Nee joh, en het worden allemaal voldoendes gewoon.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:55 schreef Kreator het volgende:
@:momo... Misschien word ik vd week per ongeluk geband. Een mens kan hopen...
Nummer 2 is nu ook officieel gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
En dan moet je ook nog Oekraïne naar alle waarschijnlijkheid opnieuw gaan doen (tenzij ze zich terugtrekken, maar gezien de houding van EBU lijkt me dat niet).
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:59 schreef Momo... het volgende:
en het worden allemaal voldoendes gewoon.
Echtquote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nummer 2 is nu ook officieel gediskwalificeerd
Ach, Russen en Oekraïners hebben een lange historie van elkaar niet lief vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Schandalig ook wel hoe dit gegaan is.
True, maar de winnares werd open en bloot aan een politiek kruisverhoor onderworpen door de jury terwijl publiek en kijkers gewoon meekeken. Het was echt tenenkrommend. Ik snap de sentimenten wel maar tis wel wenselijk om je kandidaten niet aan het huilen te maken. Een kandidate die je als organisatie zelf gevraagd hebt mee te doen op het laatste moment.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, Russen en Oekraïners hebben een lange historie van elkaar niet lief vinden.
Dan gaat de ratio nog wel eens uit de deur.
Is er een Oekraïnetopic? Stiekem benieuwd naar...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar de winnares werd open en bloot aan een politiek kruisverhoor onderworpen door de jury terwijl publiek en kijkers gewoon meekeken. Het was echt tenenkrommend. Ik snap de sentimenten wel maar tis wel wenselijk om je kandidaten niet aan het huilen te maken. Een kandidate die je als organisatie zelf gevraagd hebt mee te doen op het laatste moment.
Maar dit is mss meer iets voor in het Oekraïnetopic ipv hier. Sorry Krea. Ik zal mezelf een note geven.
ESF-Oekraïne dan hequote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is er een Oekraïnetopic? Stiekem benieuwd naar...
Had ‘m niet willen missenquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:28 schreef Momo... het volgende:
Oekraine ligt uit de competitie dus we hebben je een kreview teveel laten doen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:53 schreef Kreator het volgende:
@:nexum
Je hebt per ongeluk de clip van 2019 gelinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |