narcistische vriendje zegt. Talpa gaat ver
Denk dat de febo ook geen raad meer weetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Curcus, hoe bespeel ik een vrouw..................Daar hebben we de afgelopen twee uur met een pauze naar gekeken....
Nou ik denk niet dat alle vrouwen daar intrappen, Franny is wel een makkelijk slachtoffer dat maakt het juist zo naar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Curcus, hoe bespeel ik een vrouw..................Daar hebben we de afgelopen twee uur met een pauze naar gekeken....
Misschien loost Talpa hem wel over 2 weken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef georgeclooney-lover het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:27 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik ga een Polly kopen en dan aan jessie mailen wat er allemaal gaande is
WTF.quote:
Klopt Tim is wel ff een graadje erger en wil de controle over Franny hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik vind Tim wel net wat erger. Franny is gewoon dom en achterlijk en schiet continu in de paniek wanneer ze het gevoel heeft dat iemand haar gaat verlaten. Wat bij de kleinste ruzie al is. Tim is gewoon een beroepspsychopaat en beroepsmanipulator.
Die zitten nu te denken....Mooie tv.......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat de febo ook geen raad meer weet
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:27 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik ga een Polly kopen en dan aan jessie mailen wat er allemaal gaande is
Ik ga steeds meer geloven dat ze niet zo dom is en ook weet hoe ze mensen kan pakken......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik vind Tim wel net wat erger. Franny is gewoon dom en achterlijk en schiet continu in de paniek wanneer ze het gevoel heeft dat iemand haar gaat verlaten. Wat bij de kleinste ruzie al is. Tim is gewoon een beroepspsychopaat en beroepsmanipulator.
Die is idd makkelijk te manipuleren........quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat alle vrouwen daar intrappen, Franny is wel een makkelijk slachtoffer dat maakt het juist zo naar.
Die denkt helemaal niet, waarmee dan?.........Hersens heeft dat kind niet...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:27 schreef yaello het volgende:
Zou Franny nu niet gaan denken van shit, er is een kans dat mijn kinderen ook zo worden als ik met deze vent kinderen krijg?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
ach gossie, wat een gevoelige man is het toch
Ik heb gisteren even zitten kijken naar dat gesprek met die moeder en broer en zat me op te vreten hoe alles de schuld van tim was. Terwijl ze haar net zo goed eens aan hadden moeten pakken. Zij haalde HAAR hele familie door het slijk. Dat vind ik eigenlijk nog een graadje erger. Vooral omdat ze nu doet alsof het Tim was die dat alleen deed. Zij begon erover hoe slecht haar familie wel niet was en hoe ze onderdrukt werd door haar familie en dat ze nooit meetelde etc. etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:26 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog steeds een optie. Maar sinds het gesprek van gister, vind ik Franny een heeeeel klein beetje beter te teren en vind ik Tim alleen nog maar verschrikkelijker.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer geloven dat ze niet zo dom is en ook weet hoe ze mensen kan pakken......
Oja oeps, even vergetenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die denkt helemaal niet, waarmee dan?.........Hersens heeft dat kind niet...
Die kans wordt wel groter, als Talpa een hart heeft verkiezen ze menselijkheid boven de kijkcijfers en sturen Tim eruit zodat hij Franny daar niet langer kan hersenspoelen en ze nooit meer van hem af komt(als het al niet te laat is)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:28 schreef yvondenise het volgende:
ik hoop voor dat zwakzinnige meisje dat Tim eruit gestemd mag worden..mischien dat het dan goed komt met haar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
ach gossie, wat een gevoelige man is het toch
Nou volgens haar moeder en broer zat haar ex aardig onder de plak bij haar..zij besliste alles,daarom snappen ze niet dat ze nu zo onderdanig is.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer geloven dat ze niet zo dom is en ook weet hoe ze mensen kan pakken......
echte mannen durven te huilen ( heeft die krokodil inderdaad een keer gezegd)quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja waarom zou een man niet mogen huilen![]()
Ze hebben haar dat wel gezegd maar in voorzichtige bewoording. Het komt door de depressie dat ze het niet ziet en voeltquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even zitten kijken naar dat gesprek met die moeder en broer en zat me op te vreten hoe alles de schuld van tim was. Terwijl ze haar net zo goed eens aan hadden moeten pakken. Zij haalde HAAR hele familie door het slijk. Dat vind ik eigenlijk nog een graadje erger. Vooral omdat ze nu doet alsof het Tim was die dat alleen deed. Zij begon erover hoe slecht haar familie wel niet was en hoe ze onderdrukt werd door haar familie en dat ze nooit meetelde etc. etc.
En vanmiddag nog een keer. Ze voelt zich thuis alleen, niemand begrijpt haar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gisteren even zitten kijken naar dat gesprek met die moeder en broer en zat me op te vreten hoe alles de schuld van tim was. Terwijl ze haar net zo goed eens aan hadden moeten pakken. Zij haalde HAAR hele familie door het slijk. Dat vind ik eigenlijk nog een graadje erger. Vooral omdat ze nu doet alsof het Tim was die dat alleen deed. Zij begon erover hoe slecht haar familie wel niet was en hoe ze onderdrukt werd door haar familie en dat ze nooit meetelde etc. etc.
Van die depressie geloof ik ook geen woordquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze hebben haar dat wel gezegd maar in voorzichtige bewoording. Het komt door de depressie dat ze het niet ziet en voelt
En gisteren tegen haar broer en moeder zong ze een heel ander liedjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En vanmiddag nog een keer. Ze voelt zich thuis alleen, niemand begrijpt haar.
Dat er iets is, is duidelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van die depressie geloof ik ook geen woord
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef PTLe het volgende:
Franny haal die ring van je vinger en stop die in zijn reet[ afbeelding ]
Zij is net zo slecht en manipulatiever dan je denkt. Ze hadden haar zeker ook even mogen aanspreken op hetgene ze heeft gezegd.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb ik een ander woord voor dan depressiequote:
Nee dat vind ie alleen maar lekker. Laat hem maar ff janken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef PTLe het volgende:
Franny haal die ring van je vinger en stop die in zijn reet[ afbeelding ]
Dat had hij vast nog niet bedacht, om dat bij haar ook te gebruiken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze hebben haar dat wel gezegd maar in voorzichtige bewoording. Het komt door de depressie dat ze het niet ziet en voelt
Ik snap wat je bedoelt maar denk dat ze dat niet durfde omdat ze kwetsbaar is vanwege haar depressiviteit en het dan teveel werd voor haar en t belangrijkste was om haar weer even met beide benen op de grond te krijgen en te waarschuwen voor Tim's praktijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou dat geholpen hebben denk je? Ik denk dat ze dan juist het tegenovergestelde hadden bereikt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zij is net zo slecht en manipulatiever dan je denkt. Ze hadden haar zeker ook even mogen aanspreken op hetgene ze heeft gezegd.
Daar kan hij straks thuis nog maanden mee rukken.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:32 schreef yaello het volgende:
Tim heeft er even een polly van hem en Franny bij gepakt
De stervende zwaanquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:32 schreef yaello het volgende:
Tim heeft er even een polly van hem en Franny bij gepakt
Ook zoiets.......inderdaad......dreigen dat ze zichzelf wat aandoet en dat het niet goed met haar gaat als ze er straks uit moet......meisje is ook eng......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Nou volgens haar moeder en broer zat haar ex aardig onder de plak bij haar..zij besliste alles,daarom snappen ze niet dat ze nu zo onderdanig is.
precies, dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar denk dat ze dat niet durfde omdat ze kwetsbaar is vanwege haar depressiviteit en het dan teveel werd voor haar en t belangrijkste was om haar weer even met beide benen op de grond te krijgen en te waarschuwen voor Tim's praktijken
Ik weet wat een depressie is............Als dit kind een depressie heeft, ben ik vanaf heden Koning Willem Alexander.............quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar denk dat ze dat niet durfde omdat ze kwetsbaar is vanwege haar depressiviteit en het dan teveel werd voor haar en t belangrijkste was om haar weer even met beide benen op de grond te krijgen en te waarschuwen voor Tim's praktijken
yep, nog meer rede om hun als het kwaad te zien, en Tim het goedequote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zou dat geholpen hebben denk je? Ik denk dat ze dan juist het tegenovergestelde hadden bereikt.
Teveel lettertjes om te typenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet wat een depressie is............Als dit kind een depressie heeft, ben ik vanaf heden Koning Willem Alexander.............En wil dan ook met die titel aangesproken worden....
Dat zou kunnen. Maar dan nog. Er zijn grenzen, ook voor dit soort mensen vind ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Tim is een klootzak, daarom komt zij ook overal mee weg. Als dit zich afspeelde bij een andere man dan Tim (en in een andere vorm) was het vast een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Mag ik Wim zeggen? anders is het zoveel typen elke keer.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet wat een depressie is............Als dit kind een depressie heeft, ben ik vanaf heden Koning Willem Alexander.............En wil dan ook met die titel aangesproken worden....
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
yep, nog meer rede om hun als het kwaad te zien, en Tim het goede
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Teveel lettertjes om te typen
Koning Wim...quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag ik Wim zeggen? anders is het zoveel typen elke keer.
Ik vind het ook niet kloppen. Hij krijgt de blame voor alles want zij is zo zielig maar dat is ze helemaal nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tim is een klootzak, daarom komt zij ook overal mee weg. Als dit zich afspeelde bij een andere man dan Tim (en in een andere vorm) was het vast een ander verhaal.
Ik kan de vinger er niet achter krijgen, maar dit kind is heel apart.
King Wim.quote:
Héél apart......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tim is een klootzak, daarom komt zij ook overal mee weg. Als dit zich afspeelde bij een andere man dan Tim (en in een andere vorm) was het vast een ander verhaal.
Ik kan de vinger er niet achter krijgen, maar dit kind is heel apart.
Willempie.quote:
daar hebben ze wel iets over gezegd. Waren flabbergasted en vonden dat niet leuk. Maar het was misschien wat onderbelicht.....meanwhile dat stemmetje van tim mimimjimmiiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
BLIJFquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kan hier echt niet meer naar kijken.............Wat een slechte Z film....
oprotten dan lofferbooiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:38 schreef juul. het volgende:
Ik heb mijn moeder nodig zegt engnekhij heeft wel meer nodig, een flink pak slaag
zo probeert hij bezoek af te dwingen bij de regiequote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:38 schreef pollewop77 het volgende:
Tim is de negativiteit helemaal zat en heeft zijn moeder nodig en zijn zusje
Boehoe, ik zou nooit een oordeel vellen over je snik, snik. Ik zit hier al 8 maanden snik en ben de meest gehate persoon snik, ik kan niet meer nadenken snik
Ik vind het erg voor die moeder, hoe moet die zich wel niet voelen?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef yvondenise het volgende:
Hij zit er al 8 maanden en is al die tijd de meest gehate man,en nu breekt het op,en wil hij zijn mama.
yepquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
zo probeert hij bezoek af te dwingen bij de regie
Ze vindt het heerlijk om niks te doen om beslissingen aan een ander over te laten zodat ze nergens verantwoording voor af hoeft te leggen en gaat het een kant op wat ze niet wil gaat ze dreigen dat ze neigingen krijgt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kloppen. Hij krijgt de blame voor alles want zij is zo zielig maar dat is ze helemaal niet
Ik vind het echt een loverboy. Tis dat hij geen geld heeft, anders had hij constant dure dingen voor zijn meissie gekocht.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
oprotten dan lofferbooi
ga mama en zusje maar lekker thuis manipuleren
Wat heb je geschreven>?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:40 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ik heb een Polly besteld en mailtje verstuurd. Benieuwd of jessie een gesprek aan gaat met Tim
Daar was hij een mak mannetje hoor,zijn moeder en zus trappen er niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
oprotten dan lofferbooi
ga mama en zusje maar lekker thuis manipuleren
en dat is dus zo irritant en geeft je te denken over dat kind, of ze heeft het gisteren niet gehoord, tis niet geland of ze begreep het niet, of oostindisch doof kan ook nogquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En vanmiddag nog een keer. Ze voelt zich thuis alleen, niemand begrijpt haar.
die heeft al 8 maanden rustquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het erg voor die moeder, hoe moet die zich wel niet voelen?
hij wilde helemaal niet gehaat zijn, hij wilde Robin Hood zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja sukkel,je wilde zelf de meest gehate persoon zijn,en nu lig je te janken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja sukkel,je wilde zelf de meest gehate persoon zijn,en nu lig je te janken.
En daar was die juist altijd zo trots op, en er nu om janken. Volgens mij zijn het gewoon tranen van wanhoop dat zijn speeltje niet meer precies dreigt te doen wat hij wilquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit hier 8 maanden, ik ben de meest gehate persoon etc etc etc
hoor hem, die lul!!!!
Dat ik speciaal een Polly heb besteld om aan te geven dat Tim heel erg ver gaat met zijn manipulaties mbt franny en dat de inwoners niet alles zien maar dat Timquote:
niet zo fijn denk ik, is een leuk mensquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het erg voor die moeder, hoe moet die zich wel niet voelen?
Ja Tim, zo wilde je ook gezien worden.......iedereen moest bang van je zijn......je kan alles en iedereen aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit hier 8 maanden, ik ben de meest gehate persoon etc etc etc
hoor hem, die lul!!!!
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:42 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Dat ik speciaal een Polly heb besteld om aan te geven dat Tim heel erg ver gaat met zijn manipulaties mbt franny en dat de inwoners niet alles zien maar dat Tim
Franny flink aan het manipuleren is in het huisje
jouw depressie hoeft niet haar depressie te zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
yepMag hopen dat het niet lukt. Maar denk dat hij gaat over 2 weken
Hij vergelijkt zichzelf met Ludo Sanders.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij wilde helemaal niet gehaat zijn, hij wilde Robin Hood zijn
Anal Hood is het gewordenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij wilde helemaal niet gehaat zijn, hij wilde Robin Hood zijn
jaaa die is echt mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij vergelijkt zichzelf met Ludo Sanders.
Voor een loverboy moet het meisje geld verdienen als hoer.....dure dingen kopen voor ze is maar even......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een loverboy. Tis dat hij geen geld heeft, anders had hij constant dure dingen voor zijn meissie gekocht.
het is bijna 16.00 uurquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:38 schreef DeKenau het volgende:
Hij ligt er bij alsof hij genomen wil worden
Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor een loverboy moet het meisje geld verdienen als hoer.....dure dingen kopen voor ze is maar even......
Echt?..............quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
jouw depressie hoeft niet haar depressie te zijn
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:45 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Haalt zijn vrouwen normaal uit een catalogus
Hij heeft vanochtend gezegd dat ie uberhaupt niet ging werken op de marktquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben benieuwd hoe het morgen op de markt zal gaan.
Als ik Tim was, zou ik bij het eerste beste negatieve commentaar of opmerking, lekker op bed gaan liggen.....beetje huilen.
Hebben ze ooit nog wat van zijn Poolse ex gehoord?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:45 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Haalt zijn vrouwen normaal uit een catalogus
Ja, somsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Vindt Franny hem nu doordrammerig?
Slim.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend gezegd dat ie uberhaupt niet ging werken op de markt
Lotus had ook al geen zin in al die stomme bezoekers......gaat lekker....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:46 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend gezegd dat ie uberhaupt niet ging werken op de markt
Ligt in zijn tuinquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:46 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Hebben ze ooit nog wat van zijn Poolse ex gehoord?
Ach, er komt toch bijna geen volk, wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lotus had ook al geen zin in al die stomme bezoekers......gaat lekker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |