14 hyena's, hij telt zichzelf meequote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:30 schreef rowan634 het volgende:
tim: zit hier met 14 mensen die allemaal egoïstisch zijn. ik ben geen ander persoon dan buiten. ik kan heel goed dingen verdraaien. maar niet tegen jou! wel tegen bijvoorbeeld jessie!
Ze gaat goed hequote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:31 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Kom fran, ook zeggen dat de familie veroeden had dat onze Tim het huwelijk gebruikte om erin te blijven, hij heeft nog net dat zetje nodig
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tim is dus een pure leugenaar
zichzelf ook, ze zijn met 14 nuquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:31 schreef Aggie46 het volgende:
Allemaal hyena's hier.14 hyena's.
Foutje bedankt. Dan telt hij Fran ook mee[ afbeelding ]
Ow, dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
14 hyena's, hij telt zichzelf mee
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:32 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zichzelf ook, ze zijn met 14 nu
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
en frannyquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Op de seconde.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:33 schreef Yaksa het volgende:
Heeft Timoteef ook al toegegeven aan Franny dat hij een koperdief was?
Binnenkort te zien bij tv-programma Deurwaarders..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tim kon zijn zorgverzekering niet betalen![]()
Dat is nieuw voor mij, aan de drugs.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:33 schreef rowan634 het volgende:
tim: ik heb hetzelfde leven als lotus geleid
frenny: ik heb geen idee wat dat inhoudt
tim: ik heb aan de drugs gezeten, in de schulden gezeten, kon mn zorgverzekering niet betalen
frenny: dat wist ik niet allemaal
tim: je luistert niet!
je luistert nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, aan de drugs.
word vanavond gewoon weer in haar aars genomen hoor, of ze nou wil of nietquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:35 schreef rowan634 het volgende:
frenny je bent ook niet wies! maar deze deed je goed
I know maar dan hebben we toch even genotenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:36 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
word vanavond gewoon weer in haar aars genomen hoor, of ze nou wil of niet
Inderdaad ipv direkt haar kont volbonkenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
Begin is met simpele dingen
Hou je van huisdieren ? Ja wat voor?
Waar ben je allemaal naartoe op vakantie geweest?
Wat voor baantjes heb je allemaal gehad?
Wat voor muziek hou je van?
Vindt het wel een beetje raar dat ze vergeet hoe hij geleefd had en kan me wat bij voorstellen dat hij dat niet wil blijven herhalen....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:35 schreef rowan634 het volgende:
frenny je bent ook niet wies! maar deze deed je goed
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
heeft hij die grote neus toch niet voor niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:37 schreef Zeyina het volgende:
Utopia kijken met Jacco & Gina! - UTOPIA (NL) 2019leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM TAFEL
Utopia kijken met Jacco & Gina! - UTOPIA (NL) 2019SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hij heeft het mes in zijn borstzak.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
heeft hij die grote neus toch niet voor niets
Maar wel puur.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:38 schreef rowan634 het volgende:
jessie zit te stoken
tim draait en liegt
Ja, was heel ongemakkelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:38 schreef Vinamp het volgende:
Heeft Timothy de moeder van Fran gisteren zelf nog persoonlijk gesproken?
Juist, maar dat boeit haar niet......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
Vragen in beginnende relaties voor Dummies.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
hij speelt met zijn levenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:38 schreef rowan634 het volgende:
tim wil dit echt niet horen van jessie
Nee, het was een groepsgesprekquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:38 schreef Vinamp het volgende:
Heeft Timothy de moeder van Fran gisteren zelf nog persoonlijk gesproken?
Dat doet hij nou altijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:38 schreef rowan634 het volgende:
jessie wrijft het er even in dat hij dat al eerder zei wat haar fam zei
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:41 schreef rowan634 het volgende:
jessie: ze ziet er verstrengeld uit, niet vrij
tim: DAN KIJK JIJ NIET GOED!
jessie: jawel jawel
en als hij daar eenmaal zit komt hiske naast hem zittenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:41 schreef rowan634 het volgende:
tim loopt elke keer weg
nu moet ie weer een ander plekje zoeken om te mokken
Utopia kijken met Jacco & Gina! - UTOPIA (NL) 2019zelfde als Cees met Jessie, als dit een voorbode is van wat er komt............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als jens haar nu weer een kutwijf noemt zijn de rapen gaarquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een beetje veel he, eerst Frennie nu Jessie
![]()
![]()
ik moet ook nog wat in huis doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef yaello het volgende:
Shelley gaat even Franny overhoren: wat weet je van Tim.
Wooptiedooo..... in al zijn wijsheid. Bijna iedereen zit op hetzelfde spoor en hij doet heel interessant. Net als bij Mike.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:41 schreef Ranah het volgende:
nou tim: geen woorden maar daden
hoor je hoe je het zei? dan ga jij... !!
ze ziet er niet vrij uit zegt jessie, je bent niet objectief, ze is verstrengeld
gina was ondernemend, die vond ik wel leukquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
zelfde als Cees met Jessie, als dit een voorbode is van wat er komt............
Romy en Cemal zijn ook al geweest,en Billy.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kut vriendin he kijk uit!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
als jens haar nu weer een kutwijf noemt zijn de rapen gaar
oh jaquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Kut vriendin he kijk uit!
Dat kreeg ze gisteren ook nog ff te horen hoe dat precies zat. Jens had wel gelijk, wat hard, maar wel gelijk
Als die kontekruiper van een Jacco er maar niet in komt.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gina was ondernemend, die vond ik wel leuk
jacco was ook zo'n alcoholsteler, die mag wegblijven
Gina zeker wel leuk, liet zich ook niks vertellen.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef rowan634 het volgende:
[..]
gina was ondernemend, die vond ik wel leuk
jacco was ook zo'n alcoholsteler, die mag wegblijven
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als die kontekruiper van een Jacco er maar niet in komt.
oh echt? Niet gezienquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Romy en Cemal zijn ook al geweest,en Billy.
youtube.com/channel/UCuyoUmn_KH-J_Y6IKhE9XEgquote:
twee heldere lichten bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:46 schreef Ranah het volgende:
denk je dat het nog goed komt?
weet ik niet, denk van wel, opeens zijn er allemaal vraagtekens bij mij
je familie wil je beschermen en ik ben blij dat je dat series neemt
blijkbaar is het nodig dat ze over me waken
Lijkt me eerder dat Jacco geen reet te doen heeft en Jessie ziet hij wel zitten, al denk ik aan de andere kant dat hij inderdaad als alco een moeilijke periode zou krijgen. Maar, misschien is hij nu van de blauwe knoop, net als Jessie.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gina zeker wel leuk, liet zich ook niks vertellen.....
super dank je welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
youtube.com/channel/UCuyoUmn_KH-J_Y6IKhE9XEg
Staat hier wel tussen
Wel leuk om te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Tim is radeloos.quote:
Ik zou ook van Franny runnen hoor. Alletwee zijn aparte figuren.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn persoonlijkheid is wie hij is zegt Tim , run franny run franny.
Ah iddquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:49 schreef rowan634 het volgende:
slim van tim, door van jessie een gemeenschappelijke enemy te maken, komt franny dichter bij hem weer
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou ook van Franny runnen hoor. Alletwee zijn aparte figuren.
ik geloof niks meer, iemand die zegt voor de rechter ook te liegen.........quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:50 schreef yaello het volgende:
Tim hecht geen waarde aan iemand mening die niet dicht bij hen staat. Wilt hij nu zeggen dat hij wel waarde hecht aan de mening van haar ouders?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien.jij ook bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo zitten ze straks buiten Utopia ook op de bank.quote:
Lijkt me niet verstandig. Hij kan beter zijn verlies nemen, want Franny heeft hem bij de ballen. Die wil ook niet weg.quote:
Ik was weer spuit 11 zag ik.Maar graag gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was weer spuit 11 zag ik.Maar graag gedaan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:53 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: het is belangrijk dat onze mening op elkaar is afgestemd
ze mogen van mij nu wel ingrijpen,dit gaat echt de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:54 schreef yaello het volgende:
Tim vindt het moeilijk om naar Franny te luisteren omdat hij niet meer weet of het haar eigen mening is. De smeerlap
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:55 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Goffer dat ik dit nog ga zeggen:
Fran stelt veel te directe, moeilijke vragen voor Tim zijn harsens
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:55 schreef Charmian het volgende:
ja poepie kakkie drolletje is niet zo moeilijk te onthouden
wie moet ingrijpen dan? enige wat verkeerd zou gaan is dat ze pauze nemenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:55 schreef krabje het volgende:
[..]
ze mogen van mij nu wel ingrijpen,dit gaat echt de verkeerde kant op![]()
En dit is dus al meer dan een uur gaande.quote:
kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:56 schreef pollewop77 het volgende:
Gaat Tim het nu uitmaken??? Please!!
ik ben zo benieuwd naar het eindequote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dit is dus al meer dan een uur gaande.
Nog een uurtje dan wordt er geneuktquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ben zo benieuwd naar het einde
Linkje van zijn vertrek staat in je DM.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:52 schreef Flowergirl70 het volgende:
Wat een verschrikkelijke streams zeg! Ik mis Mike! Maar gun hem uiteraard z'n vrijheid beter voor hem.. kan ik nog ergens filmpjes van zn vertrek zien en van donderdag van Mike en lotus ? Vanwege werk heb ik helaas een hoop gemist.
blijkbaar dus niet want ze blijft gewoon bij hemquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:58 schreef pollewop77 het volgende:
Aiaiaiai
je slaat het alleen niet op, en ik hoop dat je mijn karaktereigenschappen nu wel kent.
Ze zijn 3 maanden samen mafketel
nee timoteef lofferbooi is aan het opruimenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:59 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Ze zitten al uren te praten. Maak het gewoon uit
Wel mee dreigen hoor. Daar stuurt hij nu op aan, dat Franny dat denkt en ze terug gaat krabbelen en haar liefde verklaardquote:
maar hij zal het nooit doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel mee dreigen hoor. Daar stuurt hij nu op aan, dat Franny dat denkt en ze terug gaat krabbelen en haar liefde verklaard
Daar is hij al mee bezig met zijn houding en opmerkingen 'ik kom er niet uit'
En inderdaad Franny vulde het al in met 'wil je uit elkaar gaan dan?'
Dat is precies wat hij wilde
Die grens is hij aan het verkennen.quote:
dat gaat wat verquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:01 schreef pollewop77 het volgende:
Goed zo Frennie, ga door. Je krijgt mijn stem woensdag
Precies hij hoopt hiermee te bereiken dat Franny zo bang is dat hij t uit maakt dat ze nooit meer kritische vragen durft te stellenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel mee dreigen hoor. Daar stuurt hij nu op aan, dat Franny dat denkt en ze terug gaat krabbelen en haar liefde verklaard
Daar is hij al mee bezig met zijn houding en opmerkingen 'ik kom er niet uit'
En inderdaad Franny vulde het al in met 'wil je uit elkaar gaan dan?'
Dat is precies wat hij wilde
Juistem......quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:01 schreef yvondenise het volgende:
Hoezo is het raar dat Franny niet weet wie hij is,hij kan wel zoveel vertellen,voor hetzelfde geld is hij een kinderlokker,of wat dan ook..die vent is echt gek!.
Dat gaat rap zo,de derde leugen binnen 5 minuten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:02 schreef yaello het volgende:
Tim is van mening veranderd omdat shownieuws binnenkwam. Franny had toen verteld dat ze wilde trouwen.
Franny: dat was toch voordat je de brief kreeg van mijn vader.
Oeps, weer een leugen. Timtim toch
Hier heb je alvast een begin ....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:52 schreef Flowergirl70 het volgende:
Wat een verschrikkelijke streams zeg! Ik mis Mike! Maar gun hem uiteraard z'n vrijheid beter voor hem..
kan ik nog ergens filmpjes van zn vertrek zien en van donderdag van Mike en lotus ?
Vanwege werk heb ik helaas een hoop gemist.
hij is wel behoorlijk respectloos richting die familie, allemaal onder het mom van 'ik verdedig jou'quote:
Ja en dan ook weglopen en niet op zijn antwoord wachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Nog een laatste dingetje over bezoek gisteren:
Mijn familie denkt dat je huwelijk als alibi wilt gebruiken om in Utopia te blijven.
Dat is hoe mijn familie over jou denkt, lieverd
Zou mooie afsluiter van gesprek zijn
Dat is ook precies waarom ze er warenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is wel behoorlijk respectloos richting die familie, allemaal onder het mom van 'ik verdedig jou'
Plus dat ook de argwaan is bij bewoners.....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Nog een laatste dingetje over bezoek gisteren:
Mijn familie denkt dat je huwelijk als alibi wilt gebruiken om in Utopia te blijven.
Dat is hoe mijn familie over jou denkt, lieverd
Zou mooie afsluiter van gesprek zijn
het heeft alleen niet geholpenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is ook precies waarom ze er waren
Ja zij zou eens weg moeten lopen zonder iets te zeggen, dan barst de bom bij Timoteef denk ik welquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja en dan ook weglopen en niet op zijn antwoord wachten.
voor haar bestwil ja, een opvoedend tikjequote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tim zou haar in elkaar kunnen slaan en dan nog zou ze van hem houden, zon type is Makaak helaas
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:05 schreef Angelique61 het volgende:
Gooi di ring in zn smoel en loop weg FRanny!!!!!!!!!!!!
Idd, in ieder geval zou hij het altijd wel weer recht kunnen praten/manipulerenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Tim zou haar in elkaar kunnen slaan en dan nog zou ze van hem houden, zon type is Makaak helaas
Thnx DGK_tegengas! Als we jou niet hadden!!quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een begin ....![]()
[ afbeelding ]
Mike en Lotus hebben mot - 21 februari 2019.
x72t418
[ afbeelding ]
Mike gaat naar huis - 21 februari 2019.
x72t4fv
[ afbeelding ]
Lotus huilt en vraagt Mike om te blijven - deel 1.
x72t9zk
[ afbeelding ]
Het vertrek van Mike - 22 februari 2019.
x72vmv0
[ afbeelding ]
Vertrek Mike op de andere stream - 22 februari 2019.
x72vsq6
iemand moet echt goed in zijn schoenen staan hem weerwoord te geven, bijna geen doenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:07 schreef yvondenise het volgende:
Omg wat een ellendeling,hij verdraaid alles.
Ze is nu batterijen halen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:08 schreef Soury het volgende:
Ik hoor Franny amper. Ik hoor ook nooit meer zendercheck
Ahh vandaarquote:
Nou iemand met een beetje hersenen lult hem zo onder tafel(zoals een Jessie al zo vaak heeft gedaan)....maar ja die zijn helaas niet aanwezig bij die frutselquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
iemand moet echt goed in zijn schoenen staan hem weerwoord te geven, bijna geen doen
jessie is sowieso verbaal erg sterkquote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:10 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou iemand met een beetje hersenen lult hem zo onder tafel(zoals een Jessie al zo vaak heeft gedaan)....maar ja die zijn helaas niet aanwezig bij die frutsle
Ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn ze nu nog steeds bezig......
Weer bezig. Was ff een tussenstop met anderen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn ze nu nog steeds bezig......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |